Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАСНОГРАДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02002701 |
Місцезнаходження: | 63304, Україна , Харківська обл., Красноград, Шиндлера, 87 |
Контактна особа: |
Устименко Оксана 380954801514 klimenko0509@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2021 09:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2021 15:55 |
Очікувана вартість: | 1 881 913,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 291,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за цим Договором здійснюється у гривні в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2021 09:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2021 09:39 |
ТД тротуари.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-29-000118 ● 13049c52bc914d7cac3b0d5fda4f9b93
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 18:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.08.2022 №200
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.08.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.08.2022 № 200
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
14. UA-2021-10-08-000602-c 08.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-30 16:01:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Підвищення доступності та якості медичних послуг населенню шляхом проведення капітального ремонту території КНП «Красноградська ЦРЛ». Благоустрій території, улаштування тротуарів на території КНП « Красноградська ЦРЛ» за адресою: вул. Шиндлера,87 м. Красноград Харківська область, за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-08-000602-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Відповідно до вимог пункту 2.4 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації серед переліку документів, які учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен бути паспорт (технічний) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). Чи відповідає тендерна пропозиція ФОП Бабенко П.О. зазначеним вимогам?
На виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції ФОП Бабенко П.О. надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 22.10.2021 року. У розділі актуальний стан на фактичну дату та час формування зазначено «припинено». Чи перевірялася Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника зазначена інформація ?
У складі тендерної пропозиції ФОП Бабенко П.О. надано проєкт договору, відповідно до Додатку 2 тендерної документації та лист-згоду на підписання проєкту договору у разі визначення його переможцем тендеру. Чи змінювались умови договору підряду № 618 від 11.11.2021 року у порівнянні з проєктом (Додаток 2 до тендерної документації) та тендерною пропозицією ФОП Бабенко П.О. ? Якщо так, то на якій підставі ?
Відповідно до календарного графіку виконання робіт, що передбачений Додатком 2 договору підряду № 618 від 11.11.2021 року, визначено строк виконання робіт до 31 грудня 2021 року. Одночасно, відповідно до пункту 3.3 зазначеного договору термін виконання робіт – не пізніше 31.12.2021 року, відповідно до пункту 10.1 встановлено, що строк дії договору до 31.12.2021 року. Враховуючи вищевикладене, прошу надати документи, що підтверджують виконання сторонами умов договору підряду № 618 від 11.11.2021 року.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-01 15:48:05
Відповідь
Всі роботи між Замовником " КНП Красноградська ЦРЛ" та Підрядником "ФОП Бабенко П.О." виконанні повністю у визначений строк. Підтверджуючі документи виконаних робіт додаються
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2021 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БАБЕНКО ПАВЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ" |
1 857 856,00
UAH з ПДВ
|
1 845 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТАРВОС" |
1 845 600,00
UAH з ПДВ
|
1 845 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БАБЕНКО ПАВЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ" #3019316132 |
Переможець |
1 845 500,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 09:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2021 13:09
|
ДУ №1 Тротуари.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2021 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2021 09:35
|
ТРОТУАРИ.pdf | укладений |
11 листопада 2021 09:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Проведення попереднього авансування у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт |
Номер договору про закупівлю: | 618 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |