Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Організація технічного нагляду та виконання окремих функцій служби замовника на обєкті «Реставраційний ремонт санвузлів громадського будинку за адресою м. Полтава вул. Котляревського, 20/8. Коригування».
Очікувана вартість
8 700,00 UAH
UA-2021-10-06-007135-b 82ed0204cebf41859273ac919014241f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайлик Світлана Миколаївна

380532607539 centrfsmt1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38377934
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, Котляревського, 20/8
Контактна особа: Михайлик Світлана Миколаївна
380532607539
centrfsmt1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Організація технічного нагляду та виконання окремих функцій служби замовника на обєкті «Реставраційний ремонт санвузлів громадського будинку за адресою м. Полтава вул. Котляревського, 20/8. Коригування».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Котляревського, 20/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

06 жовтня 2021 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2021 13:25
Договір № 75.1-ТН.pdf
06 жовтня 2021 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2021 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2021 13:25
Договір № 75.1-ТН.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фо-П САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#2814107357
Переможець 8 700,00
UAH
06 жовтня 2021 13:49

Документи

06 жовтня 2021 13:48
Електронний підпис
06 жовтня 2021 13:47
Договір № 75.1-ТН.pdf
06 жовтня 2021 13:46
Договір № 71.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 14:00
Додаткова№1 до договору №75.1-ТН.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 13:58
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 13:52
Договір № 75.1-ТН.pdf укладений
06 жовтня 2021 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено суму договору, враховуючи фактичні витрати
Номер договору про закупівлю: № 75.1-ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML