Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 41469223 |
Місцезнаходження: | 11714, Україна , Житомирська обл., смт. Городниця, Заводська, 8 |
Контактна особа: |
Мирошниченко Ірина Петрівна 380967220730, 0967220730 gor_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2021 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2021 12:29 |
Очікувана вартість: | 4 114 642,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 573,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 20 000,00 (двадцять тисяч гривень 00 копійок) гривень. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника - Відділ освіти Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 41469223, Місцезнаходження замовника – 11714, Україна, Житомирська область, смт. Городниця, вул. Заводська, 8)IBAN UA588201720355169009000005850в Державній казначейській службі України, м. Київ,суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави та/або договору поруки, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта. Учасник повинен надати у складі пропозиції копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Також, Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію та учасник обслуговується у такій банківській установі (п. 3.2.7 ч.2 розділу ІІІ ТД), із зазначенням реквізитів такого рахунку. Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Розрахунки проводяться Замовником Підряднику упродовж 5 робочих днів після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ, та інших Актів не заборонених чинним законодавством України, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 (три) робочих днів до кінця звітного місяця. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: | 20% |
Понад 45 млн. гривень: | 20% |
Понад 35 млн. грн. до 45 млн. грн. включно: | 15% |
Понад 25 млн. грн. до35млн. грн. включно: | 10% |
Понад 15млн. грн. до 25 млн. грн. включно: | 5% |
Понад 5 млн. грн. до10 млн. грн. включно: | 2% |
До 5 млн. грн. включно: | 0% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 10% |
Від 41 працівника: | 10% |
Від 31 до 40 працівників включно: | 6% |
Від 21до 30 працівників включно: | 3% |
До 20 працівників включно: | 0% |
20 жовтня 2021 14:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2021 14:40 |
Перелік змін до ТД (Додаток 1).docx | |
20 жовтня 2021 14:39 |
3.1.ТД (нова редакція).docx | |
05 жовтня 2021 10:38 |
3.3. Додаток 2 Технiчне завдання (1).doc | |
05 жовтня 2021 10:38 |
3.4._Додаток_3_Проект_договору-2 (1).doc | |
05 жовтня 2021 10:38 |
3.5. Додаток 4 Субпiдрядники (1).doc | |
05 жовтня 2021 10:38 |
3.2. Додаток 1 Пропозицiя (1).doc |
20 жовтня 2021 14:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 жовтня 2021 14:40 |
Перелік змін до ТД (Додаток 1).docx
|
|||
20 жовтня 2021 14:39 |
3.1.ТД (нова редакція).docx
|
|||
05 жовтня 2021 10:38 |
3.3. Додаток 2 Технiчне завдання (1).doc
|
|||
05 жовтня 2021 10:38 |
3.4._Додаток_3_Проект_договору-2 (1).doc
|
|||
05 жовтня 2021 10:38 |
3.5. Додаток 4 Субпiдрядники (1).doc
|
|||
05 жовтня 2021 10:38 |
3.2. Додаток 1 Пропозицiя (1).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-17-000028 ● bf772bbfb27f4b2f87da714ca937948f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2021 15:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.11.2021
№ 660
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.11.2021 № 660.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2021-10-05-003139-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділом освіти Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської областіВисновок про результати моніторингу процедури закупівліUA-2021-10-05-003139-b, розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо аргументовані заперечення до Висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених нібито порушень. По-перше, щодо невідповідності тендерної документації вимогам Закону. В технічному завданні на закупівлю робіт «Капітальний ремонт приміщення спортивної зали та допоміжних приміщень в «ОНЗ Городницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області» за адресою: вул. Центральна, 5 смт Городниця Новоград-Волинського району Житомирської області» (код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), містяться посилання на конкретні торговімарки та виробників («Thomsit», «Cerezit», «Армстронг»,«Кнауф», «Eurocol», «TARKETT», «Фюгенфюллер», «Forbo»,«Prana»). Так, відповідно до частини 4 статті 23 закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Відповідно до примітки до Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що у разі посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати або «еквівалент», який відповідає зазначеним технічним характеристикам в ПКД. Наголошуємо, що згідно положень частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не зобов’язаний зазначати обґрунтування безпосередньо в умовах тендерної документації, частиною 4 встановлено виключно вимогу щодо того, що посилання повинно містити вираз «або еквівалент». Зазначення переліку зазначених виробників є обґрунтованим, оскільки вказані проектною організацією під час розроблення проектної документації, яка пройшла будівельну експертизу та отримала позитивний експертний звіт. Крім того, Замовник зауважує, що правило частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недопустимості зазначення в технічній специфікації посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб`єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва стосується предмета закупівлі. Згідно пункту 22 частини першої статті 2 Закону Україні «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. У даному випадку предметом закупівлі є роботи «Капітальний ремонт приміщення спортивної зали та допоміжних приміщень в «ОНЗ Городницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області» за адресою: вул. Центральна, 5 смт Городниця Новоград-Волинського району Житомирської області» (код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), а не певний товар - «Thomsit», «Cerezit», «Армстронг»,«Кнауф», «Eurocol», «TARKETT», «Фюгенфюллер», «Forbo»,«Prana». Отже, зазначення в технічному завданні назв «Thomsit», «Cerezit», «Армстронг»,«Кнауф», «Eurocol», «TARKETT», «Фюгенфюллер», «Forbo»,«Prana»не є порушенням заборони, встановленої частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». По-друге, щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» умовам тендерної документації. Відповідно до підпункту 3.6.2. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують право виконувати роботи, що передбачені у Додатку № 2 до тендерної документації, зокрема: - Оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки, та/або ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції), якщо отримання такого дозволу, декларації або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі завершення терміну дії декларації, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання декларації, дозволу, ліцензії. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або декларації, та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл субпідрядника/субпідрядників, який/які виконуватимуть такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику/субпідрядникам становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю). Якщо ліцензія та/або декларація, та/або дозволи видані учаснику (субпідряднику/субпідрядникам) як електронні документи і знаходиться у вільному доступі, то учасник надає інформацію. Слід звернути увагу на те, що в складі тендерної пропозиції ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" надано ліцензію, що видана ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" згідно наказу № 49-Л від 25 жовтня 2017 року. Зазначена ліцензія за класом наслідків (відповідальності) стосується робіт із середніми та значними наслідками (СС2) та (СС3) що вбачається із Додатку до наказу Держархбудінспекції № 49-Л від 25 жовтня 2017 року (копія додається). Тобто учасником тендерної закупівлі належно виконано диспозитивну умову підпункту 3.6.2. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документаціїшляхом надання ліцензії на провадження робіт. Згідно опублікованого Висновку вказано «…складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» відсутній дозвіл на виконання вищевказаних робіт підвищеної небезпеки, виконання яких передбачено технічним завданням (Додаток 2 до тендерної документації), чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації», вказане твердження повністю не відповідає фактичним обставинам справи виходячи з наступного. Згідно зазначеного Висновку вказано, що відповідно до вимог пункту 6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою від 26.10.2011 року № 1107 (далі – Порядок № 1107), роботи підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 23 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи А Додатку № 2 цього Порядку, а саме: «Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин», здійснюється на підставі дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області у Висновку зазначено, що в складі пропозиції Учасником не надано саме дозволу на Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. Потрібно зазначити, що до 10.03.2021 року (до моменту набрання чинності затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77) на зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин видавалась саме Декларація відповідності. Починаючи з 10.03.2021 року на монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин необхідно отримувати дозволи, проте відповідно до пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України № 77 від 03 лютого 2021 року «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» вказано, що декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, Є ЧИННИМИ ДО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТАКИХ ДЕКЛАРАЦІЙ. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки від 05.02.2021 року (файл «Декларації та ліцензія.pdf»). Відповідно до пункту 3 підтверджено відповідність декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. Враховуючи вищевикладене, в тому числі положення пункту 3 Постанови КМУ № 77 від 03.02.2021 року пропозиція ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"повністю відповідала вимогам тендерної документації, в тому числі і вимогам Технічного завдання Додатку № 2 до тендерної документації. По-третє, щодо розірвання договору. Висновком про результати моніторингу закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору про закупівлю від 24.11.2021 року № 84, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Вважаємо, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі із зобов’язанням здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором про закупівлю від 24.11.2021 року № 84відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України є надмірним заходом, а Держаудитслужба не має повноважень встановлювати такі вимоги. Згідно ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Статтею 526 ЦК України передбачено, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Виконання зобов’язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов’язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов’язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін. При цьому, відповідно до ст.525 ЦК України, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 214 ЦК України встановлено, що особи, які вчинили дво- або багатосторонній правочин, мають право за взаємною згодою сторін, а також у випадках, передбачених законом, відмовитися від нього, навіть і в тому разі, якщо його умови повністю ними виконані. Відмова від правочину вчиняється у такій самій формі, в якій було вчинено правочин. Правові наслідки відмови від правочину встановлюються законом або домовленістю сторін. Таким чином, розірвання укладеного із переможцем процедури можливе лише за взаємною згодою сторін. Окрім того, одностороння відмова від договору та невиконання його умов зі сторони замовника може мати наслідком стягнення із Відділу освіти штрафних санкцій та понесення в майбутньому судових та інших витрат. Так, статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939-Х11 визначені права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти підконтрольним суб`єктам обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства (пункт 7 частини першої статті 10), порушувати перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених із порушенням законодавства, у судовому порядку стягувати у дохід держави кошти, отримані підконтрольними установами за незаконними договорами, без установлених законом підстав та з порушенням законодавства (пункт 8 частини першої статті 10), звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів (пункт 10 частини першої статті 10), при виявленні збитків, завданих державі чи підприємству, установі, організації, що контролюється, визначати їх розмір у встановленому законодавством порядку (пункт 13 частини першої статті 10). Законом №922 не передбачено, що укладений договір за тендерною пропозицією, яка не відповідає вимогам тендерної документації, підлягає розірванню. Отже, право зобов`язувати суб`єкта господарювання усунути порушення шляхом розірвання договору ні Законом №922, ні Законом №2939 не передбачене. Таким чином, жодним нормативно-правовим документом не визначено право Держаудитслужби визначати перевіряючій особі шляхи усунення встановлених порушень в ході проведення моніторингу закупівель шляхом розірвання договору, оскільки дані дії можливо лише вчинити сторонами договору в межах вирішення господарських взаємовідносин, або за угодою сторін чи на підставі відповідного рішення суду. Враховуючи вищевикладене, в Замовника відсутні правові підстави щодо розірвання договору від 24.11.2021 року № 84.
2021-12-03 15:34:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Відділом освіти Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області висновок про результати моніторингу закупівлі робіт ««Капітальний ремонт приміщення спортивної зали та допоміжних приміщень в «ОНЗ Городницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області» за адресою: вул. Центральна, 5 смт Городниця Новоград-Волинського району Житомирської області» (код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), оголошення UA-2021-10-05-003139-b оскаржено до суду |
Дата публікації: | 10 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 240/42655/21 |
Дата відкриття провадження: | 28 грудня 2021 |
Документи:
13 грудня 2021 09:19
|
Електронний підпис |
10 грудня 2021 18:23
|
Позовна заява (без додатків).pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
4 070 772,00
UAH з ПДВ
|
4 070 772,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 2 849 540.40 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Кліматбуд" |
4 100 580,00
UAH з ПДВ
|
4 100 580,00
UAH з ПДВ
|
1 | 4 100 580 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" #39871335 |
Переможець |
4 070 772,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 10:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2023 09:43
|
ДОД УГОДА №4 від 12.01.2023р.pdf | зміни до договору |
12 січня 2023 09:41
|
протокол 5.jpeg | зміни до договору |
12 січня 2023 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2023 11:38
|
протокол 2.jpeg | зміни до договору |
11 січня 2023 11:36
|
Дод.Угода№4 від 11.01.2023р.pdf | зміни до договору |
11 січня 2023 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2023 17:04
|
ДУ№4 до ДОГ 84.pdf | зміни до договору |
10 січня 2023 17:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 12:56
|
ДУ№3 від 31.12.2022.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 12:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2022 10:48
|
1 001.jpg | зміни до договору |
11 серпня 2022 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 10:40
|
Дод угода до дог 84.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 11:22
|
договір №84_compressed.pdf | укладений |
24 листопада 2021 11:19
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщення спортивної зали та допоміжних приміщень в «ОНЗ Городницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області» за адресою: вул. Центральна, 5 смт Городниця Новоград-Волинського району Житомирської області | 1 | роботи |
4 070 772,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору щодо фінансування робіт у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно Постанови КМУ УКраїни №590 від 09,06,2021 року "Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану".Сторони домовилися внести відповідні зміни до реквізитів Підрядника та додати:бюджетний рахунок в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Житомирській області рахунок № UA888201720355329590000706026 та зміни реквізитів Підрядника. |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із закінченням бюджетного року, Сторони домовилися внести зміни до договору № 84 по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення спортивної зали та допоміжних приміщень в «ОНЗ Городницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області» за адресою: вул. Центральна, 5 смт Городниця Новоград-Волинського району Житомирської області», а саме: Пункт 3.1.2 викласти в наступній редакції: «3.1.2. Сума бюджетних асигнувань на 2021 рік складає: 1 471 294,00 грн. (Один мільйон чотириста сімдесят одна тисяча двісті дев’яносто чотири гривні 00 копійок), в т. ч. ПДВ – 245 215,67 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2021 році є кошти місцеваго бюджету Сума бюджетних асигнувань на 2023 рік складає: 2 599 478,00 грн. (Два мільйона п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч чотириста сімдесят вісім гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ – 433 246, 33 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2022 році є кошти місцевого бюджету Пункт 5.1. викласти в наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт – до 31.12.2023 р.». Пункт 12.1. викласти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2023 р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». Інші умови Договору не змінені даною Додатковою угодою і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. Ця Додаткова Угода складена у двох примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із сторін. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання. |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із продовженням фінансування у 2023 році, Сторони домовилися внести зміни до договору № 84 по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення спортивної зали та допоміжних приміщень в «ОНЗ Городницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області» за адресою: вул. Центральна, 5 смт Городниця Новоград-Волинського району Житомирської області», а саме: 1. Пункт 3.1.2 викласти в наступній редакції: «3.1.2. Сума бюджетних асигнувань на 2021 рік складає: 1 471 294,00 грн. (Один мільйон чотириста сімдесят одна тисяча двісті дев’яносто чотири гривні 00 копійок), в т. ч. ПДВ – 245 215,67 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2021 році є кошти місцевого бюджету.. Сума бюджетних асигнувань на 2023 рік складає: 679 462,80 грн. (Шістсот сімдесят дев’ять тисяч чотириста шістдесят дві гривні 80 копійок), в т. ч. ПДВ – 113 243,80 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2022 році є кошти місцевого бюджету. Сума бюджетних асигнувань на 2024 рік складає: 1 920 015,20 грн. (Один мільйон дев’ятсот двадцять тисяч п’ятнадцять гривень 20 копійок), в т. ч. ПДВ – 320 002,53 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2022 році є кошти місцевого бюджету. 2. Пункт 5.1. викласти в наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт – до 31.12.2024 р.». 3. Пункт 12.1. викласти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2024 р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 4. Додаток №2 Календарний графік виконання робіт викласти в новій редакції. 5. Додаток №3 План фінансування будівництва викласти в новій редакції. 6. Інші умови Договору не змінені даною Додатковою угодою і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. Ця Додаткова Угода складена у двох примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 8. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання. |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із продовженням фінансування у 2023 році, Сторони домовилися внести зміни до договору № 84 по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення спортивної зали та допоміжних приміщень в «ОНЗ Городницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області» за адресою: вул. Центральна, 5 смт Городниця Новоград-Волинського району Житомирської області», а саме: 1. Пункт 3.1.2 викласти в наступній редакції: «3.1.2. Сума бюджетних асигнувань на 2021 рік складає: 1 471 294,00 грн. (Один мільйон чотириста сімдесят одна тисяча двісті дев’яносто чотири гривні 00 копійок), в т. ч. ПДВ – 245 215,67 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2021 році є кошти місцевого бюджету.. Сума бюджетних асигнувань на 2023 рік складає: 679 462,80 грн. (Шістсот сімдесят дев’ять тисяч чотириста шістдесят дві гривні 80 копійок), в т. ч. ПДВ – 113 243,80 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2022 році є кошти місцевого бюджету. Сума бюджетних асигнувань на 2024 рік складає: 1 920 015,20 грн. (Один мільйон дев’ятсот двадцять тисяч п’ятнадцять гривень 20 копійок), в т. ч. ПДВ – 320 002,53 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2022 році є кошти місцевого бюджету. 2. Пункт 5.1. викласти в наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт – до 31.12.2024 р.». 3. Пункт 12.1. викласти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2024 р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 4. Додаток №2 Календарний графік виконання робіт викласти в новій редакції. 5. Додаток №3 План фінансування будівництва викласти в новій редакції. 6. У зв’язку із зміною банківських реквізитів «Замовника»,Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити «Замовника»,що містяться в Розділі 17 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» у наступній редакції: ЗАМОВНИК ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДНИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ Індекс: 11714, Адреса: Україна, Житомирська область, смт. Городниця, вул. Заводська, 8, код ЄДРПОУ: 41469223, р/р UA038201720344261012100005850 в Держказначейській службі України, м.Київ Тел./факс. _________________________, e-mail: gor_osvita@ukr.net Начальник відділу __________________(Марія ПОТАЙЧУК ) М.П. 7. Інші умови Договору не змінені даною Додатковою угодою і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 8. Ця Додаткова Угода складена у двох примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 9. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання. |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із продовженням фінансування у 2023 році, Сторони домовилися внести зміни до договору № 84 по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення спортивної зали та допоміжних приміщень в «ОНЗ Городницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області» за адресою: вул. Центральна, 5 смт Городниця Новоград-Волинського району Житомирської області», а саме: 1. Пункт 3.1.2 викласти в наступній редакції: «3.1.2. Сума бюджетних асигнувань на 2021 рік складає: 1 471 294,00 грн. (Один мільйон чотириста сімдесят одна тисяча двісті дев’яносто чотири гривні 00 копійок), в т. ч. ПДВ – 245 215,67 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2021 році є кошти місцевого бюджету.. Сума бюджетних асигнувань на 2023 рік складає: 679 462,80 грн. (Шістсот сімдесят дев’ять тисяч чотириста шістдесят дві гривні 80 копійок), в т. ч. ПДВ – 113 243,80 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2022 році є кошти місцевого бюджету. Сума бюджетних асигнувань на 2024 рік складає: 1 920 015,20 грн. (Один мільйон дев’ятсот двадцять тисяч п’ятнадцять гривень 20 копійок), в т. ч. ПДВ – 320 002,53 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2022 році є кошти місцевого бюджету. 2. Пункт 5.1. викласти в наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт – до 31.12.2024 р.». 3. Пункт 12.1. викласти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2024 р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 4. Додаток №2 Календарний графік виконання робіт викласти в новій редакції. 5. Додаток №3 План фінансування будівництва викласти в новій редакції. 6. У зв’язку із зміною банківських реквізитів «Замовника»,Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити «Замовника»,що містяться в Розділі 17 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» у наступній редакції: ЗАМОВНИК ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДНИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ Індекс: 11714, Адреса: Україна, Житомирська область, смт. Городниця, вул. Заводська, 8, код ЄДРПОУ: 41469223, р/р UA848201720344291012400005850 в Держказначейській службі України, м.Київ Тел./факс. _________________________, e-mail: gor_osvita@ukr.net Начальник відділу __________________(Марія ПОТАЙЧУК ) М.П. 7. Інші умови Договору не змінені даною Додатковою угодою і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 8. Ця Додаткова Угода складена у двох примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 9. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання. |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщення спортивної зали та допоміжних приміщень в «ОНЗ Городницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області» за адресою: вул. Центральна, 5 смт Городниця Новоград-Волинського району Житомирської області | 1 | роботи |
4 070 772,00
UAH з ПДВ
|