Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти
Очікувана вартість
12 850,00 UAH
UA-2021-10-06-006293-b 0f3428188e6e4365a4f4f2a58839c851
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Прусакова

+380501468637 dol.dnz4kazka-zakup9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад дошкільної освіти №4 "Казка" Долинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23223079
Місцезнаходження: 28500, Україна , Кіровоградська обл., Долинський район, м. Долинська, вул. Ольгерда Бочковського, 9
Контактна особа: Валентина Прусакова
+380501468637
dol.dnz4kazka-zakup9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2021 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2021 13:04
Очікувана вартість: 12 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у Додатку 1 до документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кілограми
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, Долинський р-н, місто Долинська, ВУЛИЦЯ ОЛЬГЕРДА БОЧКОВСЬКОГО, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
600 кілограми
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, Долинський р-н, місто Долинська, ВУЛИЦЯ ОЛЬГЕРДА БОЧКОВСЬКОГО, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
250 кілограми
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, Долинський р-н, місто Долинська, ВУЛИЦЯ ОЛЬГЕРДА БОЧКОВСЬКОГО, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
250 кілограми
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, Долинський р-н, місто Долинська, ВУЛИЦЯ ОЛЬГЕРДА БОЧКОВСЬКОГО, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
10 кілограми
Лимон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, Долинський р-н, місто Долинська, ВУЛИЦЯ ОЛЬГЕРДА БОЧКОВСЬКОГО, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Продукцію здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержану Продукцію шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з моменту отримання Продукції. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлену Продукцію здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Інша інформація щодо закупівлі: Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Застосовані критерії оцінки: ціна (питома вага критерію – 100%). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у Додатку 1 до документації. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2021 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2021 12:40
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
06 жовтня 2021 12:40
Оголошення_ОВОЧІ-ФРУКТИ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2021 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Спарта 2015 11 325,00
UAH з ПДВ
8 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РОМАШ КЛАВДІЯ ВАСИЛІВНА" 12 050,00
UAH з ПДВ
9 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2021 10:01
Електронний підпис
19 жовтня 2021 10:00
Проєкт договору.pdf
19 жовтня 2021 10:00
стаття 17 Спарта 2015.pdf
19 жовтня 2021 10:00
7.3 Акт автомобілі.PDF
19 жовтня 2021 10:00
Сертифікат цитрусові.pdf
19 жовтня 2021 10:00
7.2 сан обр авто.pdf
19 жовтня 2021 10:00
Гарантійний лист.pdf
19 жовтня 2021 10:00
23 9001 Спарта 2015.pdf
19 жовтня 2021 10:00
7 тех паспорт авто.PDF
19 жовтня 2021 10:00
5 НАССР 2020.PDF
19 жовтня 2021 10:00
24 22000 Спарта 2015.pdf
19 жовтня 2021 10:00
2 Статут.pdf
19 жовтня 2021 10:00
Сертифікат овочі.pdf
19 жовтня 2021 10:00
9 Довідка Аналогічні.pdf
19 жовтня 2021 10:00
Цінова пропозиція.pdf
19 жовтня 2021 10:00
Гарантійний санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Спарта 2015

ФОП "РОМАШ КЛАВДІЯ ВАСИЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Спарта 2015
#39625877
Відхилено 8 940,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2021 21:53
ФОП "РОМАШ КЛАВДІЯ ВАСИЛІВНА"
#1802412362
Переможець 9 000,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2021 21:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2021 21:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РОМАШ КЛАВДІЯ ВАСИЛІВНА"
#1802412362
9 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 17:57
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 20:24
Договір 10_від 28.10.2021_ФОП РОМАШ.pdf укладений
28 жовтня 2021 20:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 000,00
UAH