Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення спортивної зали та допоміжних приміщень в «ОНЗ Городницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області» за адресою: вул. Центральна, 5 смт Городниця Новоград-Волинського району Житомирської області
Очікувана вартість
4 114 642,40 UAH
UA-2021-10-05-003139-b 9ddf48fb24b14698a36e1963d09f44bf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирошниченко Ірина Петрівна

380967220730
0967220730
gor_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 41469223
Місцезнаходження: 11714, Україна , Житомирська обл., смт. Городниця, Заводська, 8
Контактна особа: Мирошниченко Ірина Петрівна
380967220730, 0967220730
gor_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2021 10:35
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2021 18:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2021 12:29
Очікувана вартість: 4 114 642,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 573,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 20 000,00 (двадцять тисяч гривень 00 копійок) гривень. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника - Відділ освіти Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 41469223, Місцезнаходження замовника – 11714, Україна, Житомирська область, смт. Городниця, вул. Заводська, 8)IBAN UA588201720355169009000005850в Державній казначейській службі України, м. Київ,суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави та/або договору поруки, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта. Учасник повинен надати у складі пропозиції копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Також, Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію та учасник обслуговується у такій банківській установі (п. 3.2.7 ч.2 розділу ІІІ ТД), із зазначенням реквізитів такого рахунку. Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщення спортивної зали та допоміжних приміщень в «ОНЗ Городницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області» за адресою: вул. Центральна, 5 смт Городниця Новоград-Волинського району Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11714, Україна, Житомирська область, смт. Городниця, вул. Центральна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Аванс 10 Робочі 30
Iнша подія Розрахунки проводяться Замовником Підряднику упродовж 5 робочих днів після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ, та інших Актів не заборонених чинним законодавством України, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 (три) робочих днів до кінця звітного місяця. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 45 млн. гривень: 20%
Понад 35 млн. грн. до 45 млн. грн. включно: 15%
Понад 25 млн. грн. до35млн. грн. включно: 10%
Понад 15млн. грн. до 25 млн. грн. включно: 5%
Понад 5 млн. грн. до10 млн. грн. включно: 2%
До 5 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Від 41 працівника: 10%
Від 31 до 40 працівників включно: 6%
Від 21до 30 працівників включно: 3%
До 20 працівників включно: 0%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2021 10:39

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 20 000,00 (двадцять тисяч гривень 00 копійок) гривень. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника - Відділ освіти Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 41469223, Місцезнаходження замовника – 11714, Україна, Житомирська область, смт. Городниця, вул. Заводська, 8)IBAN UA588201720355169009000005850в Державній казначейській службі України, м. Київ,суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави та/або договору поруки, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта. Учасник повинен надати у складі пропозиції копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Також, Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію та учасник обслуговується у такій банківській установі (п. 3.2.7 ч.2 розділу ІІІ ТД), із зазначенням реквізитів такого рахунку. Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.

Сума забезпечення: 20000 UAH
20 жовтня 2021 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2021 14:40
Перелік змін до ТД (Додаток 1).docx
20 жовтня 2021 14:39
3.1.ТД (нова редакція).docx
05 жовтня 2021 10:38
3.3. Додаток 2 Технiчне завдання (1).doc
05 жовтня 2021 10:38
3.4._Додаток_3_Проект_договору-2 (1).doc
05 жовтня 2021 10:38
3.5. Додаток 4 Субпiдрядники (1).doc
05 жовтня 2021 10:38
3.2. Додаток 1 Пропозицiя (1).doc
20 жовтня 2021 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2021 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2021 14:40
Перелік змін до ТД (Додаток 1).docx
20 жовтня 2021 14:39
3.1.ТД (нова редакція).docx
05 жовтня 2021 10:38
3.1.ТД.docx
05 жовтня 2021 10:38
3.3. Додаток 2 Технiчне завдання (1).doc
05 жовтня 2021 10:38
3.4._Додаток_3_Проект_договору-2 (1).doc
05 жовтня 2021 10:38
3.5. Додаток 4 Субпiдрядники (1).doc
05 жовтня 2021 10:38
3.2. Додаток 1 Пропозицiя (1).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-17-000028 ● bf772bbfb27f4b2f87da714ca937948f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2021 15:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

17.11.2021
№ 660

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,

В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК



Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.11.2021 № 660.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2021-10-05-003139-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділом освіти Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської областіВисновок про результати моніторингу процедури закупівліUA-2021-10-05-003139-b, розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо аргументовані заперечення до Висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених нібито порушень. По-перше, щодо невідповідності тендерної документації вимогам Закону. В технічному завданні на закупівлю робіт «Капітальний ремонт приміщення спортивної зали та допоміжних приміщень в «ОНЗ Городницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області» за адресою: вул. Центральна, 5 смт Городниця Новоград-Волинського району Житомирської області» (код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), містяться посилання на конкретні торговімарки та виробників («Thomsit», «Cerezit», «Армстронг»,«Кнауф», «Eurocol», «TARKETT», «Фюгенфюллер», «Forbo»,«Prana»). Так, відповідно до частини 4 статті 23 закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Відповідно до примітки до Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що у разі посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати або «еквівалент», який відповідає зазначеним технічним характеристикам в ПКД. Наголошуємо, що згідно положень частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не зобов’язаний зазначати обґрунтування безпосередньо в умовах тендерної документації, частиною 4 встановлено виключно вимогу щодо того, що посилання повинно містити вираз «або еквівалент». Зазначення переліку зазначених виробників є обґрунтованим, оскільки вказані проектною організацією під час розроблення проектної документації, яка пройшла будівельну експертизу та отримала позитивний експертний звіт. Крім того, Замовник зауважує, що правило частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недопустимості зазначення в технічній специфікації посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб`єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва стосується предмета закупівлі. Згідно пункту 22 частини першої статті 2 Закону Україні «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. У даному випадку предметом закупівлі є роботи «Капітальний ремонт приміщення спортивної зали та допоміжних приміщень в «ОНЗ Городницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області» за адресою: вул. Центральна, 5 смт Городниця Новоград-Волинського району Житомирської області» (код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), а не певний товар - «Thomsit», «Cerezit», «Армстронг»,«Кнауф», «Eurocol», «TARKETT», «Фюгенфюллер», «Forbo»,«Prana». Отже, зазначення в технічному завданні назв «Thomsit», «Cerezit», «Армстронг»,«Кнауф», «Eurocol», «TARKETT», «Фюгенфюллер», «Forbo»,«Prana»не є порушенням заборони, встановленої частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». По-друге, щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» умовам тендерної документації. Відповідно до підпункту 3.6.2. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують право виконувати роботи, що передбачені у Додатку № 2 до тендерної документації, зокрема: - Оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки, та/або ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції), якщо отримання такого дозволу, декларації або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі завершення терміну дії декларації, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання декларації, дозволу, ліцензії. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або декларації, та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл субпідрядника/субпідрядників, який/які виконуватимуть такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику/субпідрядникам становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю). Якщо ліцензія та/або декларація, та/або дозволи видані учаснику (субпідряднику/субпідрядникам) як електронні документи і знаходиться у вільному доступі, то учасник надає інформацію. Слід звернути увагу на те, що в складі тендерної пропозиції ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" надано ліцензію, що видана ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" згідно наказу № 49-Л від 25 жовтня 2017 року. Зазначена ліцензія за класом наслідків (відповідальності) стосується робіт із середніми та значними наслідками (СС2) та (СС3) що вбачається із Додатку до наказу Держархбудінспекції № 49-Л від 25 жовтня 2017 року (копія додається). Тобто учасником тендерної закупівлі належно виконано диспозитивну умову підпункту 3.6.2. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документаціїшляхом надання ліцензії на провадження робіт. Згідно опублікованого Висновку вказано «…складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» відсутній дозвіл на виконання вищевказаних робіт підвищеної небезпеки, виконання яких передбачено технічним завданням (Додаток 2 до тендерної документації), чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації», вказане твердження повністю не відповідає фактичним обставинам справи виходячи з наступного. Згідно зазначеного Висновку вказано, що відповідно до вимог пункту 6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою від 26.10.2011 року № 1107 (далі – Порядок № 1107), роботи підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 23 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи А Додатку № 2 цього Порядку, а саме: «Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин», здійснюється на підставі дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області у Висновку зазначено, що в складі пропозиції Учасником не надано саме дозволу на Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. Потрібно зазначити, що до 10.03.2021 року (до моменту набрання чинності затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77) на зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин видавалась саме Декларація відповідності. Починаючи з 10.03.2021 року на монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин необхідно отримувати дозволи, проте відповідно до пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України № 77 від 03 лютого 2021 року «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» вказано, що декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, Є ЧИННИМИ ДО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТАКИХ ДЕКЛАРАЦІЙ. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки від 05.02.2021 року (файл «Декларації та ліцензія.pdf»). Відповідно до пункту 3 підтверджено відповідність декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. Враховуючи вищевикладене, в тому числі положення пункту 3 Постанови КМУ № 77 від 03.02.2021 року пропозиція ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"повністю відповідала вимогам тендерної документації, в тому числі і вимогам Технічного завдання Додатку № 2 до тендерної документації. По-третє, щодо розірвання договору. Висновком про результати моніторингу закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору про закупівлю від 24.11.2021 року № 84, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Вважаємо, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі із зобов’язанням здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором про закупівлю від 24.11.2021 року № 84відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України є надмірним заходом, а Держаудитслужба не має повноважень встановлювати такі вимоги. Згідно ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Статтею 526 ЦК України передбачено, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Виконання зобов’язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов’язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов’язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін. При цьому, відповідно до ст.525 ЦК України, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 214 ЦК України встановлено, що особи, які вчинили дво- або багатосторонній правочин, мають право за взаємною згодою сторін, а також у випадках, передбачених законом, відмовитися від нього, навіть і в тому разі, якщо його умови повністю ними виконані. Відмова від правочину вчиняється у такій самій формі, в якій було вчинено правочин. Правові наслідки відмови від правочину встановлюються законом або домовленістю сторін. Таким чином, розірвання укладеного із переможцем процедури можливе лише за взаємною згодою сторін. Окрім того, одностороння відмова від договору та невиконання його умов зі сторони замовника може мати наслідком стягнення із Відділу освіти штрафних санкцій та понесення в майбутньому судових та інших витрат. Так, статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939-Х11 визначені права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти підконтрольним суб`єктам обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства (пункт 7 частини першої статті 10), порушувати перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених із порушенням законодавства, у судовому порядку стягувати у дохід держави кошти, отримані підконтрольними установами за незаконними договорами, без установлених законом підстав та з порушенням законодавства (пункт 8 частини першої статті 10), звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів (пункт 10 частини першої статті 10), при виявленні збитків, завданих державі чи підприємству, установі, організації, що контролюється, визначати їх розмір у встановленому законодавством порядку (пункт 13 частини першої статті 10). Законом №922 не передбачено, що укладений договір за тендерною пропозицією, яка не відповідає вимогам тендерної документації, підлягає розірванню. Отже, право зобов`язувати суб`єкта господарювання усунути порушення шляхом розірвання договору ні Законом №922, ні Законом №2939 не передбачене. Таким чином, жодним нормативно-правовим документом не визначено право Держаудитслужби визначати перевіряючій особі шляхи усунення встановлених порушень в ході проведення моніторингу закупівель шляхом розірвання договору, оскільки дані дії можливо лише вчинити сторонами договору в межах вирішення господарських взаємовідносин, або за угодою сторін чи на підставі відповідного рішення суду. Враховуючи вищевикладене, в Замовника відсутні правові підстави щодо розірвання договору від 24.11.2021 року № 84.

2021-12-03 15:34:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відділом освіти Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області висновок про результати моніторингу закупівлі робіт ««Капітальний ремонт приміщення спортивної зали та допоміжних приміщень в «ОНЗ Городницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області» за адресою: вул. Центральна, 5 смт Городниця Новоград-Волинського району Житомирської області» (код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), оголошення UA-2021-10-05-003139-b оскаржено до суду
Дата публікації: 10 грудня 2021
Номер відкриття провадження: 240/42655/21
Дата відкриття провадження: 28 грудня 2021

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 4 070 772,00
UAH з ПДВ
4 070 772,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 849 540.40 Відповіді учасника Документи
ТОВ "Кліматбуд" 4 100 580,00
UAH з ПДВ
4 100 580,00
UAH з ПДВ
1 4 100 580 Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 листопада 2021 10:39
Електронний підпис
11 листопада 2021 10:31
Довідка УМВС
11 листопада 2021 10:31
Довідка УМВС
11 листопада 2021 10:31
Довідка ч.2 ст.17
11 листопада 2021 10:31
Довідка п. 12 ч.1 ст.17
11 листопада 2021 10:31
Довідка п.3 ч.1 ст.17
11 листопада 2021 10:31
Довідка п.2 ч.1 ст.17
11 листопада 2021 10:30
Довідка банкрутство
11 листопада 2021 10:30
Довідка податкова
28 жовтня 2021 17:43
Електронний підпис
28 жовтня 2021 17:40
Городниця спортзал 6ч.rar
28 жовтня 2021 17:40
Городниця спортзал 5ч.rar
28 жовтня 2021 17:40
Городниця спортзал 4ч.rar
28 жовтня 2021 17:40
Городниця спортзал 3ч.rar
28 жовтня 2021 17:40
Городниця спортзал 2ч.rar
28 жовтня 2021 17:40
Городниця спортзал 1ч.rar

Публічні документи

28 жовтня 2021 17:35
Електронний підпис
28 жовтня 2021 17:33
_довіди, листи.pdf
28 жовтня 2021 17:33
статут та опис .pdf
28 жовтня 2021 17:33
5.Наказ директор.pdf
28 жовтня 2021 17:33
Витяг липень 2021.pdf
28 жовтня 2021 17:33
4.Статистика .pdf
28 жовтня 2021 17:33
проект договору.pdf
28 жовтня 2021 17:33
кошторис_.pdf
28 жовтня 2021 17:33
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "Кліматбуд"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
#39871335
Переможець 4 070 772,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2021 10:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2021 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
#39871335
4 070 772,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2023 09:43
ДОД УГОДА №4 від 12.01.2023р.pdf зміни до договору
12 січня 2023 09:41
протокол 5.jpeg зміни до договору
12 січня 2023 09:41
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2023 11:38
протокол 2.jpeg зміни до договору
11 січня 2023 11:36
Дод.Угода№4 від 11.01.2023р.pdf зміни до договору
11 січня 2023 11:36
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2023 17:04
ДУ№4 до ДОГ 84.pdf зміни до договору
10 січня 2023 17:02
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 12:56
ДУ№3 від 31.12.2022.pdf зміни до договору
02 січня 2023 12:55
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2022 10:48
1 001.jpg зміни до договору
11 серпня 2022 10:45
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 10:40
Дод угода до дог 84.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 10:37
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 11:22
договір №84_compressed.pdf укладений
24 листопада 2021 11:19

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт приміщення спортивної зали та допоміжних приміщень в «ОНЗ Городницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області» за адресою: вул. Центральна, 5 смт Городниця Новоград-Волинського району Житомирської області 1 роботи 4 070 772,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо фінансування робіт у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Постанови КМУ УКраїни №590 від 09,06,2021 року "Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану".Сторони домовилися внести відповідні зміни до реквізитів Підрядника та додати:бюджетний рахунок в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Житомирській області рахунок № UA888201720355329590000706026 та зміни реквізитів Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із закінченням бюджетного року, Сторони домовилися внести зміни до договору № 84 по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення спортивної зали та допоміжних приміщень в «ОНЗ Городницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області» за адресою: вул. Центральна, 5 смт Городниця Новоград-Волинського району Житомирської області», а саме: Пункт 3.1.2 викласти в наступній редакції: «3.1.2. Сума бюджетних асигнувань на 2021 рік складає: 1 471 294,00 грн. (Один мільйон чотириста сімдесят одна тисяча двісті дев’яносто чотири гривні 00 копійок), в т. ч. ПДВ – 245 215,67 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2021 році є кошти місцеваго бюджету Сума бюджетних асигнувань на 2023 рік складає: 2 599 478,00 грн. (Два мільйона п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч чотириста сімдесят вісім гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ – 433 246, 33 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2022 році є кошти місцевого бюджету Пункт 5.1. викласти в наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт – до 31.12.2023 р.». Пункт 12.1. викласти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2023 р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». Інші умови Договору не змінені даною Додатковою угодою і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. Ця Додаткова Угода складена у двох примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із сторін. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із продовженням фінансування у 2023 році, Сторони домовилися внести зміни до договору № 84 по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення спортивної зали та допоміжних приміщень в «ОНЗ Городницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області» за адресою: вул. Центральна, 5 смт Городниця Новоград-Волинського району Житомирської області», а саме: 1. Пункт 3.1.2 викласти в наступній редакції: «3.1.2. Сума бюджетних асигнувань на 2021 рік складає: 1 471 294,00 грн. (Один мільйон чотириста сімдесят одна тисяча двісті дев’яносто чотири гривні 00 копійок), в т. ч. ПДВ – 245 215,67 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2021 році є кошти місцевого бюджету.. Сума бюджетних асигнувань на 2023 рік складає: 679 462,80 грн. (Шістсот сімдесят дев’ять тисяч чотириста шістдесят дві гривні 80 копійок), в т. ч. ПДВ – 113 243,80 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2022 році є кошти місцевого бюджету. Сума бюджетних асигнувань на 2024 рік складає: 1 920 015,20 грн. (Один мільйон дев’ятсот двадцять тисяч п’ятнадцять гривень 20 копійок), в т. ч. ПДВ – 320 002,53 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2022 році є кошти місцевого бюджету. 2. Пункт 5.1. викласти в наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт – до 31.12.2024 р.». 3. Пункт 12.1. викласти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2024 р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 4. Додаток №2 Календарний графік виконання робіт викласти в новій редакції. 5. Додаток №3 План фінансування будівництва викласти в новій редакції. 6. Інші умови Договору не змінені даною Додатковою угодою і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. Ця Додаткова Угода складена у двох примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 8. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із продовженням фінансування у 2023 році, Сторони домовилися внести зміни до договору № 84 по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення спортивної зали та допоміжних приміщень в «ОНЗ Городницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області» за адресою: вул. Центральна, 5 смт Городниця Новоград-Волинського району Житомирської області», а саме: 1. Пункт 3.1.2 викласти в наступній редакції: «3.1.2. Сума бюджетних асигнувань на 2021 рік складає: 1 471 294,00 грн. (Один мільйон чотириста сімдесят одна тисяча двісті дев’яносто чотири гривні 00 копійок), в т. ч. ПДВ – 245 215,67 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2021 році є кошти місцевого бюджету.. Сума бюджетних асигнувань на 2023 рік складає: 679 462,80 грн. (Шістсот сімдесят дев’ять тисяч чотириста шістдесят дві гривні 80 копійок), в т. ч. ПДВ – 113 243,80 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2022 році є кошти місцевого бюджету. Сума бюджетних асигнувань на 2024 рік складає: 1 920 015,20 грн. (Один мільйон дев’ятсот двадцять тисяч п’ятнадцять гривень 20 копійок), в т. ч. ПДВ – 320 002,53 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2022 році є кошти місцевого бюджету. 2. Пункт 5.1. викласти в наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт – до 31.12.2024 р.». 3. Пункт 12.1. викласти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2024 р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 4. Додаток №2 Календарний графік виконання робіт викласти в новій редакції. 5. Додаток №3 План фінансування будівництва викласти в новій редакції. 6. У зв’язку із зміною банківських реквізитів «Замовника»,Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити «Замовника»,що містяться в Розділі 17 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» у наступній редакції: ЗАМОВНИК ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДНИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ Індекс: 11714, Адреса: Україна, Житомирська область, смт. Городниця, вул. Заводська, 8, код ЄДРПОУ: 41469223, р/р UA038201720344261012100005850 в Держказначейській службі України, м.Київ Тел./факс. _________________________, e-mail: gor_osvita@ukr.net Начальник відділу __________________(Марія ПОТАЙЧУК ) М.П. 7. Інші умови Договору не змінені даною Додатковою угодою і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 8. Ця Додаткова Угода складена у двох примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 9. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із продовженням фінансування у 2023 році, Сторони домовилися внести зміни до договору № 84 по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення спортивної зали та допоміжних приміщень в «ОНЗ Городницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області» за адресою: вул. Центральна, 5 смт Городниця Новоград-Волинського району Житомирської області», а саме: 1. Пункт 3.1.2 викласти в наступній редакції: «3.1.2. Сума бюджетних асигнувань на 2021 рік складає: 1 471 294,00 грн. (Один мільйон чотириста сімдесят одна тисяча двісті дев’яносто чотири гривні 00 копійок), в т. ч. ПДВ – 245 215,67 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2021 році є кошти місцевого бюджету.. Сума бюджетних асигнувань на 2023 рік складає: 679 462,80 грн. (Шістсот сімдесят дев’ять тисяч чотириста шістдесят дві гривні 80 копійок), в т. ч. ПДВ – 113 243,80 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2022 році є кошти місцевого бюджету. Сума бюджетних асигнувань на 2024 рік складає: 1 920 015,20 грн. (Один мільйон дев’ятсот двадцять тисяч п’ятнадцять гривень 20 копійок), в т. ч. ПДВ – 320 002,53 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2022 році є кошти місцевого бюджету. 2. Пункт 5.1. викласти в наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт – до 31.12.2024 р.». 3. Пункт 12.1. викласти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2024 р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 4. Додаток №2 Календарний графік виконання робіт викласти в новій редакції. 5. Додаток №3 План фінансування будівництва викласти в новій редакції. 6. У зв’язку із зміною банківських реквізитів «Замовника»,Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити «Замовника»,що містяться в Розділі 17 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» у наступній редакції: ЗАМОВНИК ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДНИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ Індекс: 11714, Адреса: Україна, Житомирська область, смт. Городниця, вул. Заводська, 8, код ЄДРПОУ: 41469223, р/р UA848201720344291012400005850 в Держказначейській службі України, м.Київ Тел./факс. _________________________, e-mail: gor_osvita@ukr.net Начальник відділу __________________(Марія ПОТАЙЧУК ) М.П. 7. Інші умови Договору не змінені даною Додатковою угодою і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 8. Ця Додаткова Угода складена у двох примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 9. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт приміщення спортивної зали та допоміжних приміщень в «ОНЗ Городницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області» за адресою: вул. Центральна, 5 смт Городниця Новоград-Волинського району Житомирської області 1 роботи 4 070 772,00
UAH з ПДВ