Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вул. Теодора Цьоклера в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
1 440 720,00 UAH
UA-2021-10-05-014658-b f96caf4b905242bda7fc19d02e83af17
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ІННА САЛИГА

+380342537647 tender2021db@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43905443
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7
Контактна особа: ІННА САЛИГА
+380342537647
tender2021db@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2021 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2021 17:36
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2021 17:36
Очікувана вартість: 1 440 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 203,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, код ЄДРПОУ 43905443, місцезнаходженння: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, індекс 76008, категорія замовника: юридична особа, орган місцевого самоврядування; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі Додаток № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – ціна 100 %); забезпечення пропозиції учасників - не вимагається; забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція вул. Теодора Цьоклера в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Теодора Цьоклера
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2021 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2021 17:41
Проєкт Договору 05.10.2021.doc
05 жовтня 2021 17:41
Оголошення спрощена закупівля 05.10.2021.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2021 17:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС" 1 439 490,70
UAH з ПДВ
1 439 490,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2021 00:25
Електронний підпис
20 жовтня 2021 00:22
довідка про досвід.pdf
20 жовтня 2021 00:22
довідка МТБ.pdf
20 жовтня 2021 00:22
довідка про витрати.pdf
20 жовтня 2021 00:22
технічний опис.pdf
20 жовтня 2021 00:22
проект договору.pdf
20 жовтня 2021 00:22
кошторис.pdf
20 жовтня 2021 00:22
досвід УЖК.pdf
20 жовтня 2021 00:22
досвід акт 2.pdf
20 жовтня 2021 00:22
досвід акт 3.pdf
20 жовтня 2021 00:22
Витяг платника ПДВ.pdf
20 жовтня 2021 00:22
Декларація.pdf
20 жовтня 2021 00:22
досвід акт 1.pdf
20 жовтня 2021 00:22
кошторис.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС"
#42830000
Переможець 1 439 490,70
UAH з ПДВ
25 жовтня 2021 10:28

Документи

25 жовтня 2021 10:28
Електронний підпис
25 жовтня 2021 10:28
переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2021 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС"
#42830000
1 439 490,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2021 10:28
Електронний підпис
25 жовтня 2021 10:28
переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 10:38
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 15:14
додаткова угода 328.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 15:12
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2022 09:59
Додаткова угода 264.pdf зміни до договору
08 грудня 2022 09:53
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 14:21
дод. угода.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 14:17
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 09:20
Договір.pdf укладений
05 листопада 2021 09:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою бюджетного фінансування витрат Замовника, що підтверджує виникнення об'єктивних обставин, які спричинили продовження виконання зобов'язань по даному Договору, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями), умовами даного Договору підряду, сторони погодили внести зміни до Договору підряду.
Номер договору про закупівлю: 358/21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 450/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи уточнюючий дефектний акт та враховуючи фактичний обсяг видатків Замовника, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі", умовами даного Договору підряду, Сторони погодили внести зміни до Договору підряду № 358/21 від 05.11.2021р.
Номер договору про закупівлю: 358/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 264/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою бюджетного фінансування витрат Замовника, що підтверджує виникнення об'єктивних обставин, які спричинили продовження виконання зобов'язань по даному Договору, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі", умовами даного Договору підряду, Сторони погодили внести зміни до Договору підряду.
Номер договору про закупівлю: 358/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 328/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 969 470,34
UAH (в тому числі ПДВ 161 578,39 UAH)