Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт із заміни віконних блоків на металопластикові у під'їзді № 1 житлового будинку за адресою: пров. Вільний, 3 (Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «Вільний-3»)
Очікувана вартість
185 000,00 UAH
UA-2021-10-07-015282-b 5fd8446f369b481dbc3c61bd1056b8b2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Попович

+380631573125 yurviddil.iadm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛІВОБЕРЕЖНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44378972
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, будинок 51
Контактна особа: Інна Попович
+380631573125
yurviddil.iadm@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2021 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2021 17:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2021 17:59
Очікувана вартість: 185 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Усі документи, що мають відношення до пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (такі, як довідки складені в довільній формі) повинні бути викладені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт із заміни віконних блоків на металопластикові у під'їзді № 1 житлового будинку за адресою: пров. Вільний, 3 (Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «Вільний-3»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пров. Вільний, 3, під'їзді № 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником після здачі-приймання наданих послуг (підписання Сторонами акта приймання наданих послуг) на підставі довідки про вартість наданих послуг, за умови, що послуги надано належним чином і в погоджений строк, а устаткування відповідає вимогам Замовника. Розрахунки за послуги проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 7 банківських днів з дати здачі-приймання наданих послуг, зазначеної в акті приймання наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розміри
Дата подання: 08 жовтня 2021 14:07
Дата відповіді: 08 жовтня 2021 14:28
Добридень! Відсутній файл з розмірами і габаритами вікно, завантажте розміри і конфігурацію. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! З метою коректного складання кошторисної документації та не допущення в подальшому її безпідставного корегування, Учасник під час періоду уточнень зобов’язаний здійснити попереднє обстеження об’єкта, який є предметом закупівлі.
*Учасник повинен надати акт візуального обстеження об’єкта, складений учасником спрощеної закупівлі та підписаний замовником. В даному акті обов’язково зазначаються відомості про дату огляду об’єкта, уповноважені особи учасника та замовника, стан об’єкта тощо. Даний акт готується і підписується в період уточнень або подачі пропозицій. Уважно вивчайте документацію. Дякуємо!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2021 17:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТРАД БУД" 185 000,00
UAH з ПДВ
185 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2021 17:10
Електронний підпис
20 жовтня 2021 14:31
375 довідка МТЗ.pdf
20 жовтня 2021 14:31
Держстат.pdf
20 жовтня 2021 14:31
376 довідка працівники.pdf
20 жовтня 2021 14:31
Баланс год Инстрад.pdf
20 жовтня 2021 14:31
367 пропозиція.pdf
20 жовтня 2021 14:31
ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf
20 жовтня 2021 14:31
351 довідка платник пдв.pdf
20 жовтня 2021 14:31
Паспорт_Падашуля С.И.pdf
20 жовтня 2021 14:31
ИНСТРА_верхолази.pdf
20 жовтня 2021 14:31
Декларація.pdf
20 жовтня 2021 14:31
358 Довідка про мову.pdf
20 жовтня 2021 14:31
Документи транспорт.pdf
20 жовтня 2021 14:31
Навчання_Інстрад.pdf
20 жовтня 2021 14:31
ДОГОВІРНА ЦІНА .pdf
20 жовтня 2021 14:31
370 Дов АВК.pdf
20 жовтня 2021 14:31
наказ на виконроба.pdf
20 жовтня 2021 14:31
353 проєкт доовору.pdf
20 жовтня 2021 14:31
Договір_транспорт.pdf
20 жовтня 2021 14:31
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
20 жовтня 2021 14:31
СТАТУТ ТОВ ІНСТРАД БУД.pdf
20 жовтня 2021 14:31
359 Довідка вивчення ТД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСТРАД БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНСТРАД БУД"
#44040901
Переможець 185 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2021 16:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2021 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТРАД БУД"
#44040901
185 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 12:41
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 14:48
Договір № 26-04 від 04.11.2021 Нова редакція 17.11.2021.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 14:47
Протокол від 17.11.2021 № 328.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 14:47
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 16:38
Протокол від 08.11.2021 № 246.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 16:30
Договір № 26-04 від 04.11.2021 Нова редакція 08.11.2021.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 16:30
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 08:45
Договір № 26-04 від 04.11.2021.pdf укладений
04 листопада 2021 18:34

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
10 грудня 2021 10:17
185 000,00 UAH UA288201720344240005000010261
Лівобережна адміністрація ДМР
UA423065000000026004300009013
ТОВ "ІНСТРАД БУД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. 3. Пункт 1.1. договору від 04.11.2021 року № 26-04 викласти в наступній редакції: «Підрядник зобов’язується у 2021 році надати послуги: Поточний ремонт із заміни віконних блоків на металопластикові у під’їзді № 1 житлового будинку за адресою: пров. Вільний, 3 (Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «Вільний-3»), ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи відповідно до локального кошторису, державних будівельних норм та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень, а Замовник – прийняти і сплатити за надані послуги – 1 (послуга).». 2. 4. Пункт 5.1. договору від 04.11.2021 року № 26-04 викласти в наступній редакції: «Послуги, передбачені п.1.1 цього Договору, мають бути надані з дня підписання договору до 31.12.2021 року, з правом дострокового виконання.»
Номер договору про закупівлю: 26-04
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 26-04 від 04.11.2021 Нова редакція 08.11.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 26-04
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 185 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 833,33 UAH)