Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи з припинення газопостачання, врізки газопроводу у газорозподільні мережі, пуску газу по об’єкту будівництва: «Реконструкція вузла обліку газу котельні філіалу Концерна «Міські теплові мережі» Дніпровського району (ГРП-1) за адресою: вул. Товариська,47 м. Запоріжжя» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
939 655,20 UAH
UA-2021-10-05-002183-a 8db452ebad5143feac2f130369759b53
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панченко Олексій Сергійович

0668699517 CONCERN.PANCHENKO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ”
Код ЄДРПОУ: 32121458
Вебсайт: http://teploseti.zp.ua
Місцезнаходження: 69091, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Україна, м. Запоріжжя, бульвар Гвардійський, 137
Контактна особа: Панченко Олексій Сергійович
0668699517
CONCERN.PANCHENKO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2021 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2021 16:00
Очікувана вартість: 939 655,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 396,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
роботи з припинення газопостачання, врізки газопроводу у газорозподільні мережі, пуску газу по об’єкту будівництва: «Реконструкція вузла обліку газу котельні філіалу Концерна «Міські теплові мережі» Дніпровського району (ГРП-1) за адресою: вул. Товариська,47 м. Запоріжжя» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник сплачує 30% передплати від загальної вартості Робіт Підряднику у вигляді авансу протягом 5 банківських днів після виставлення рахунку Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт 70% від суми виконаних Робіт Замовник сплачує Підряднику протягом 15 (п’ятнадцять) банківських днів після підписання обома Сторонами Акту виконаних робіт (форма КБ-2в), Довідки КБ-3, інших первинних документів Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2021 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2021 15:06
ОГОЛОШЕННЯ.docx
05 жовтня 2021 15:06
Додаток 1 до оголошення.doc
05 жовтня 2021 15:06
Додаток 3 проєкт договору.docx
05 жовтня 2021 15:06
Додаток 2 технічна специфікація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ «ЗАПОРІЖГАЗ» 938 499,59
UAH з ПДВ
938 499,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2021 11:22
Електронний підпис
18 жовтня 2021 11:16
Дозвіл 1.pdf
18 жовтня 2021 11:16
Дозвіл.pdf
18 жовтня 2021 11:16
2.3.6 Рєпіна З І.pdf
18 жовтня 2021 11:16
2.2. Лист погодження.pdf
18 жовтня 2021 11:16
1.2.2.3_ДУ 3-9632.pdf
18 жовтня 2021 11:16
1.1.1. Лист-гарантія.pdf
18 жовтня 2021 11:16
Дозвіл 3.pdf
18 жовтня 2021 11:16
2.3.3 Виписка 22 05 2019 АТ.pdf
18 жовтня 2021 11:16
1.2.2.2_29A690-9632-19.pdf
18 жовтня 2021 11:16
1.2.1. Досвід.pdf
18 жовтня 2021 11:16
1.2.2.3_ДУ-429A690-9632-19.pdf
18 жовтня 2021 11:16
1.2.2.2_АВР.pdf
18 жовтня 2021 11:16
2.7. Дозвільні.pdf
18 жовтня 2021 11:16
2.6. Субпідряд.pdf
18 жовтня 2021 11:16
2.1. Лист подження.pdf
18 жовтня 2021 11:16
Дозвіл 2.pdf
18 жовтня 2021 11:16
1.2.2.2_ДУ 1 ПКД.pdf
18 жовтня 2021 11:16
1.2.2.2_БМР.pdf
18 жовтня 2021 11:16
1.2.3_Лист відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ «ЗАПОРІЖГАЗ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ «ЗАПОРІЖГАЗ»
#03345716
Переможець 938 499,59
UAH з ПДВ
19 жовтня 2021 14:45

Документи

19 жовтня 2021 14:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2021 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ «ЗАПОРІЖГАЗ»
#03345716
938 499,59
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2021 14:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 червня 2022 14:20
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2022 17:28
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
03 червня 2022 17:27
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 09:45
Доп угода.pdf зміни до договору
04 січня 2022 09:45
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 13:59
Договір 1078-2021 від 02.11.21.pdf укладений
02 листопада 2021 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною домовленістю дійшли згоди внести зміни в п. 4.1., п. 4.2. та в п. 10.1. Договору, керуючись підпунктом 9.3.3. пункту 9.3. Договору та пунктом 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Пункт 4.1 Договору викласти в даній редакції: «Виконавець приступає до виконання робіт: протягом 5 (п’яти) робочих днів після отримання передоплати відповідно до п.3.3. розділу ІІІ даного Договору та після закінчення опалювального періоду 2021-2022р.» 3. Пункт 4.2. Договору викласти в такій редакції: «4.2. Термін виконання робіт - протягом 30 робочих днів після отримання передоплати у розмірі 30% від вартості Договору, з правом дострокового виконання робіт, та після закінчення опалювального періоду але не пізніше 31 травня 2022 р. 4. Пункт 10.1 Договору викласти в такій редакції: «Договір набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками уповноваженими представниками Сторін і діє до «31» травня 2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами всіх своїх зобов’язань за цим Договором. 5. Всі інші умови Договору залишаються без змін і обов’язкові до виконання Сторонами. 6. Дану Додаткову угоду є невід’ємною частиною Договору на виконання робіт №1078/2021 від 02 листопада 2021 р. 7. Дана Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання сторонами і діє протягом строку дії Договору. 8. Дана Додаткова угода укладена в 2 (двох) примірниках українською мовою, по одному примірнику для кожної Сторони. Кожен з примірників має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 1078/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 9.3.1. договору від 02.11.2021р. №1078/2021, уклали цю додаткову угоду про наступне: У зв’язку зі зменшенням обсягів робіт необхідних для виконання роботи з припинення газопостачання, врізки газопроводу у газорозподільні мережі, пуску газу по об’єкту будівництва: «Реконструкція вузла обліку газу котельні філіалу Концерна «Міські теплові мережі» Дніпровського району (ГРП-1) за адресою: вул. Товариська,47 м. Запоріжжя» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»), Сторони домовились: 1. У зв’язку зі зміною договірної ціни в бік зменшення по факту виконаних робіт Сторони домовились внести зміни в Розділ 3 п.3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «Загальна вартість Договору становить відповідно до результатів аукціону та визначається на підставі договірної ціни (Додаток № 1) 289 221,25 грн. (двісті вісімдесят дев’ять тисяч двісті двадцять одна гривня двадцять п’ять копійок), в тому числі, податок на додану вартість 48 203,54 грн. (сорок вісім тисяч двісті три гривні п’ятдесят чотири копійки),якщо Виконавець робіт є платником ПДВ.» 2. Викласти Договірну ціну (Додаток 1 до Договору) у новій редакції (додається). 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 4. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу. 5. Дана додаткова угода набуває чинності з дати її підписання Сторонами та скріплення її підписами і печатками Сторін і є невід'ємною частиною Договору від 02.11.2021р. №1078/2021.
Номер договору про закупівлю: 1078/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2021 — 31 травня 2022
Сума оплати за договором: 289 221,25
UAH (в тому числі ПДВ 48 203,54 UAH)