Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04362489 |
Місцезнаходження: | 08130, Україна , Київська обл., КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А |
Контактна особа: |
Наталія Ліщинецька +380978077679 n_lischuna@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2021 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2021 12:02 |
Очікувана вартість: | 12 449 995,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 124 499,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 62 249,97 (шістдесят дві тисячі двісті сорок дев’ять грн. дев’яносто сім коп. ) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 62249.97 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника, тендерну пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 3% вартості договору в формі депозиту безвідсоткового шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі акту виконаних робіт (форма № КБ-2в), довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, а саме Замовником, Генеральним підрядником , представниками Авторського та Технічного нагляду | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2021 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2021 16:55 |
Додаток 2 нова редакція.pdf | |
12 жовтня 2021 16:55 |
Протокол про внесення змін до ТД.pdf | |
12 жовтня 2021 16:55 |
Додаток 1 нова редакція.pdf | |
07 жовтня 2021 16:37 |
Додаток 5.pdf | |
07 жовтня 2021 16:37 |
Додаток 6.pdf | |
07 жовтня 2021 16:37 |
Додаток 4.pdf | |
07 жовтня 2021 16:37 |
Додаток 3.pdf | |
07 жовтня 2021 16:37 |
ТД.pdf |
12 жовтня 2021 16:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 жовтня 2021 16:55 |
Додаток 2 нова редакція.pdf
|
|||
12 жовтня 2021 16:55 |
Протокол про внесення змін до ТД.pdf
|
|||
12 жовтня 2021 16:55 |
Додаток 1 нова редакція.pdf
|
|||
07 жовтня 2021 16:37 |
Додаток 5.pdf
|
|||
07 жовтня 2021 16:37 |
Додаток 6.pdf
|
|||
07 жовтня 2021 16:37 |
Додаток 4.pdf
|
|||
07 жовтня 2021 16:37 |
Додаток 3.pdf
|
|||
07 жовтня 2021 16:37 |
ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-11-000119 ● 8a606a336cae4afbace73a170da59ddf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2022 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2021-10-07-013934-b 07.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-13 16:11:28
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздної частини вул. Грушевського в с. Чайки Бучанського району Київської області (Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)», очікуваною вартістю 12 449 995,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-07-013934-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-18 16:07:03
Пояснення
Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 13.01.2022 року о 16:11 год.
Зазначені характеристики, що містяться в тендерній документації сформовані з робочого проєкт на: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздної частини вул. Грушевського в с. Чайки Бучанського району Київської», який розроблений на підставі: — завдання на розробку проектної документації Борщагівської сільської ради.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації по робочому проекту «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздної частини вул. Грушевського в с. Чайки Бучанського району Київської». Експертиза проведена ТОВ «Проектно-будівельна компанія «ДОРТРАНС».
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова) що органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано здійснювати публікації, а не зобов’язано.
Надання інформації про усунення порушення замовником
БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) в порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про наступне. 01 лютого 2022 року за результатами моніторингу процедури закупівлі процедури закупівлі UA-2021-10-07-013934-b Держаудитслужбою України в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), який затверджено заступником Голови Шкуропатом Олександром Григоровичем. Так, за результатами моніторингу установлено, що: І. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 таблиці додатку 1 до тендерної документації Замовника, учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці та кваліфікації працівників зазначених у довідці, учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження трудових відносин працівників, які зазначені згідно вимог пункту 2.1. цього додатку, з учасником, а саме: копію трудової книжки (витяг з трудової книжки) та наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу). При цьому, згідно з підпунктом 2 пункту 2 розділу 5 тендерної документації Замовника, у разі якщо, зокрема учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. Учасник процедури закупівлі ТОВ «Техно-буд сервіс» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 18.10.2021 № 64/10 про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема директора Бобуля Т.В. та залучених працівників у кількості 29 осіб. В підтвердження інформації, зазначеної у вказаній довідці учасник процедури закупівлі ТОВ «Техно-буд сервіс» надав наказ про призначення директора ТОВ «Техно-буд сервіс» Бобуля Т.В. від 01.08.2007 № 2 та 29 цивільно-правових договорів щодо залучених працівників. Однак, учасник процедури закупівлі ТОВ «Техно-буд сервіс» у своїй тендерній пропозиції в підтвердження інформації, зазначеної у довідці від 18.10.2021 № 64/10 про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не надав трудову книжку (витяг з трудової книжки) Бобуля Т.В. та лист-роз’яснення (роз'яснення державних органів) стосовно зазначення законодавчих підстав ненадання наказів ТОВ «Техно-буд сервіс» на призначення (прийняття на роботу) залучених працівників у кількості 29 осіб, чим не дотримався вимог пункту 3 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Техно-буд сервіс» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону, та уклав з ним Договір. ІІ. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені в додатку 1 (для переможця) шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Згідно з пунктами 3 та 5 таблиці 3.1 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації Замовника переможець торгів на виконання вимоги статті 17 (підтвердження відсутності підстав) повинен надати довідку про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної вiдповiдальностi не притягується, незнятої чи непогашеної судимостi не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Переможець процедури закупівлі ТОВ «Техно-буд сервіс» у своїй тендерній пропозиції надав 18.11.2021 через електронну систему закупівель довідку станом на 23.09.2021, видану Міністерством внутрішніх справ України, серія ААА № 1165948, щодо не притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності непогашеної та не знятої судимості Бобуля Т.В., строк давнини якої більше тридцять днів від дати її подання, що не відповідає пунктам 3 та 5 таблиці 3.1 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Проте, на порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Техно-буд сервіс» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. ІІІ. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовник не погоджується із вищезазначеним висновком та надає свої аргументовані заперечення до нього, які полягають у наступному. Позиція Замовника щодо підстави згідно пункту І даних заперечень. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, для забезпечення проведення контролю будівельних робіт, які мають необхідні знання та досвід за нижченаведеною формою. При цьому, зазначеним пунктом також передбачено, що до переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількісті необхідній для проведення контролю будівельних робіт (згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) по предмету закупівлі) відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації – не менше 1 особи; - начальник дільниці або інша особа яка виконує його функції – не менше 1 особи; - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції, повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи – не менше 1 особи; - сертифікований інженер-геодезист, або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт та включений до державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів – не менше 1 особи; - сертифікований інженер-кошторисник – не менше 1 особи; - працівники робітничих спеціальностей – не менше 8 осіб. Тобто, посада «директора» не віднесена Замовником до переліку обов’язкових ключових посад працівників, що спростовує твердження органу фінансового контролю в частині обов’язку учасника (переможця) закупівлі ТОВ «Техно-буд сервіс» надати трудову книжку (витяг з трудової книжки) на директора – Бобуля Т.В. Під формою Таблиці 1 підпункту 2.1 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації також зазначено, що в підтвердження інформації, зазначеної в довідці та кваліфікації працівників зазначених у довідці, Учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження трудових відносин працівників, які зазначені згідно вимог пункту 2.1. цього Додатку, з учасником, а саме: - копію трудової книжки (витяг з трудової книжки) та наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу). Тобто на тих працівників, які мають саме трудові відносини (а обов’язок наявності саме таких відносин Замовником визначено з виконавцем робіт) тендерна документація передбачала надати копію трудової книжки (витяг з трудової книжки) та наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу). Учасник (переможець) закупівлі ТОВ «Техно-буд сервіс» виконав зазначену вимогу та надав на всіх працівників, з якими у учасника наявні саме трудові відносини копії відповідних наказів та трудових книжок, у тому числі і на виконавця робіт/виконроба – Мороза Віктора Анатолійовича. У згаданому підпункті також було зазначено, що до довідок додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, (наприклад штатний розпис/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/інший документ). Таким чином, тендерна документація передбачала, що учасники мають надати: - копію трудової книжки (витяг з трудової книжки) та наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу) – у якості документального підтвердження саме трудових відносин працівників; - штатний розпис/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/інший документ – у якості документального підтвердження можливості використання праці працівників учасником. При цьому, враховуючи, що більшість працівників учасника (переможця) закупівлі ТОВ «Техно-буд сервіс» залучені саме на умовах цивільно-правових договорів, а не трудових відносин, останній виконав у повному обсязі вимоги тендерної документації в частині підтвердження можливості використання праці працівників учасником шляхом надання цивільно-правових договорів. Враховуючи вищевикладене, твердження Держаудитслужби про невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону є не обґрунтованим. Позиція Замовника щодо підстави згідно пункту ІІ даних заперечень. Відповідно до вимог підпунктів 3 та 5 пункту 3.1 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою) в підтвердження відсутності підстав згідно пунктів 6 та 12 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається довідка або довідка у формі електронного документа або копія нотаріально завіреної довідки про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної вiдповiдальностi не притягується, незнятої чи непогашеної судимостi не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Додатково замовник перевіряє достовірність довідки на офіційному сайті МВС за посиланням http://wanted.mvs.gov.ua/test/. Тобто, тендерна документація не передбачала вимог щодо органу, який має видати зазначений документ (органами МВС або учасником закупівлі). Згідно вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації Переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця) шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі ТОВ «Техно-Буд Сервіс» оприлюднено 16.11.2021. На виконання вимог Тендерної документації, 18 листопада 2021 року переможцем закупівлі оприлюднено наступні документи: - довідка про відсутність підстав згідно пункту 6 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (файл «Довідка п.6 ч.1 ст.17»). Зазначений документ виданий учасником 17.11.2021, тобто не більше тридцятиденної давнини від дати його подання, що відповідає умовам тендерної документації; - довіку про відсутність підстав згідно пункту 12 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (файл «Довідка п.12 ч.1 ст.17»). Зазначений документ виданий учасником 17.11.2021, тобто не більше тридцятиденної давнини від дати його подання, що відповідає умовам тендерної документації; - довідку станом на 23.09.2021, видану Міністерством внутрішніх справ України, серія ААА № 1165948, щодо не притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності непогашеної та не знятої судимості Бобуля Т.В.. Враховуючи, що довідка про відсутність підстав згідно пункту 6 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (файл «Довідка п.6 ч.1 ст.17») та довідка про відсутність підстав згідно пункту 12 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (файл «Довідка п.12 ч.1 ст.17») відповідають умовам тендерної документації, довідка, видана Міністерством внутрішніх справ України серія ААА № 1165948, не розглядалась Замовником та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця. Отже, при проведені моніторингу закупівлі, Держаудитслужбою безпідставно не прийнято до уваги Довідку про відсутність підстав згідно пункту 6 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (файл «Довідка п.6 ч.1 ст.17»), оприлюднену 18 листопада 2021 року о 11:38 год. за київським часом переможцем закупівлі. Тобто переможець закупівлі виконав у повному обсязі вимоги тендерної документації в частині документального підтвердження ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, твердження Держаудитслужби про невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону є суб’єктивним та не обґрунтованим. Позиція Замовника щодо підстави згідно пункту ІІІ даних заперечень. Замовник вважає за необхідне зазначити, що захід реагування щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Однак, зауваження Держаудитслужби зводяться до тверджень щодо відсутності документів, які не вимагалися тендерною документацією, або невідповідності документів переможця закупівлі, не надаючи оцінку іншим наданим переможцем документам. Тобто орган державного фінансового контролю вдається до нехтування пропорційністю своїх вимог відносно до стверджуваних «порушень». Конституційний Суд України у рішенні від 25.01.2012 №3-рп/2012 (справа №1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення. Органом державного фінансового контролю не проаналізовано наслідків стверджуваних ним порушень в кореспонденції із результатами закупівлі, заходами, які вимагається вчинити Замовнику, їх співмірність та пропорційність, істотність та адекватність. Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що при проведенні процедури закупівлі відсутні ознаки порушення законодавства, а висновок Державної аудиторської служби України від 01.02.2022 за результатами моніторингу процедури закупівлі процедури закупівлі UA-2021-10-07-013934-b є необґрунтованим.
2022-02-08 17:41:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2021 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" |
11 204 473,90
UAH з ПДВ
|
9 997 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД-11" |
11 825 055,56
UAH з ПДВ
|
9 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
12 056 092,15
UAH з ПДВ
|
11 931 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" |
12 441 852,37
UAH з ПДВ
|
11 997 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
12 440 177,48
UAH з ПДВ
|
12 312 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" #34864234 |
Переможець |
9 997 000,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2023 12:50
|
ДУ3_474.pdf | укладений |
02 листопада 2023 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2022 16:12
|
ДУ_2_474.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2022 16:48
|
ДУ_1_474.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2022 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 16:00
|
474.pdf | укладений |
30 листопада 2021 15:59
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
18 лютого 2022 14:37
|
2 999 100,00 UAH | UA898201720344271043100024573 Борщагівська сільська рада |
UA698201720355359107000003878 ТОВ "Техно-Буд Сервіс" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися про те, що в 2022 році Генеральний підрядник виконає роботи по об'єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Грушевського в с. Чайки Бучанського району Київської області» по Договору №474 від 30.11.2021 р. на суму 9997000,00 грн. (дев'ять мільйонів дев'ятсот дев'яносто сім грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 1 666166,67 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 474 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди, внести зміни до Договору №474 від 30.11.2021 р. і викласти п. 3.1 у наступній редакції: "Договірна ціна робіт є твердою визначається на основі пропозиції Генерального підрядника, та є невід'ємною частиною Договору і складає 9997000,00 грн. (дев'ять мільйонів дев'ятсот дев'яносто сім грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 1 666166,67 грн.. Замовник має право перерахувати Генеральному підряднику попередню оплату (аванс) для виконання робіт у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) на рахунок UA698201720355359107000003878, МФО 820172 відкритий у Державній казначейській службі України в м. Києві" |
Номер договору про закупівлю: | 474 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 листопада 2021 — 01 листопада 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди цією Угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору. Сторони домовилися про те, що Генеральний підрядник повертає Замовнику отриману попередню оплату (аванс), що складає 30% ціни Договору в сумі 2 999 100,00 в т.ч. ПДВ. |