Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання пусконалагоджувальних робіт систем протипожежного захисту
Очікувана вартість
193 600,00 UAH
UA-2021-10-07-001665-a 2e3a7f0f78ca43b7ba0b54998dea8c41
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьміна Ганна Олександрівна

+380952793618 odessagurt@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа «Соціальний гуртожиток для осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»
Код ЄДРПОУ: 38227111
Місцезнаходження: 65098, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Боженка, буд.19-В
Контактна особа: Кузьміна Ганна Олександрівна
+380952793618
odessagurt@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2021 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2021 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2021 14:00
Очікувана вартість: 193 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 970,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Виконання пусконалагоджувальних робіт систем протипожежного захисту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
пусконалагоджувальні роботи систем протипожежного захисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71356300-1 — Послуги з технічної підтримки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2021 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2021 13:41
Оголошення пусконаладка.pdf
07 жовтня 2021 13:41
Проект договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога
Дата подання: 12 жовтня 2021 17:55
Шановний Замовнику! в оприлюдненому Оголошенні вказана вимога до учасників провести огляд обєкту в період уточнен. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
дискримінаційна вимога
Дата подання: 12 жовтня 2021 17:57
На підставі якого нормативно правового акту встановлена дана дискримінаційна вимога "сертифікат на директора підприємства та керівника робіт про проходження навчання на внутрішнього аудитора"???? Учасники діють на підставі Ліцензійних вимог! Вимагаємо не дискримінувати учасників та видалити дану вимогу!
Відповідь відсутня
дискримінаційна вимога
Дата подання: 12 жовтня 2021 17:59
Шановний Замовнику у оголошенні наявна наступна вимога: відгук з інформацією про застосування штрафних санкцій. Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки немає особливої форми відгуку, який повинен надаватись замовниками. Відгук добровільно надається Замовником після якісного виконання робіт Виконавцем. Відповідно ст. 526 ЦК зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору. Аналіз положень ст. 527, 530, 532 ЦК України дозволяє зробити висновок, що поняття належного виконання зобов'язання охоплює виконання його належними суб'єктами, у належному місці, в належний строк (термін), щодо належного предмета та належним способом. Замовник при наданні відгуку може вказувати про належне виконання договору, сам договір, строки, проте аж ніяк не зобов'язаний надавати інформацію про відсутність застосування штрафних санкцій, оскільки сам факт надання відгуку вже підтверджує відсутність претензій, а також є інструментом рекомендації послуг Виконавця для інших Замовників. Крім того, Відгук видається після виконання договору, а не у будь-який час коли нам заманеться, для того, щоб брати участь у торгах. Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом. І що буде, якщо Замовник не захоче нам надавати новий відгук? То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі? Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною. Якщо цього зроблено не буде, ми будемо вимушені звернутись до АМК.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
дискримінаційна вимога
Дата подання: 12 жовтня 2021 18:01
Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"; Для прикладу хочемо зазначити, що у частині «Національний вступ» ДСТУ ISO 14001:2015, ISO 23932:2018 , ISO/ISE 27001:2015, ISO 37001:2018 які вимагає Замовник, зазначено наступне: «Дані стандарти можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ’ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Дані стандарти, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати ». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
дискримінаційна вимога
Дата подання: 12 жовтня 2021 18:10
Шановний Замовнику, Ви вимагаєте дотримуватись встановлених в оголошенні форм, поясніть яким чином ми повинні їх дотримуватися якщо документація у pdf а не word??? надайте чітку документацію та у зручному форматі, не дискримінуйте учасників! В разі не виконання даної вимоги будемо залишати про Вас негативні відгуки!
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" 193 444,13
UAH з ПДВ
193 444,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2021 12:20
Електронний підпис
19 жовтня 2021 10:04
282.imd
19 жовтня 2021 10:04
32. Цінова пропозиція.PDF
19 жовтня 2021 10:04
4.1. Витяг ЄДР.pdf
19 жовтня 2021 10:04
9. Довідки з банку.pdf
19 жовтня 2021 10:04
12. Довідка ліцензія.PDF
19 жовтня 2021 10:04
6. Статут.PDF
19 жовтня 2021 10:04
8. Фінансова звітності.PDF
19 жовтня 2021 10:04
4. Виписка з ЄДР.PDF
19 жовтня 2021 10:04
17. Акт обстеження.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
#41397479
Переможець 193 444,13
UAH з ПДВ
21 жовтня 2021 11:47

Документи

21 жовтня 2021 11:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2021 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
#41397479
193 444,13
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2021 11:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 07:32
Договор СПЖ-34.21.pdf укладений
05 листопада 2021 07:29

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
пусконалагоджувальні роботи систем протипожежного захисту 1 послуга 193 444,13
UAH з ПДВ