Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлор (ДК 021:2015- 39830000-9 - Продукція для чищення)
Очікувана вартість
2 544,00 UAH
UA-2021-10-06-005160-b 70988b0e51d640979c0a031470b584f6
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Белозьорова Оксана Петрівна

+380973809425 pbinternat@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полонський будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю
Код ЄДРПОУ: 21326846
Місцезнаходження: 30500, Україна , Хмельницька обл., Полонне, Лесі Українки, 199а
Контактна особа: Белозьорова Оксана Петрівна
+380973809425
pbinternat@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 кг
Ціна за одиницю: 33.92UAH без ПДВ
Хлор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30500, Україна, Хмельницька область, м. Полонне, вул. Лесі Українки, 199а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в Договорі, на підставі видаткової накладної за поставлений товар та наданого рахунку на оплату товару, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником вище зазначених документів. У випадку затримки оплати Покупцем як бюджетною установою (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

06 жовтня 2021 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мельник Євген Ігорович
#3115305538
Переможець 2 544,00
UAH
06 жовтня 2021 11:58

Документи

06 жовтня 2021 11:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 11:24
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 14:41
договір.pdf укладений
06 жовтня 2021 14:40

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Хлор 75 кг 33,92
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 544,00
UAH