Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання килимів
Очікувана вартість
21 700,00 UAH
UA-2021-10-07-014847-b ● be1e88ed4a1a4565a2f2b0a05a244eac
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад соціального захисту "Центр соціальної підтримки дітей та сімей "Мамине щастя" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38966457 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49061, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, буд. 121 Б |
Контактна особа: |
Тетяна Рубашна +380969912128, +380969912128 cspds-mh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2021 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2021 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2021 12:46 |
Очікувана вартість: | 21 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 108,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39530000-6: Килимові покриття, килимки та килими
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Килими
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49061, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Олександра Поля, 121-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 листопада 2021
ДК 021:2015: 39530000-6 — Килимові покриття, килимки та килими
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок проводиться шляхом оплати Замовником поставлених товарів після надання Постачальником розрахункового документу на оплату партії товару, у відповідності до ст. 23, ст.49 Бюджетного кодексу України, протягом 20 (двадцяти) банківських днів за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетом у 2021 році. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2021 10:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2021 10:40 |
Додат.3_квал.вим.docx | |
11 жовтня 2021 10:13 |
ДОДАТОК 1 Технічні, кількісні та якісні вимоги.doc | |
11 жовтня 2021 10:13 |
Оголошення.docx | |
07 жовтня 2021 17:16 |
Додаток_4_Проект_договору.doc | |
07 жовтня 2021 17:16 |
Додаток_2_форма_пропозицii.doc |
11 жовтня 2021 10:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 жовтня 2021 10:40 |
Додат.3_квал.вим.docx
|
|||||||||
11 жовтня 2021 10:13 |
ДОДАТОК 1 Технічні, кількісні та якісні вимоги.doc
|
|||||||||
11 жовтня 2021 10:13 |
Оголошення.docx
|
|||||||||
07 жовтня 2021 17:16 |
Додаток_4_Проект_договору.doc
|
|||||||||
07 жовтня 2021 17:16 |
Додаток_2_форма_пропозицii.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оголошення про проведення закупівлі
Дата подання: 10 жовтня 2021 18:52
Дата відповіді: 11 жовтня 2021 10:14
Перегляньте будь ласка Оголошення про проведення закупівлі (механічна помилка): Інформація про предмет закупівлі: код ДК 021:2015 34910000-9 - Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини (прогулочна коляска трость), очікувана вартість 9 750,00 грн з ПДВ.... Хоча закупівля на килими
Відповідь: • Шановний учасник! Дякуємо за запитання. Замовником було виправлено механічна помилка.
Вимоги до закупівлі
Дата подання: 10 жовтня 2021 19:19
Дата відповіді: 11 жовтня 2021 10:16
5. Учасник включає в ціну товару транспортування, вантажно-розвантажувальні послуги, занесення у приміщення Замовника при поставці товару, послуги по ЗБИРАННЮ МЕБЛІВ та всі інші витрати.
10. Учасник гарантує заміну ОБЛАДНАННЯ, ЩО ВИЙШЛО З ЛАДУ до закінчення терміну гарантії
- Термін укладення договору: в Оголошенні не пізніше ніж через 20 робочих днів , в додатку №2 - не пізніше ніж через 10 робочих днів.
- Проект договору заповнюється та підписується Учасником і подається в окремому файлі у форматі PDF в якому підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов’язання за ним: яким чином Учасник підтверджує - дописує вручну "учасник ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов’язання за ним"????
Відповідно до додатку 3 Вимоги до кваліфікації учасників Ви вимагаєте надання довідки в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору з ДЕРЖАВНИМИ замовниками за предметом закупівлі, що є дискримінацією учасників та звужує конкуренцію. Вимагаємо внести відповідні зміни до Оголошення. В ЗУ “Про публічні закупівлі” в ст. 22 п.4 чітко прописано “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників”, також ст. 5 визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, щоб не звужувати конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: • Шановний учасник! Дякуємо за запитання Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VII (нова редакція) Далі –Закон Відповідно до пп.3п.2. ст.16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), тобто аналогічних договорів з державними або комунальними підприємствами що не є дискримінацією учасників закупівлі . До відома мається на увазі як учасник працював з закладами які фінансуються з місцевого або з державного бюджету.
• В додаток 1 було внесено зміни та виправлено технічну помилку в п.5, та скасовано п 10.
• проект договору заповнюється та підписується Учасником і подається в окремому файлі у форматі PDF в якому підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов’язання за ним; підписаний та відсканований.
Керуючись ЗУ п.15 ст.14 Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. Тобто не пізніше 10 робочих днів.
• В додаток 1 було внесено зміни та виправлено технічну помилку в п.5, та скасовано п 10.
• проект договору заповнюється та підписується Учасником і подається в окремому файлі у форматі PDF в якому підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов’язання за ним; підписаний та відсканований.
Керуючись ЗУ п.15 ст.14 Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. Тобто не пізніше 10 робочих днів.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БОНДАРЕНКО СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ" #3233420234 |
Переможець |
14 100,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2021 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 11:36
|
Договір килими.pdf | укладений |
01 листопада 2021 11:35
|