Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір. Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
385,00 UAH
UA-2021-10-07-009948-b 28928a10e7eb436c83443aa62db19850
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таміла Вікторівна Лук

+380665367478 ddomarganets@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське дитяче дошкільне об'єднання
Код ЄДРПОУ: 24432282
Вебсайт: http://ddo.edukit.dp.ua/konkursni_torgi/
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. САДОВА,13
Контактна особа: Таміла Вікторівна Лук
+380665367478
ddomarganets@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Продавець зобов'язується передати у власність товар, а Покупець зобов'язується прийняти і сплатити, згідно видатковим накладним.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Папір перфорований ЛПФ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53407, Україна, Дніпропетровська область, Марганець, Садова , буд.13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Папір А4 500арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53407, Україна, Дніпропетровська область, Марганець, Садова , буд.13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

07 жовтня 2021 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП САВІНА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
#3095604520
Переможець 385,00
UAH
07 жовтня 2021 14:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 14:50
49.pdf укладений
07 жовтня 2021 14:49