Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання килимів
Очікувана вартість
21 700,00 UAH
UA-2021-10-07-014847-b be1e88ed4a1a4565a2f2b0a05a244eac
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Рубашна

+380969912128
+380969912128
cspds-mh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад соціального захисту "Центр соціальної підтримки дітей та сімей "Мамине щастя" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38966457
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49061, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, буд. 121 Б
Контактна особа: Тетяна Рубашна
+380969912128, +380969912128
cspds-mh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2021 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2021 16:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2021 12:46
Очікувана вартість: 21 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39530000-6: Килимові покриття, килимки та килими


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Килими
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49061, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Олександра Поля, 121-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2021
ДК 021:2015: 39530000-6 — Килимові покриття, килимки та килими

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок проводиться шляхом оплати Замовником поставлених товарів після надання Постачальником розрахункового документу на оплату партії товару, у відповідності до ст. 23, ст.49 Бюджетного кодексу України, протягом 20 (двадцяти) банківських днів за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетом у 2021 році. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2021 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2021 10:40
Додат.3_квал.вим.docx
11 жовтня 2021 10:13
ДОДАТОК 1 Технічні, кількісні та якісні вимоги.doc
11 жовтня 2021 10:13
Оголошення.docx
07 жовтня 2021 17:16
Додаток_4_Проект_договору.doc
07 жовтня 2021 17:16
Додаток_2_форма_пропозицii.doc
11 жовтня 2021 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2021 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2021 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2021 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2021 10:40
Додат.3_квал.вим.docx
08 жовтня 2021 09:38
Додат.3_квал.вим.docx
07 жовтня 2021 17:16
Додат.3_квал.вим.docx
11 жовтня 2021 10:13
ДОДАТОК 1 Технічні, кількісні та якісні вимоги.doc
11 жовтня 2021 09:49
ДОДАТОК 1 Технічні, кількісні та якісні вимоги.doc
07 жовтня 2021 17:16
ДОДАТОК 1 Технічні, кількісні та якісні вимоги.doc
11 жовтня 2021 10:13
Оголошення.docx
11 жовтня 2021 09:49
Оголошення.docx
08 жовтня 2021 09:38
Оголошення.docx
07 жовтня 2021 17:16
Оголошення.docx
07 жовтня 2021 17:16
Додаток_4_Проект_договору.doc
07 жовтня 2021 17:16
Додаток_2_форма_пропозицii.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оголошення про проведення закупівлі
Дата подання: 10 жовтня 2021 18:52
Дата відповіді: 11 жовтня 2021 10:14
Перегляньте будь ласка Оголошення про проведення закупівлі (механічна помилка): Інформація про предмет закупівлі: код ДК 021:2015 34910000-9 - Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини (прогулочна коляска трость), очікувана вартість 9 750,00 грн з ПДВ.... Хоча закупівля на килими
Відповідь: • Шановний учасник! Дякуємо за запитання. Замовником було виправлено механічна помилка.
Вимоги до закупівлі
Дата подання: 10 жовтня 2021 19:19
Дата відповіді: 11 жовтня 2021 10:16
5. Учасник включає в ціну товару транспортування, вантажно-розвантажувальні послуги, занесення у приміщення Замовника при поставці товару, послуги по ЗБИРАННЮ МЕБЛІВ та всі інші витрати. 10. Учасник гарантує заміну ОБЛАДНАННЯ, ЩО ВИЙШЛО З ЛАДУ до закінчення терміну гарантії - Термін укладення договору: в Оголошенні не пізніше ніж через 20 робочих днів , в додатку №2 - не пізніше ніж через 10 робочих днів. - Проект договору заповнюється та підписується Учасником і подається в окремому файлі у форматі PDF в якому підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов’язання за ним: яким чином Учасник підтверджує - дописує вручну "учасник ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов’язання за ним"???? Відповідно до додатку 3 Вимоги до кваліфікації учасників Ви вимагаєте надання довідки в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору з ДЕРЖАВНИМИ замовниками за предметом закупівлі, що є дискримінацією учасників та звужує конкуренцію. Вимагаємо внести відповідні зміни до Оголошення. В ЗУ “Про публічні закупівлі” в ст. 22 п.4 чітко прописано “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників”, також ст. 5 визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, щоб не звужувати конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: • Шановний учасник! Дякуємо за запитання Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VII (нова редакція) Далі –Закон Відповідно до пп.3п.2. ст.16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), тобто аналогічних договорів з державними або комунальними підприємствами що не є дискримінацією учасників закупівлі . До відома мається на увазі як учасник працював з закладами які фінансуються з місцевого або з державного бюджету.
• В додаток 1 було внесено зміни та виправлено технічну помилку в п.5, та скасовано п 10.
• проект договору заповнюється та підписується Учасником і подається в окремому файлі у форматі PDF в якому підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов’язання за ним; підписаний та відсканований.

Керуючись ЗУ п.15 ст.14 Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. Тобто не пізніше 10 робочих днів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2021 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОНДАРЕНКО СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ" 16 500,00
UAH з ПДВ
14 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШЕВЧУК МАРИНА СЕРГІЇВНА 14 200,00
UAH з ПДВ
14 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2021 14:40
Електронний підпис
20 жовтня 2021 14:39
Висновок СЕС.pdf
20 жовтня 2021 14:39
ДОВІДКИ про учасника.pdf
20 жовтня 2021 14:39
3. Витяг з ЄДР.pdf
20 жовтня 2021 14:39
Сертифікація.pdf.p7s
20 жовтня 2021 14:39
2. Виписка з ЄДР.pdf.p7s
20 жовтня 2021 14:39
Висновок СЕС.pdf.p7s
20 жовтня 2021 14:39
Лист про сертифікацію.pdf
20 жовтня 2021 14:39
2. Виписка з ЄДР.pdf
20 жовтня 2021 14:39
1. ID+Витяг.pdf
20 жовтня 2021 14:39
Лист щодо ціни.pdf.p7s
20 жовтня 2021 14:39
Лист щодо ціни.pdf
20 жовтня 2021 14:39
Сертифікація.pdf
20 жовтня 2021 14:39
1. ID+Витяг.pdf.p7s
20 жовтня 2021 14:39
Проект_договору.pdf.p7s
20 жовтня 2021 14:39
3. Витяг з ЄДР.pdf.p7s
20 жовтня 2021 14:39
Проект_договору.pdf
20 жовтня 2021 14:39
Пропозиція.pdf.p7s
20 жовтня 2021 14:39
Довідка про досвід.pdf.p7s
20 жовтня 2021 14:39
Аналог.дог 1.pdf
20 жовтня 2021 14:39
Аналог.дог.2.pdf
20 жовтня 2021 14:39
Пропозиція.pdf
20 жовтня 2021 14:39
Довідка про досвід.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2021 13:55
Електронний підпис
20 жовтня 2021 13:54
Лист формування ціни.pdf
20 жовтня 2021 13:54
Висновок СЕС.pdf
20 жовтня 2021 13:54
Сертифікація товару.pdf
20 жовтня 2021 13:54
Інформаційна довідка.pdf
20 жовтня 2021 13:54
Лист згода з умовами.pdf
20 жовтня 2021 13:54
Довідка про рахунок.pdf
20 жовтня 2021 13:54
Витяг ЄДР.pdf
20 жовтня 2021 13:54
Св. регістрації.pdf
20 жовтня 2021 13:54
Пас+інд.код.pdf
20 жовтня 2021 13:54
Довідка про керівника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОНДАРЕНКО СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ"

ФОП ШЕВЧУК МАРИНА СЕРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОНДАРЕНКО СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ"
#3233420234
Переможець 14 100,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2021 12:11

Документи

23 жовтня 2021 12:11
Електронний підпис
23 жовтня 2021 12:09
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2021 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОНДАРЕНКО СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ"
#3233420234
14 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2021 12:11
Електронний підпис
23 жовтня 2021 12:09
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 11:36
Договір килими.pdf укладений
01 листопада 2021 11:35