Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку, файли, скоби,кулькові ручки, олівці, скотч, стікер, коректор, біндер, обкладинка, календар
Очікувана вартість
4 624,00 UAH
UA-2021-10-06-004788-b df15a490850f431cac4c3331341e8e71
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Пилипенко

+380661905048 fvrw21415@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ВЕРХНЬОРОГАЧИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44013511
Місцезнаходження: 74402, Україна , Херсонська обл., селище міського типу Верхній Рогачик, вул.Ювілейна, будинок 52
Контактна особа: Олена Пилипенко
+380661905048
fvrw21415@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір для друку, файли, скоби,кулькові ручки, олівці, скотч, стікер, коректор, біндер, обкладинка, календар
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
127 штуки
Папір для друку, файли, скоби,кулькові ручки, олівці, скотч, стікер, коректор, біндер, обкладинка, календар
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74402, Україна, Херсонська область, Верхній Рогачик, Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

06 жовтня 2021 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БЕЗРІДНА ОЛЬГА ІВАНІВНА
#2861919948
Переможець 4 624,00
UAH
06 жовтня 2021 11:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 11:44
12.pdf укладений
06 жовтня 2021 11:43