Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із технічного обслуговування металопластикових вікон
Очікувана вартість
77 700,00 UAH
UA-2021-10-07-014465-b 1b35c6d233e74609b9a1f82ed82aacaa
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Швець

+380442000883 v.shvets@nazk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Вебсайт: https://nazk.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Валерій Швець
+380442000883
v.shvets@nazk.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2021 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2021 16:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2021 16:55
Початок аукціону: 22 жовтня 2021 12:52
Очікувана вартість: 77 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 388,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


Виконавець повинен надати Замовнику Послуги, якість яких повинна відповідати стандартам та технічним умовам, що зазвичай ставляться на ринку відносно даного виду послуг, з дотриманням встановлених норм і правил та іншій технічній документації. У разі надання Послуг неналежної якості Замовник має право відмовитися від прийняття і оплати таких Послуг. Всі витрати, пов’язані з усуненням Виконавцем недоліків Послуг, несе Виконавець. Виконавець відповідає за належну якість усіх наданих ним кадрових та матеріальних ресурсів, що використовуються для надання Послуг. Гарантійний строк наданих Послуг становить 12 (дванадцять) місяців з дати надання Послуг. Всі матеріали, що використовуються Виконавцем у процесі надання Послуг, повинні відповідати нормам та стандартам щодо якості та безпеки. У разі виявлення в період гарантійного строку недоліків (дефектів) у наданих Послугах Виконавець зобов’язаний на безоплатній основі протягом 2 (двох) робочих днів після отримання письмового повідомлення від Замовника прибути за вказаним місцем для складення двостороннього акта про виявлені недоліки (дефекти), в якому зазначаються строки усунення таких недоліків (дефектів). У разі неприбуття без поважних причин Виконавця у зазначений строк Замовник має право скласти акт про виявлені недоліки (дефекти) в односторонньому порядку і надіслати його Виконавцю, а Виконавець зобов’язаний усунути недоліки (дефекти) у строки, зазначені в такому акті
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із технічного обслуговування металопластикових вікон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Виконавець надає Замовнику належним чином оформлений акт приймання-передачі Послуг. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2021 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2021 16:57
Оголош та ТО вікон 07.10.21.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2021 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Клін-інжиніринг СК 75 000,00
UAH з ПДВ
71 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФЕДОСОВ ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНОВИЧ " 77 400,00
UAH з ПДВ
72 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2021 09:50
Електронний підпис
20 жовтня 2021 09:39
Електронний підпис
20 жовтня 2021 09:38
гарантійний лист.pdf.rar
20 жовтня 2021 09:38
тех.вимоги.pdf (1).rar
20 жовтня 2021 09:38
установчі документи.pdf.rar
20 жовтня 2021 09:38
Акт 17.pdf.rar
20 жовтня 2021 09:38
Відгук.pdf.rar
20 жовтня 2021 09:38
лист-згода.pdf (2).rar
20 жовтня 2021 09:38
цінова пропозиція.pdf (1).rar
20 жовтня 2021 09:38
Договір Мегаплан.pdf.rar

Публічні документи

19 жовтня 2021 11:37
Електронний підпис
19 жовтня 2021 11:36
адреса.pdf
19 жовтня 2021 11:36
Лист Федосов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Клін-інжиніринг СК

ФОП "ФЕДОСОВ ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Клін-інжиніринг СК
#43048035
Переможець 71 999,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2021 18:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2021 18:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Клін-інжиніринг СК
#43048035
71 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 18:04
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2021 17:11
120_21.pdf укладений
27 жовтня 2021 17:09

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 листопада 2021 14:45
71 999,00 UAH UA618201720343190001000093634
Національне агентство
UA443204780000026002924866870
ТОВ "КЛІН-ІНЖИНІРИНГ СК"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 71 999,00
UAH