Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування (кулькові ручки)
Очікувана вартість
2 250,00 UAH
UA-2021-10-05-010464-b 96c446177c834e88a2e1b0cf6f896806
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колган Ганна

380667958955 anna_zzz_anna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Луганській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611839
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вулиця Богдана Ліщини, будинок 37 Н
Контактна особа: Колган Ганна
380667958955
anna_zzz_anna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до вимог ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (п.1 ч.2 ст. 40 Закону).
З метою забезпечення працівників РСЦ ГСЦ МВС в Луганській області офісним устаткуванням (кулькові ручки) були двічі проведено відкриті торги на закупівлю за предметом «Офісне устаткування (кулькові ручки) кодом ДК 021:2015 – 30190000-7. Оголошення № UA-2021-08-16-003613-b, UA-2021-07-23-002811-c розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. В обох випадках відкриті торги не відбулися у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (пропозиції були відсутні).
Враховуючи викладене, наявні підстави застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
На теперішній час потреба в закупівлі вищезазначеного товару є нагальною. Тому необхідно здійснити закупівлю товару шляхом проведення переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Орієнтовна вартість закупівлі товару згідно кошторисних призначень: за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 – 2250,00 грн. з ПДВ.
Після вивчення ринку та оцінювання деяких пропозицій на закупівлю кулькових ручок, Товариство з обмеженою відповідальністю «Елекс-Торг» (ЄДРПОУ 30092516) надало лист щодо погодження на укладання договору, запропонувало вартість товару 2246,70 грн. з ПДВ. Розглянувши надані ТОВ «Елекс-Торг» документи, приймається рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно ч.4 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2021 15:22
Оскарження наміру укласти договір: 16 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
416 штуки
Офісне устаткування (кулькові ручки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем товару. У разі затримки бюджетного фінансування, несвоєчасного проведення відповідного платежу органами Державної казначейської служби України, Покупець звільняється від відповідальності за невиконання чи неналежне виконання взятих на себе зобов’язань з оплати Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

05 жовтня 2021 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Елекс-Торг»
#30092516
Переможець 2 246,70
UAH з ПДВ
05 жовтня 2021 15:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2021 15:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Елекс-Торг»
#30092516
2 246,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 10:14
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 12:10
80-21, 18.10.2021 канцтовари Елекс Торг.pdf укладений
19 жовтня 2021 12:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 246,70
UAH (в тому числі ПДВ 374,45 UAH)