Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Подушка протипролежнева з пінополіуретану
Очікувана вартість
4 986,00 UAH
UA-2021-10-06-001021-b aacf4bc73d4c4974a1bb2757b239494a
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кривенко Олександр

380444420376 koa.kc@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у м. Києві
Код ЄДРПОУ: 41312290
Місцезнаходження: 03062, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Перемоги,92/2
Контактна особа: Кривенко Олександр
380444420376
koa.kc@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2021 09:22
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 4 986,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Подушка протипролежнева з пінополіуретану
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03062, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги,92/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 47477 — Надувна протипролежнева подушка для сидіння

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює розрахунки за товар шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати прийому-передачі товару та після отримання усіх необхідних документів, при наявності фінансування та відсутності затримки проведення платежів Держказначейською службою Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2021 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2021 09:55
Оголошення СЗ 4986061021.docx
06 жовтня 2021 09:53
Додаток 4 Проект договору 4986061021.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій