Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26211349 |
Місцезнаходження: | 17500, Україна , Чернігівська обл., ПРИЛУКИ, вул.Незалежності, буд. 82 |
Контактна особа: |
Созінов Олег Сергійович 0661214110 pril-ugkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2021 09:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2021 11:09 |
Очікувана вартість: | 8 823 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 88 230,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Виконавцем робіт визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за виконані роботи, які є предметом даного Договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2021 09:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2021 09:45 |
РІЧНИЙ ПЛАН (3).doc | |
07 жовтня 2021 09:45 |
ОГОЛОШЕННЯ (13).doc | |
07 жовтня 2021 09:45 |
ТД 2021.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-25-000073 ● 276022720e9746618e6a2375803d90ab
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2022 21:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.07.2022 № 160
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 25.07.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 25.07.2022 №160
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2021-10-07-000331-a 07.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-26 21:35:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція з впровадженням комплексних заходів з теплореновації закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 по вул. Миколаївська, 107, в м.Прилуки Чернігівської області з виділенням черговості (І черга та ІІ черги)»(інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-07-000331-a)та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Чому тендерна документація містить посилання на Національний стандарт ДСТУ 4163-2003 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», який затверджений наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55. Тоді як чинність даного національного стандарту скасовано з 01 вересня 2021 року на підставі наказу Українського науково-дослідного і навчального центру проблем стандартизації, сертифікації та якості від 01.07.2020 № 144.
2. Чому умови договору від 08.11.2021 № 2,укладеного з ПП «МПБП Стимул», відрізняються від умов проекту договору, наданого у складі тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі –ПП «МПБП Стимул». А саме, в частині другій пункту 3.1 проекту договору, наданого ПП «МПБП Стимул» у складі тендерної пропозиції, зазначено, що згідно з бюджетними призначеннями на 2021 рік складає — 2 922 207,0 грн (два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі двісті сім гривень, 00 копійок). Тоді як, в частині другій пункту 3.1 договору від 08.11.2021 № 2, укладеному з ПП «МПБП Стимул», визначено,що згідно з бюджетними призначеннями на 2021 рік складає – 2 570 538,92 грн (два мільйони п’ятсот сімдесят тисяч п’ятсот тридцять вісім гривень, 92 копійки).
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог, викладених у висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби м.Харків про результати моніторингу закупівлі UA-2021-10-07-000331-а управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради повідомляє наступне. На нараді начальника управління житлово-комунального господарства прилуцької міської ради Созінова О.С. 22.08.2022 із спеціалістами управління житлово-комунального господарства, які на момент проведення відкритих торгів були членами тендерного комітету управління житлово-комунального господарства міської ради розглянуто зміст висновку про результати моніторингу (UA-M-2022-07-25-000073) закупівлі UA-2021-10-07-000331-а “Реконструкція з впровадження комплексних заходів з теплореновації закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 по вул.Миколаївській 107, в м.Прилуки Чернігівської області з виділенням черговості (І черга та ІІ черги)” (ДК 021:2015 45454000-4 — Реконструкція)”. Оскільки, у зв’язку із вимогою чинного Законодавства на сьогоднішній день діяльність тендерного комітету припинена (наказ начальника управління від 30.12.2021 №4), а уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель визначено головного спеціаліста, енергоменеджера управління Фабриченко А.М. (наказ начальника управління від 20.01.2022 №2), було звернуто увагу зазначеної особи на врахування в подальшому вказаних у висновку зауважень. Розбіжності у в умовах договору від 08.11.2021 №2, укладеного з ПП “МПБП Стимул” та проекту договору, наданого у складі тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі — ПП “МПБП Стимул” мають своє пояснення. Оскільки у проекті договору зазначалися бюджетні призначення 2021 року у розмірі 2 922 207,0 грн. з розрахунку вартості робіт, зазначених у проєктно-кошторисній документації, передбачених І чергою (однією з умов до закупівлі є виконання у 2021 році робіт І черги). Виходячи з цінової пропозиції Учасника-переможця ПП “МПБП Стимул” вартість робіт І черги склала нижче очікуваної вартості, відповідно і розмір бюджетних призначень 2021 року (на виконання робіт І черги) у договорі, укладеному з ПП “МПБП Стимул” зазначено 2 570 538,92 грн.
2022-08-22 15:12:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2021 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "МПБП Стимул" |
7 920 527,93
UAH з ПДВ
|
7 920 527,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ВАНТАРУС" |
8 199 229,93
UAH з ПДВ
|
8 199 229,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "МПБП Стимул" #30894417 |
Переможець |
7 920 527,93
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2021 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:36
|
Сканировать1.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 15:21
|
Сканировать1.PDF | зміни до договору |
02 січня 2023 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2021 16:26
|
Дод.угода 3.PDF | зміни до договору |
08 грудня 2021 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2021 16:47
|
Договір школа 7.PDF | укладений |
08 листопада 2021 16:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до календарного графіку робіт та внесено зміни в частині бюджетних призначень на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з відсутністю бюджетних прихначень по об’єкту у 2022 році термін дії договору продовжено до 31.12.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з відсутністю бюджетних призначень та збільшенням вартості робіт на об’єкті після коригування ПКД (перерахунок в поточні ціни) є необхідність припинити дію договору, зменшивши обсяг виконання робіт з урахуванням фактичного обсягу видатків |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція з впровадженням комплексних заходів з теплореновації закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 по вул.Миколаївська, 107, в м.Прилуки Чернігівської області з виділенням черговості (І черга та ІІ черги) (ДК 021:2015 45454000-4 - Реконструкція) | 1 | роботи |
2 911 680,08
UAH з ПДВ
|