Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 44111200-3 Цемент Портландцемент ПЦ І-500 (25кг/міш)
Очікувана вартість
29 990,40 UAH
UA-2021-10-05-007148-b a0dfa15a6b0144509eb5139f657a3d8f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марченко Тетяна

380675069212 tenderrivne@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Рівне
Код ЄДРПОУ: 08005801
Місцезнаходження: 33001, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Чернишова, буд. 8
Контактна особа: Марченко Тетяна
380675069212
tenderrivne@post.mil.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Процедура закупівлі – переговорна процедура закупівлі, умови застосування якої визначені пунктом 1 частини статі 40 Закону України «Про публічні закупівлі», що вказує на застосування переговорної процедури якщо двічі відмінено процедуру відкритих торгів(UA-2021-08-13-003842-b; UA-2021-09-03-000861-b), у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. У зв’язку з тим, що було двічі відмінено торги (UA-2021-08-13-003842-b; UA-2021-09-03-000861-b) було надіслано запити на надання цінових пропозиції. У відповідності отриманих цінових пропозицій, було обрано найбільш економічно вигідну пропозицію, та прийнято рішення укласти договір у відповідності до умов торгів що не відбулися.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2021
Оскарження наміру укласти договір: 16 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Найменування предмета закупівлі ДК 021:2015 – 44111200-3 Цемент Портландцемент ПЦ І-500 (25кг/міш). Кількість: 320 шт. Місце постачання: Матеріальний склад КЕВ м. Рівне: Україна, 33024, м. Рівне, вул. Старицького, буд. 40б. Строк постачання: до 01.12.2021 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
320 штуки
ДК 021:2015 – 44111200-3 Цемент Портландцемент ПЦ І-500 (25кг/міш)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 44111200-3 — Цемент

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: Кошти Державного бюджету України. Замовник проводить оплату згідно накладних про отримання товару в день його отримання, але не пізніше 10 банківських днів після отримання накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

05 жовтня 2021 13:11
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 29 990,40
UAH з ПДВ
05 жовтня 2021 13:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2021 13:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Епіцентр К"
#32490244
29 990,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 09:19
договір №132 від 18.10.2021.pdf укладений
18 жовтня 2021 09:18
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2021 15:25
дод угода №1 до договору №132 від 18.10.2021.pdf зміни до договору
18 жовтня 2021 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.5 ст.41 ЗУ Про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML