Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термострічка для реєстраційних терміналів електронної черги
Очікувана вартість
2 500,00 UAH
UA-2021-10-07-006900-b 4418d0d5b5b74a55b1fcdd8bcaf91eb4
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Піскова Олена

380972880311 obl_sklad@chk.mia.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Черкаській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611933
Місцезнаходження: 18023, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вулиця Лесі Українки, будинок 21
Контактна особа: Піскова Олена
380972880311
obl_sklad@chk.mia.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2021 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 2 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22990000-6: Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Термострічка для реєстраційних терміналів електронної черги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2021 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2021 13:55
Проєкт Договору.docx
07 жовтня 2021 13:54
Оголошення та проєкт договору.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій