Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Pipes
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП "Атоменергомаш" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 26444970 |
Вебсайт: | http://aem.zp.ua |
Місцезнаходження: | 71503, Україна , Запорізька область обл., Енергодар, м. Енергодар, Запорізька обл., вул. Промислова,52, а/с 306 |
Контактна особа: |
Гомоюнова Ольга Сергіївна 380613964734 gomoyunova@aem.zp.ua |
Додаткові контактні особи: |
Петро Маліцький 0613964762 malitskiy@aem.zp.ua Олена Баранова 0613964734 gomoyunova@aem.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Detached Subdivision "Atomenergomash" of the State Enterprise "National Nuclear Energy Generating Company "Energoatom" |
National ID: | 26444970 |
Contact point: |
Gomoyunova Olga 380613964734 gomoyunova@aem.zp.ua |
Additional contacts: |
Petro Malitskyi 0613964762 malitskiy@aem.zp.ua Olena Baranova 0613964734 gomoyunova@aem.zp.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2021 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2021 15:26 |
Очікувана вартість: | 10 130 883,84 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 654,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надає замовнику забезпечення тендерної пропозиції в одній із наступних форм: - банківська гарантія зі строком дії не менш ніж 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк, з обов’язковим накладанням електронного підпису. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 (реквізити бенефіціара: 71503, Запорізька обл., м. Енергодар, а/с 306, рахунок IBAN UA843139570000026003301262705 у філії-Запорізьке обласне управління АТ «Ощадбанк»); - гарантія страхової компанії, яка включена до «Переліку страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю», у формі договору (страхового сертифікату) страхування відповідальності перед третіми особами згідно із зразком додатку 7 до ТД та з дотриманням зазначених у ньому вимог. Зміст страхової гарантії має відповідати Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628. Страхова гарантія як забезпечення тендерної пропозиції учасника надається з обов’язковим накладанням електронного підпису (ЕП) уповноваженої особи страхової компанії разом із копією договору за підписом керівника або уповноваженої особи, скріпленою печаткою (у разі її використання), у сканованому вигляді в форматі PDF або як електронний документ з накладеним ЕП відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», на підставі якого було видано страхову гарантію, та доказами її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек). Строк дії зазначеної гарантії - не менш ніж 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (гарантія набирає чинності після внесення страхового платежу). Умови страхової гарантії (страхові випадки, винятки терміни дії, тощо) повинні бути автентичні договору страхування відповідальності перед третіми особами, на підставі якого була видана страхова гарантія. Страхові компанії можуть вносити зміни до умов страхових гарантій за наявності відповідного рішення ДП «НАЕК «Енергоатом». «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю» розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом»: www.energoatom.kiev.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, які мають право надавати забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання умов договору». Для підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції учасник повинен надати його замовнику у складі тендерної пропозиції шляхом завантаження в електронну систему. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, замовником відхиляються. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, перераховуються на рахунок замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 303926.52 UAH |
Publication date: | 07 жовтня 2021 15:40 |
Enquiries until: | 28 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 листопада 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 10 130 884 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 654 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата поставленої продукції здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в даному договорі, протягом 120 днів після завершення приймання продукції за якістю, за результатами якого встановлено її належну якість (зокрема, проходження вхідного контролю за прийнятою у Покупця процедурою). | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2021 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2021 15:37 |
Тендерна документація.pdf | |
07 жовтня 2021 15:37 |
Додаток 3 до ТД.pdf | |
07 жовтня 2021 15:37 |
Додаток 7 до ТД.pdf | |
07 жовтня 2021 15:37 |
Додаток 6 до ТД.pdf | |
07 жовтня 2021 15:37 |
Додаток 1 до ТД.pdf | |
07 жовтня 2021 15:37 |
Додаток 4 до ТД.pdf | |
07 жовтня 2021 15:37 |
Додаток 2 до ТД.pdf | |
07 жовтня 2021 15:37 |
Додаток 5 до тД.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-11-000085 ● b923f9ca623f40a9b8f85b4ea7436079
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 14:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.07.2022 № 136
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2021-10-07-011783-b 07.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-18 16:34:54
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі труб, очікуваною вартістю 10 130 883,84 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-07-011783-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегдяду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариства з обмеженою відповідальністю «Виробниче об’єднання «ОСКАР» копії ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону?
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору про закупівлю № 53-143-01-21-01971 від 02.12.2021 та строку виконання зобов’язань відповідно додаткової угоди № 1 від 11.04.2022.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-20 16:14:34
Пояснення та документи на запит Держаудитслужби України
На Ваш запит повідомляємо наступне:
1 Очікувана вартість предмету закупівлі була визначена за ціною виробника ТОВ «ВО «ОСКАР» (інформаційна довідка та комерційна пропозиція додаються.). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів ДП «НАЕК «Енергоатом» згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки.
2 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на веб-сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» 07.10.2021 за посиланням https://energoatom.com.ua/vp/e-procurement-years2022aem.html
3 Переможцем торгів ТОВ «ВО «ОСКАР» ліцензії або документу дозвільного характеру не надавалися, оскільки труби виготовляються відповідно до ГОСТ та не потребують ліцензії або документу дозвільного характеру.
4 Подовження строку дії договору про закупівлю від 02.12.2021 №53-143-01-21-01971 та строку виконання зобов’язань було здійснено на підставі листа ТОВ «ВО «ОСКАР» від 23.03.2022 №03/23-2 (додається) у зв’язку з введенням воєнного стану в країні.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-21 19:47:56
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі труб (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-07-011783-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
За результатами аналізу установлено відсутність документів у тендерних пропозиціях ТОВ «ВО «ОСКАР» та ТОВ «СУБТЕК», які вимагались додатком 1 до тендерної документації, а саме:
• письмових згод учасників на обробку їх персональних даних, в тому числі – передачу третім особам, а також права на передачу таких даних замовнику.
Просимо пояснити яким чином Замовником допущено до аукціону учасників ТОВ «ВО «ОСКАР» та ТОВ «СУБТЕК» без надання вищевказаних документів.
При цьому, у разі наявності цих документів в складі тендерної пропозиції ТОВ «ВО «ОСКАР» та ТОВ «СУБТЕК», просимо надати посилання на них, з обов’язковим зазначенням назви файлу документу та номера сторінки.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-25 14:16:59
Пояснення на запит Держаудитслужби України
На виконання вимог тендерної документації ТОВ «СУБТЕК» у складі тендерної пропозиції було завантажено до електронної системи закупівель тендерну пропозицію (технічну) вих. №21/236 від 28.10.3021 яка відповідає формі наведеної у додатку 1 до ТД та містить письмову згоду на обробку його персональних даних. Даний документ був завантажений 28 жовтня 2021 о 14:58 год. за назвою файлу «1. Технічна_Додаток 1 до ТД».
Щодо письмової згоди ТОВ «ВО «ОСКАР» на обробку його персональних даних повідомляємо, що відповідно до Закону «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; суб'єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються.
Під згодою суб'єкта персональних даних слід розуміти добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
Поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних.
Тендерною документацією вимоги що надання згоди суб’єктів персональних даних на їх обробку в тому числі – передачу третім особам, передбачені додатком 1 до тендерної документації.
Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВО «ОCКАР» до електронної системи закупівлі завантажені скановані копії паспорту громадянина України (паспорт Корсунський.pdf, 28.10.2021 о 15:28) та довідки РНОКПП (ИНН Корсунський.pdf, 28.10.2021 о 15:28) особи, уповноваженої на представництво інтересів учасника закупівлі. Тим самим, зазначеною дією було підтверджено ТОВ «ВО «ОСКАР» право на обробку персональних даних (в тому числі – передачу третім особам).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВП "Атоменергомаш" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 26444970 |
Місцезнаходження: | 71503, Україна, Запорізька область обл., Енергодар, м. Енергодар, Запорізька обл., вул. Промислова,52, а/с 306 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “СУБТЕК” | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Общество с ограниченной ответственностью "Производственное объединение "ОСКАР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2021 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Общество с ограниченной ответственностью "Производственное объединение "ОСКАР" |
10 128 551,04
UAH з ПДВ
|
10 128 551,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “СУБТЕК” |
10 130 883,84
UAH з ПДВ
|
10 130 883,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Общество с ограниченной ответственностью "Производственное объединение "ОСКАР" #35495711 |
Переможець |
10 128 551,04
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2021 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2022 14:17
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2022 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 13:40
|
Договір №53-143-01-21-01971.pdf | укладений |
03 грудня 2021 13:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строків постачання |
Номер договору про закупівлю: | 53-143-01-21-01971 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |