Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Експертиза проекту : «Реконструкція (термомодернізація) будівлі ДНЗ №1 по вул. Виноградній, 17 м. Глобине, Полтавської області. Коригування»
Очікувана вартість
21 582,00 UAH
UA-2021-10-05-011063-b 6e22140ff0954a83a3229ed3eda9130a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сиволап Олена Володимирівна

0666954236 TENDER@GLOBYNE-RADA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04382056
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська обл., Глобине, 39000, Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 285
Контактна особа: Сиволап Олена Володимирівна
0666954236
TENDER@GLOBYNE-RADA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


відповідно договору №1135-21Е від 05.10.2021р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Експертиза проекту : «Реконструкція (термомодернізація) будівлі ДНЗ №1 по вул. Виноградній, 17 м. Глобине, Полтавської області. Коригування» Місцезнаходження замовника *: вул.Центральна, 285, м.Глобине, Полтавська обл., 39000 Категорія: орган місцевого самоврядування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник зобов'язаний перерахувати 100% суму вартості робіт протягом 5 робочих днів після підписання сторонами Акту передачі-приймання виконаних робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

05 жовтня 2021 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Міжрегіональна будівельна експертиза"
#40719528
Переможець 21 582,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2021 15:26

Документи

05 жовтня 2021 15:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 15:29
Договір 312.PDF укладений
05 жовтня 2021 15:29