Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ( за кодом НК 024:2019 - 43324 - Система для переливання рідин загального призначення, 43324 - Система для переливання рідин загального призначення)
Очікувана вартість
114 114,00 UAH
UA-2021-10-05-015167-b 87eca58484644c6e9f3821791dab6d53
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манжос Інна Вікторівна

+380487222370 tender_5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №5" Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01998957
Місцезнаходження: 65011, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Троїцька, буд.38
Контактна особа: Манжос Інна Вікторівна
+380487222370
tender_5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Категорія замовника: підприємства, установи, організації (відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля товарів необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб". Закупівля послуг здійснюється в порядку, встановленому Законом України «Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель» від 01 липня 2021 року № 1599-IX.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 шт
Ціна за одиницю: 5.66UAH без ПДВ
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65011, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Троїцька,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення
100 шт
Ціна за одиницю: 9.14UAH без ПДВ
Одноразова система для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65011, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Троїцька,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за накладною або видатковою накладною в повному обсязі Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

05 жовтня 2021 19:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФАРМА-СВІТ»
#38479839
Переможець 114 114,00
UAH
05 жовтня 2021 19:13

Документи

05 жовтня 2021 19:13
Електронний підпис
05 жовтня 2021 19:12
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 12:58
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 17:00
Дод.угода.PDF зміни до договору
11 листопада 2021 16:58
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 19:16
Договор укладений
05 жовтня 2021 19:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів 20000 шт 5,66
UAH
Одноразова система для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів 100 шт 9,14
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1213
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів 5000 шт 5,66
UAH
Одноразова система для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів 100 шт 9,14
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 29 214,00
UAH