Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Очікувана вартість
9 450,00 UAH
UA-2021-10-05-011796-b 4baf9518e72347d8b8d8d2d2a39ce6c2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Сірченко

+380675662861 dneprnvc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський центр професійно-технічної освіти"
Код ЄДРПОУ: 02541409
Місцезнаходження: 49052, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Алтайська, 6а
Контактна особа: Катерина Сірченко
+380675662861
dneprnvc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Товари, за даним Договором постачаються за адресою: 49052 м. Дніпро , Алтайська,6а
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
126 метри квадратні
ДК 021:2015 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49052, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро , вул. Алтайська 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником видаткової накладної протягом тридцяти робочих днів з моменту підписання видаткової накладної Замовником. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

05 жовтня 2021 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2021 15:42
копія свідоцтва про сплату единого податку (3).pdf
05 жовтня 2021 15:42
Копія банка.pdf
05 жовтня 2021 15:42
Повноваження директора.pdf
05 жовтня 2021 15:41
Копия пасп_ инн.pdf
05 жовтня 2021 15:41
Протокол №92.pdf
05 жовтня 2021 15:41
Інф. довідка ( моя).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАРТИНЕНКО ВАЛЕНТИН ГРИГОРОВИЧ
#3049614510
Переможець 9 450,00
UAH
05 жовтня 2021 15:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 15:50
Договор № 292 від 05.10.21 9450,00 утепл.pdf укладений
05 жовтня 2021 15:49