Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Драбини різні
Очікувана вартість
7 718,00 UAH
UA-2021-10-06-000729-a 3155963a042445a397f32f70e3f8d1a9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Базаря Олег Миколайович

0612398952 BAZARIA.OM@ZSMU.ZP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Базаря Олег Миколайович
0612398952
BAZARIA.OM@ZSMU.ZP.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2021 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2021 09:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2021 12:53
Очікувана вартість: 7 718,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Драбини різні (код ДК 021:2015 – за кодом CPV ДК 021:2015 – 44420000-0 Будівельні товари) 5.1. назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Драбина-стрем’янка (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44423200-3 Драбини); Драбина 2-х секційна (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44423200-3 Драбини) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Закупівля здійснюється по предмету закупівлі в цілому. 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку №1 до цієї документації. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 найменування, 3 штуки 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр.. Маяковського, буд. 26, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, Запорізька обл., 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 718,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2021 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 12.10.2021 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 20.10.2021 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України (гривня) на підставі видаткової накладної відповідно до рахунку, наданого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати їх отримання від Постачальника згідно умов Договору. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Драбина 2-х секційна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.Маяковського, 26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 44423200-3 — Драбини
2 шт.
Драбина-стрем’янка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.Маяковського, 26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 44423200-3 — Драбини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2021 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2021 10:40
оголошення.docx
06 жовтня 2021 10:40
Додаток 2.doc
06 жовтня 2021 10:40
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2021 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 6 105,60
UAH з ПДВ
6 105,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КАНІБОЛОЦЬКА ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА 6 700,00
UAH з ПДВ
6 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2021 17:12
Електронний підпис
19 жовтня 2021 14:07
Документи якості.pdf
19 жовтня 2021 14:07
5. Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
19 жовтня 2021 14:07
4. Витяг ЄДРПОУ (06.10.2021).pdf
19 жовтня 2021 14:07
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf.p7s
19 жовтня 2021 14:07
Гарантійний лист.pdf.p7s
19 жовтня 2021 14:07
Пропозиція.pdf.p7s
19 жовтня 2021 14:07
1. СТАТУТ (діє з 11.06.2021).pdf
19 жовтня 2021 14:07
Гарантійний лист.pdf
19 жовтня 2021 14:07
Документи якості.pdf.p7s
19 жовтня 2021 14:07
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
19 жовтня 2021 14:07
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
19 жовтня 2021 14:07
Пропозиція.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2021 08:36
Електронний підпис
20 жовтня 2021 08:36
витяг з реє-ру.pdf
20 жовтня 2021 08:36
випіска1.pdf
20 жовтня 2021 08:36
втяг з реє-ру2.pdf
20 жовтня 2021 08:36
свид-во.pdf
20 жовтня 2021 08:36
заява без печатки.pdf
20 жовтня 2021 08:36
паспорт прописка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ФОП КАНІБОЛОЦЬКА ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 6 105,60
UAH з ПДВ
25 жовтня 2021 13:47

Документи

25 жовтня 2021 13:47
Електронний підпис
25 жовтня 2021 13:46
акцепт.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2021 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
6 105,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2021 13:47
Електронний підпис
25 жовтня 2021 13:46
акцепт.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 14:32
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 15:28
дог. №333Т-21.pdf укладений
11 листопада 2021 15:28

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 листопада 2021 11:03
6 105,60 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA073003460000026006010251906
ТОВ "Епіцентр К"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 105,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 017,60 UAH)