Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт доріжок до дитячих майданчиків: заміна існуючого покриття на тротуарну плитку (ФЕМ) на теріторії дошкільного закладу №135 "Краплинка", розташованого за адресою: вул. Троїцька, 83 за кодом ДК 021:2015 – 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Очікувана вартість
199 500,00 UAH
UA-2021-10-04-005891-b e9fcfd10d260497fb64307ef342fa501
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Бойко

+380671470819 boiko135sad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ЯСЛА-САДОК №135 "КРАПЛИНКА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36599736
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Троїцька, 83
Контактна особа: Вікторія Бойко
+380671470819
boiko135sad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2021 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2021 14:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2021 14:12
Початок аукціону: 19 жовтня 2021 13:58
Очікувана вартість: 199 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт доріжок до дитячих майданчиків: заміна існуючого покриття на тротуарну плитку (ФЕМ) на теріторії дошкільного закладу №135 "Краплинка", розташованого за адресою: вул. Троїцька, 83
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, Троїцька,83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2021 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2021 14:16
Оголошення дорожки для прозоро.docx
04 жовтня 2021 14:16
Додаток 4 Проект Договору доріжки (нова).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

толщина ФЭМ
Дата подання: 06 жовтня 2021 17:16
Дата відповіді: 07 жовтня 2021 08:10
добрый день не указана толщина ФЭМ
Відповідь: Добрий день, товщина ФЕМ не менше 40 мм.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2021 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОВК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 155 130,76
UAH з ПДВ
146 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РІМБУД СЕРВІС " 182 804,73
UAH з ПДВ
148 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АЗОВМЕХСЕРВІС 170 001,00
UAH з ПДВ
170 001,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВОРОБЕЦЬ АНТОН БОГДАНОВИЧ 196 947,42
UAH з ПДВ
196 947,42
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АНТИПОВА ІРИНА ВІТАЛІЇВНА" 199 384,51
UAH з ПДВ
199 384,51
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОНДАРЕЦЬ ГАЛИНА ФЕДОРІВНА" 199 499,69
UAH з ПДВ
199 499,69
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2021 11:27
Електронний підпис
13 жовтня 2021 11:24
Електронний підпис
13 жовтня 2021 11:23
Цінова пропозиція (2).pdf
13 жовтня 2021 11:23
r_111_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
13 жовтня 2021 11:23
r_111_ДЦ_ДЦ.rtf
13 жовтня 2021 11:23
Аналогічний Чайка.pdf
13 жовтня 2021 11:23
r_111_ДЦ_ИВР.rtf
13 жовтня 2021 11:23
ІСО Вовк.pdf
13 жовтня 2021 11:23
9_Витяг з ЄДР 2.PDF
13 жовтня 2021 11:23
9_Витяг з ЄДР 3.PDF
13 жовтня 2021 11:23
r_111_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
13 жовтня 2021 11:23
мтб.pdf
13 жовтня 2021 11:23
9_Виписка з ЄДР 1.PDF
13 жовтня 2021 11:23
r_111_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
13 жовтня 2021 11:23
7_Паспорт.pdf
13 жовтня 2021 11:23
9_Виписка з ЄДР 2.PDF
13 жовтня 2021 11:23
r_111_ДЦ_ДЦпоясн.rtf
13 жовтня 2021 11:23
9_Витяг з ЄДР 1.PDF
13 жовтня 2021 11:23
довідка про ліцензію.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2021 10:52
Електронний підпис
18 жовтня 2021 10:17
127.imd
18 жовтня 2021 10:17
15. Договiр_на_вивiз_ТПВ..pdf
18 жовтня 2021 10:17
14. Гарантійний лист.pdf
18 жовтня 2021 10:17
5. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

14 жовтня 2021 12:05
Електронний підпис
14 жовтня 2021 12:04
рішення.pdf
14 жовтня 2021 12:04
ПДВ.pdf
14 жовтня 2021 12:04
персональние данні.pdf
14 жовтня 2021 12:04
ВИПИСКА.pdf
14 жовтня 2021 12:04
кошторис .rar
14 жовтня 2021 12:04
СТАТУТ.pdf
14 жовтня 2021 12:04
працівникі.pdf
14 жовтня 2021 12:04
лист-згода з проектом.pdf
14 жовтня 2021 12:04
паспорт.pdf
14 жовтня 2021 12:04
обладнання.pdf
14 жовтня 2021 12:04
комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2021 16:37
Електронний підпис
17 жовтня 2021 16:36
13. Кошторис.imd
17 жовтня 2021 16:36
12. Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2021 10:28
Електронний підпис
18 жовтня 2021 10:26
2-1_ВипискаЄДРПОУ_Нова.pdf
18 жовтня 2021 10:26
9-4_Ясочка.pdf
18 жовтня 2021 10:26
9-6_Договір ЖБК Звезда-21.pdf
18 жовтня 2021 10:26
2_ВИТЯГ_20.04.21.pdf
18 жовтня 2021 10:26
9-2_Дивограй.pdf
18 жовтня 2021 10:26
9-5_ЯсочкаЛистВідгук.pdf
18 жовтня 2021 10:26
3-1_ІНН_Антипова.pdf
18 жовтня 2021 10:26
15.imd
18 жовтня 2021 10:26
1_ПаспортID_Антипова.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2021 08:58
Електронний підпис
18 жовтня 2021 08:53
Довідка_Співвиконавці.pdf
18 жовтня 2021 08:53
Дозвіл2.pdf
18 жовтня 2021 08:53
Договір_ДЦ_ДЦ.pdf
18 жовтня 2021 08:53
Згода_Персон_Дані.pdf
18 жовтня 2021 08:53
ИНН_Бондарец20200619134158.pdf
18 жовтня 2021 08:53
Кошторис.pdf
18 жовтня 2021 08:53
Комерційна_Пропозиція.pdf
18 жовтня 2021 08:53
Довідка_Працівники.pdf
18 жовтня 2021 08:53
Дозвіл.pdf
18 жовтня 2021 08:53
ДеклараціяБондарець.pdf
18 жовтня 2021 08:53
Виписка_Бондарец.pdf
18 жовтня 2021 08:53
Довідка_Обладн_МТБ.pdf
18 жовтня 2021 08:53
Дефектний_Акт.pdf
18 жовтня 2021 08:53
ВИТЯГ_Бондарец.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОВК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "РІМБУД СЕРВІС "

ПП АЗОВМЕХСЕРВІС

ФОП ВОРОБЕЦЬ АНТОН БОГДАНОВИЧ

ФОП "АНТИПОВА ІРИНА ВІТАЛІЇВНА"

ФОП "БОНДАРЕЦЬ ГАЛИНА ФЕДОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОВК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2947613176
Переможець 146 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2021 13:40

Документи

22 жовтня 2021 13:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2021 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОВК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2947613176
146 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2021 13:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 10:21
img20220105_10171542.pdf укладений
05 січня 2022 10:19
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 13:03
Дод.угода №2 доріжки.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 11:17
Повідомлення до дод.угоди №2 доріжки.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 11:17
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 15:15
Повідомдення до допугоди 1 доріжки.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 15:06
Повідомлення до доп.угоди доріжки.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 14:28
ДС135 ДУ1.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 14:28
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 10:33
Договір заміна доріжок 2021.pdf укладений
11 листопада 2021 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти у новій редакції п.5.2. розділу V «Проведення розрахунків за виконані послуги», а саме: «5.2. Розрахунки за надані послуги за цим Договором здійснюються Платником протягом 30 календарних днів з дати підписання Замовником Акту приймання наданих підрядних послуг (форма КБ-2В) в національній валюті України на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактично виконані об’єми робіт за рахунок коштів міського бюджету, в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Замовника, відкритого в органі казначейства на розрахунковий рахунок Підрядника, зазначений у договорі. Але у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок.». 2. Ця Додаткова угода про внесення змін до Договору № 135 від 10.11.2021 року набуває чинності з момента її підписання повноважними представниками сторін та скріплення печатками Сторін, є невід’ємною частиною Договору, та не виключає інших умов Договору. 3. Всі інші умови Договору, що не суперечать цій Додатковій угоді, залишаються без змін. 4. Ця Додаткова угода про внесення змін до Договору № 135 від 10.11.2021 року складена у трьох примірниках (по одному примірнику для кожної із Сторін), українською мовою, кожний з яких має однакову юридичну силу
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Викласти у новій редакції розділу ХІІІ «Адреси, реквізити і підписи сторін та печатки», а саме: ПРОДАВЕЦЬ: ФОП Вовк Олександр Миколайович РНОКПП 2947613176 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, вул. Севастопольська, 14а р/р UA073354290000026000054020589 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 335429 Тел.: (097)2628070 Електронна адреса: friyer2010@gmail.com ФОП Вовк О.М. __________ О.М.Вовк М.П. ПОКУПЕЦЬ: Комунальний дошкільний навчальний заклад комбінованого типу «Ясла-садок №135 «Краплинка» Маріупольської міської ради Донецької області» Юр. адреса: 87547 Донецька область, м. Маріуполь, вул. Троїцька, 83 р/р UA368201720344270030000023675 в Держказначейська служба України, м.Київ ЄДРПОУ 36599736 Завідувач __________________В.В.Бойко М.П. ПЛАТНИК: Комунальний заклад департаменту освіти міської ради «Централізована бухгалтерія департаменту освіти» Юр. адреса: 87515, Донецька область м. Маріуполь, вул. Казанцева, 27а р/р UA368201720344270030000023675 в Держказначейська служба України, м. Київ ЄДРПОУ 26319242 Начальник _______________ Л.Ю. Ширалієва М.П. 2. Ця Додаткова угода про внесення змін до Договору № 135 від 10.11.2021 року набуває чинності з момента її підписання повноважними представниками сторін та скріплення печатками Сторін, є невід’ємною частиною Договору, та не виключає інших умов Договору. 3. Всі інші умови Договору, що не суперечать цій Додатковій угоді, залишаються без змін. 4. Ця Додаткова угода про внесення змін до Договору № 135 від 10.11.2021 року складена у трьох примірниках (по одному примірнику для кожної із Сторін), українською мовою, кожний з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 146 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 333,33 UAH)