Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
123 308,00 UAH
UA-2021-10-07-008037-b 831a6a2994e94d16bfbd6f04dce91b17
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Людмила Володимирівна

+380312615146 licey_uzh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ужгородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9 Ужгородської міської ради Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 35231607
Вебсайт: https://ninthschool.uz.ua/
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, пл. Шандора Петефі, 15
Контактна особа: Роман Людмила Володимирівна
+380312615146
licey_uzh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2021 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2021 10:00
Очікувана вартість: 123 308,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Послуги з організації харчування, код ДК 021:2015 - 55510000-8. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: спрощена закупівля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку 1 «Технічна специфікація» до цього Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна, питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. Оцінка пропозицій здійснюється без урахування податку на додану вартість (ПДВ).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Ш. Петефі, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату послуг (далі рахунок) раз на місяць (в кінці місяця) протягом 10 календарних днів після виставлення Виконавцем рахунку.Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Послуги з організації харчування, код ДК 021:2015 - 55510000-8. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: спрощена закупівля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку 1 «Технічна специфікація» до цього Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна, питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. Оцінка пропозицій здійснюється без урахування податку на додану вартість (ПДВ). Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МИСЬКО УСНІЄ АХТЕМІВНА 123 307,25
UAH
123 307,25
UAH
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2021 07:37
Електронний підпис
21 жовтня 2021 07:31
06. Витяг з ЄДР.pdf
21 жовтня 2021 07:31
05. Виписка з ЄДР.pdf
21 жовтня 2021 07:31
10. Цінова пропозиція.pdf
21 жовтня 2021 07:31
02. Паспорт ID-картка.pdf
21 жовтня 2021 07:31
03. Довідка ВПО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МИСЬКО УСНІЄ АХТЕМІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МИСЬКО УСНІЄ АХТЕМІВНА
#3243317369
Переможець 123 307,25
UAH
25 жовтня 2021 14:33

Документи

25 жовтня 2021 14:26
Електронний підпис
25 жовтня 2021 11:38
протокол ЗОШ 9.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2021 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МИСЬКО УСНІЄ АХТЕМІВНА
#3243317369
123 307,25
UAH
Документи

Документи

25 жовтня 2021 14:26
Електронний підпис
25 жовтня 2021 11:38
протокол ЗОШ 9.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2022 11:47
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 16:58
дод2.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 15:06
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 12:08
дод.уг.1 від 29.10.21р..pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 12:05
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 11:43
дог.19 від 29.10.21р..pdf укладений
29 жовтня 2021 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): видатки зменшено згідно кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): видатки на послуги зменшено
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 89 314,55
UAH