Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Protection of objects, implementation of the bypass regime in bus parks, service stations of buses, administrative buildings, AS "Vydubychi", Funiculars of KP "Kyivpastrans", code 79710000-4 according to DK 021: 2015 "Security services"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Світлана Петрова +380442546680 petrovakpt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS" |
National ID: | 31725604 |
Contact point: |
Svitlana Petrova +380442546680 petrovakpt@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 жовтня 2021 09:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 12:49 |
Очікувана вартість: | 28 942 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 144 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною і безумовною (згідно з якими перший зобов’язання несе банк), має містити реквізити та бути оформлена відповідно до вимог Наказу МЕРТУ № 2628 від 14 грудня 2020 року "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції", Положення “Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року за №639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5). У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в Систему) такий договір. Більш детальну інформацію зазначено в пункті 2 Розділу ІІІ Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Publication date: | 06 жовтня 2021 09:24 |
Enquiries until: | 29 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 листопада 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 28 942 680 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 144 800 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється щомісячно згідно виставленого рахунку Виконавця протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2021 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2021 14:48 |
З ТД Охорона об’єктів АП,СТО,АБ, Видубичі, Фунікулер ЗМІНИ.docx | |
29 жовтня 2021 14:48 |
№ 122 ЗМІНИ.pdf | |
06 жовтня 2021 09:24 |
ТД Охорона об’єктів АП,СТО,АБ, Видубичі, Фунікулер.docx |
29 жовтня 2021 14:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 жовтня 2021 14:48 |
З ТД Охорона об’єктів АП,СТО,АБ, Видубичі, Фунікулер ЗМІНИ.docx
|
|||
29 жовтня 2021 14:48 |
№ 122 ЗМІНИ.pdf
|
|||
06 жовтня 2021 09:24 |
ТД Охорона об’єктів АП,СТО,АБ, Видубичі, Фунікулер.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Так, можливо. На підтвердження надати договір оренди та всі документи, зазначені в п.п. 1.5 п. 1. Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Шановний учаснику. Замовник відноситься до суб’єкту господарювання з високим ступенем ризику, тобто має свою специфіку щодо надання охоронних послуг, відноситься до об’єктів критичної інфраструктури, а тому Замовник бажає отримання якісних послуг від Учасників. Відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
У відповідності до вимог п. 15. Постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» «Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності…»
В разі прийняття до штату вашого підприємства працівників після визнання Вас переможцем торгів, Замовник не матиме змоги впевнитись в тому, що охоронці відповідають встановленим кваліфікаційним вимогам. Кваліфікаційні вимоги встановлені п.п. 2.2. п. 2 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації.
Крім того, замовником вимагається надати повідомлення про прийняття на роботу за жовтень 2021 за наявності.
3.2.Акти наданих послуг у відповідності до договорів, наданих згідно вимог пп. 3.1.
*** під аналогічними договорами мається на увазі договори з надання аналогічних послуг з охорони, підприємств чи організацій, з аналогічним предметом закупівлі , оприлюднені в системі електронних закупівель «Прозорро» (надати довідку в довільній формі з зазначенням номеру оголошення закупівлі), з кількістю постів не менше 15, не менше одного виконаного договору з строком надання послуг не менше ніж зазначено в закупівлі. Вимога про надання не менше трьох договорів з кількістю поств не менше 15-ти, один з яких має бути 12 місяців - є прямим порушенням закону та дискримінує Учасника, який немає можливості надати більше ніж 2-х копій договорів з 10-ма постами та строком надання послуг у 9-ть місяців. Дані вимоги є обмежуючими, дискримінаційними, які порушують принципи закупівлі, визначені Законом та такими, що порушує право Учасника на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію, на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі. ВИМАГАЄМО виключити дикримінаційні вимоги з тендерної документації, за для уникнення затягування проведення процедури закупівлі.
Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Замовник відноситься до суб’єкту господарювання з високим ступенем ризику, тобто має свою специфіку щодо надання охоронних послуг, відноситься до об’єктів критичної інфраструктури, а тому Замовник бажає отримання якісних послуг від Учасників.
За роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №111/2017 Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Крім цього, звертаємо Вашу увагу , що відповідно до специфікації яка зазначена в тендерній документації кількість постів складає 44, а Замовник, з метою надання Учасникам більшої можливості прийняти участь у закупівлі у своїй вимозі зазначив кількість постів не менше 15, що складає менше 30 % від кількості постів які вказані у специфікації, і один договір з строком надання послуг не менше, ніж зазначено в закупівлі.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Вимагаємо внести зміни в даний пункт та прописати «У разі закінчення строку дії посвідчень раніше кінцевого строку надання послуг, але не пізніше строку дії тендерної пропозиції, Учасник надає гарантійний лист, щодо обов’язкового проходження навчання після закінчення його строку дії».
До тендерної документації у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» термін буде внесено зміну.
Також звертаю вашу увагу, що замовником виставлялася така вимога в інших закупівля.
З чим пов’язане спрощення вимог тендерної документації залишається лише здогадуватися, що Дана вимога свідчить про те, що Вами заздалегідь визначений переможець, який не має даної системи протидії з КОВІД-19.
З огляду на епідеміологічну ситуацію в країні, зокрема у м. Києві, з метою запобігання розповсюдженню епідемії та зменшення смертних випадків громадян Україніки, вимагаємо, прописати жорсткі вимоги по боротьбі з КОВІД-19 та документально підтвердити наявність у кожного учасником відповідальних осіб та системи протидії КОВІД-19.
До тендерної документації у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» термін буде внесено зміну.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-21-000017 ● 52afdb51d3104e23aff3ebf369f4c6af
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2022 12:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.02.2022
Ужгород
№ 106
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.02.2022 №003100-18/1510-2022, почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 21.02.2022 № 106
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2021-10-06-001073-b
06.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-23 10:05:07
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в автобусних парках, СТО автобусів, адміністративних будівлях, АС «Видубичі», Фунікулері КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-06-001073-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 15:15:25
Про припинення моніторингів процедур закупівель
Відповідно до пункту 2 Наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» припинити проведення моніторингів процедур закупівель, розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану на території України.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-02-28 12:59:11
Уповноважена особа КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВПАСТРАНС" НЕ має можливості надати відповідь під час воєнного стану в країні.
Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)
Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)
Про припинення моніторингів процедур закупівель
Відповідно до пункту 2 Наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» припинити проведення моніторингів процедур закупівель, розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану на території України.
Дата, до якої необхідно надати відповідь
2 бер 00:00
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "САПСАН-1" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 листопада 2021 15:17
|
ПП "АТЛАНТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2021 09:22
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "САПСАН-1" |
28 942 000,00
UAH з ПДВ
|
28 796 704,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АТЛАНТ" |
28 941 507,00
UAH з ПДВ
|
28 941 507,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "САПСАН-1" #30207234 |
Переможець |
28 796 704,20
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2023 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 14:46
|
53.21-276.pdf | укладений |
14 грудня 2021 14:44
|