Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з будівництва об'єкту: "Капітальий ремонт частини приміщення сільської ради по вул.Центральній,19 в с.Андрійківці Хмельницького району"
Очікувана вартість
7 572,60 UAH
UA-2021-10-06-013565-b 76f6610975cf40f7b2a74ec23cc70ece
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каріна Горпинюк

+380979816648 karina.shamasurian17@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Розсошанська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04402899
Місцезнаходження: 31362, Україна , Хмельницька обл., с. Розсоша, вул. Центральна, 4
Контактна особа: Каріна Горпинюк
+380979816648
karina.shamasurian17@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з будівництва об'єкту: "Капітальий ремонт частини приміщення сільської ради по вул.Центральній,19 в с.Андрійківці Хмельницького району"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31355, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Андрійківці, вул.Центральна,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71521000-6 — Послуги з нагляду за будівельними майданчиками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

06 жовтня 2021 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КРЕПАК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ
#1940003055
Переможець 7 572,60
UAH
06 жовтня 2021 16:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 14:48
ДУ 4 до 125.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 14:45
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 17:01
Додаткова угода 2 до 125.PDF зміни до договору
14 грудня 2022 16:59
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 12:35
Додаткова угода 2 до 125.PDF зміни до договору
14 грудня 2022 12:32
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 16:48
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.651,653,654 ЦКУ, п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", п.5.2. Договору про здійснення технагляду від 04.10.2021 року №125
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.651,652,653 ЦКУ, п.5.2. Договору
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ст.651,653,654 ЦКУ, п.5.2. Договору, за взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML