Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та ремонт картриджа)
Очікувана вартість
2 700,00 UAH
UA-2021-10-07-007343-b edbf206bfc0443429a355cd7426ce84a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петраш Ірина Володимирівна

+380312672599 zakvetbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 40314229
Місцезнаходження: 88015, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Минайська 39 а
Контактна особа: Петраш Ірина Володимирівна
+380312672599
zakvetbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та ремонт картриджа)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, м. Виноградів, вул. Петефі, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості послуг Виконавця, здійснюється за фактом їх надання, на підставі Акту приймання-передачі послуг та /або Рахунку, виставленого Виконавцем до оплати Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

07 жовтня 2021 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Любка Михайло Михайлович
#3022117039
Переможець 2 700,00
UAH
07 жовтня 2021 13:20

Документи

07 жовтня 2021 13:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 13:21