Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015 - 66110000-4 - Banking services (Financial leasing services for purchase - Crawler bulldozer and Compactor)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УКП "Комунальник" |
Код ЄДРПОУ: | 03366285 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська область обл., місто Умань, вулиця Горького, будинок 19 |
Контактна особа: |
Скляренко Ірина Юріївна +380474433241 komunalnyk_uman@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Uman communal enterprise "Komunalnyk" |
National ID: | 03366285 |
Contact point: |
+380474433241 komunalnyk_uman@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2021 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2021 11:15 |
Очікувана вартість: | 21 107 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 105 535,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 04 жовтня 2021 17:12 |
Enquiries until: | 09 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 листопада 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 21 107 040 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 105 535 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Аванс | 30 | Календарні | 20 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2021 17:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2021 17:05 |
Перелік змін.PDF | |
11 листопада 2021 17:05 |
Додаток 1_Тендерна пропозиція.doc | |
11 листопада 2021 17:05 |
ТД_фiнансовий_лiзинг зі ЗМІНАМИ.docx | |
05 листопада 2021 12:18 |
Перелік змін.PDF | |
05 листопада 2021 12:18 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
28 жовтня 2021 10:02 |
перелік змін.PDF | |
28 жовтня 2021 10:02 |
Додаток 2 зі ЗМІНАМИ.docx | |
04 жовтня 2021 17:12 |
Додаток 3 Бульдозер компактор.doc |
11 листопада 2021 17:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
11 листопада 2021 17:05 |
Перелік змін.PDF
|
||||||||||||
11 листопада 2021 17:05 |
Додаток 1_Тендерна пропозиція.doc
|
||||||||||||
11 листопада 2021 17:05 |
ТД_фiнансовий_лiзинг зі ЗМІНАМИ.docx
|
||||||||||||
05 листопада 2021 12:18 |
Перелік змін.PDF
|
||||||||||||
05 листопада 2021 12:18 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
||||||||||||
28 жовтня 2021 10:02 |
перелік змін.PDF
|
||||||||||||
28 жовтня 2021 10:02 |
Додаток 2 зі ЗМІНАМИ.docx
|
||||||||||||
04 жовтня 2021 17:12 |
Додаток 3 Бульдозер компактор.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-01-000010 ● 8a894b7f3b084566b7955bf5efca94e6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2022 13:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.10.2022 Одеса № 270
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 31.10.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 31.10.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 31.10.2022 № 270
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
14 UA-2021-10-04-004785-a 04.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-03 18:11:33
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-08 12:27:29
Пояснення на запит
За результатами розгляду вашого запиту про надання пояснення, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі по тексту – Закон № 922) УМАНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОМУНАЛЬНИК» щодо кожного питання повідомляє таке:
1. Під час проведення закупівлі, предметом якої є: код ДК 021:2015 - 66110000-4 – Банківські послуги (Послуги фінансового лізингу на придбання- Гусеничний бульдозер та Компактор), УКП «КОМУНАЛЬНИК» здійснив обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик виходячи зі змісту рішення сесії Уманської міської ради «Про надання дозволу УМАНСЬКОМУ КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «КОМУНАЛЬНИК» на закупівлю транспортних засобів на умовах фінансового лізингу у новій редакції» від 30 вересня 2021 року № 1-23/8 (далі – Рішення №1-23/8), керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням вимог законів України «Про фінансовий лізинг», «Про публічні закупівлі», «Про автомобільний транспорт», постановою Кабінету Міністрів України від 11.08.2021 року № 883 «Питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток комунальної інфраструктури, у тому числі на придбання комунальної техніки».
У Рішенні № 1-23/8 зазначені умови укладення договору лізингу та перелік техніки, який необхідно придбати на умовах фінансового лізингу. Рішення оприлюднено на веб-сайті Уманської міської ради за посиланням - https://uman-rada.gov.ua/index.php/dokumenty/rishennia-miskoi-rady/item/18970-rishennia-23-pozacherhovoi-sesii-umanskoi-miskoi-rady-viii-sklykannia-vid-30-veresnia-2021-roku.
Розрахунок очікуваної вартості послуг фінансового лізингу проводився на підставі комерційної пропозиції виробника техніки та за результатами дослідження відкритих даних з мережі Інтернет, сайтів банків щодо надання лізингових кредитів з урахуванням вимог, зазначених у Рішенні № 1-23/8. Розрахунок додається.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі предмета закупівлі:
у пункті 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова) наведено вичерпний перелік замовників, яким необхідно оприлюднювати обґрунтування до предмету закупівлі, а саме: головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки. Оскільки, відповідно до бюджетного законодавства УКП «Комунальник» є одержувачем, а не розпорядником бюджетних коштів, та відповідно до Статуту підприємство діє на праві комунальної власності територіальної громади, не включено до «Єдиного реєстру об’єктів державної власності» (не є суб’єктом державного сектору економіки), тому обґрунтування стосовно предмета закупівлі не оприлюднювалось.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-10 16:16:53
Запиту про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань:
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «РАДА ІНВЕСТ» умовам підпункту 1.3 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та допущення його до аукціону у той час, коли учасником у складі тендерної пропозиції надано низку документів, що складені безпосередньо учасником, без власноручного підпису учасника/уповноваженої особи учасника у форматі «.doc»/«.docx» у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладенням удосконаленого електронного підпису замість кваліфікованого електронного підпису?
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника АТ «Державний експортно-імпортний банк України» умовам підпункту 1.5 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та допущення його до аукціону у той час, коли учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника Мецгера Є.В., який підписав від імені учасника довіреності на Середу Д.А. та Іваннікову В.О.?
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника АТ «Державний експортно-імпортний банк України» умовам підпункту 1.3 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та допущення його до аукціону у той час, коли учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файли, зокрема, «Статут.pdf», «Ліцензія.pdf», «Довіреність_Іваннікова.pdf», які не придатні для машинозчитування та/або взагалі не відкриваються для перегляду у повному обсязі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-15 15:16:04
Пояснення
За результатами розгляду вашого запиту про надання пояснення, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі по тексту – Закон № 922) УМАНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОМУНАЛЬНИК» щодо кожного питання повідомляє таке:
1. Згідно з п.23 ст.1 розділу I Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Тендерна документація не містить вимоги, щодо накладення підпису саме на захищеному типові носія, що є головною відмінністю між удосконаленим електронним підписом та кваліфікованим електронним підписом.
Відповідно до пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, саме тому Замовник здійснив уточнення щодо даної вимоги в абзаці 1-2 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП/УЕП) (окрім учасників-нерезидентів).
2. Відповідно до ст. 159, 160, 161 ЦКУ, ч. 1 ст. 33, ч.1 ст. 51, ч. 1 ст. 73 Закону № 514, ст. 41, 46, 47, 48, 49 Закону № 1576 у акціонерному товаристві діяти без довіреності, а отже і укладати, приймати виконання за договорами, від імені акціонерного товариства має право лише виконавчий орган, при цьому конкретні повноваження повинні бути визначені статутом товариства. У пункті 87 Статуту АТ «Державний експортно-імпортний банк України» міститься вичерпний перелік повноважень Голови правління, зокрема, право підписувати Статут, видавати довіреності від імені Банку тощо. До того ж в кінці Статуту є відмітка нотаріуса, який посвідчує справжність підпису Голови правління Акціонерного товариства «Державний експортно-імпортний банк України» Мецгера Євгена Володимировича та те, що його дієздатність та повноваження перевірено.
Виходячи з вищезазначеного Замовник прийняв даний документ, як такий, що підтверджує повноваження посадової (службової) особи учасника Мецгера Є.В., який підписав від імені учасника довіреності на Середу Д.А. та Іваннікову В.О. Крім того, на етапі прекваліфікації Замовником було здійснено перевірку відомостей, що внесені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців щодо підтвердження повноваження посадової (службової) особи.
3. Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «pdf», «jpeg», тощо). Учасником була дотримана дана вимога, файли завантажені з розширенням «.. pdf.».
Тендерна документація не містить вимоги щодо недопущення до аукціону, якщо в електронній системі закупівель повністю або частково не відкривається документ Учасника, документи мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше.
Хочемо зазначити, що одночасно з оголошенням закупівлі по предмету: ДК 021:2015 - 66110000-4 – Банківські послуги (Послуги фінансового лізингу на придбання - Гусеничний бульдозер та Компактор) Замовником було проведено ряд закупівель за аналогічним кодом класифікатора державного закупівельного словника (ідентифікатори закупівель: UA-2021-10-05-014305-b, UA-2021-10-04-004617-a, UA-2021-10-06-000101-a), в яких Учасник АТ «Державний експортно-імпортний банк України» у складі тендерної пропозиції завантажив аналогічні файли, такі як: «Статут.pdf», «Ліцензія.pdf», «Довіреність_Іваннікова.pdf» (додаються). Період прекваліфікації і допуск до аукціону проходив в однаковий проміжок часу, тому в Замовника була можливість порівняти документи тендерних пропозицій. Враховуючи ту ситуацію, що вищезазначені файли можна переглянути в повному обсязі в аналогічних закупівлях, Замовник припустив, що імовірно відбувся збій в особистих програмах або через технічні проблеми, які виникли на електронному майданчику чи системі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами висновку моніторингу процедури закупівлі: код ДК 021:2015 - 66110000-4 – Банківські послуги (Послуги фінансового лізингу на придбання - Гусеничний бульдозер та Компактор) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-04-004785-а) від 18 листопада 2022 року повідомляємо наступне: Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Частиною 1 ст. 179 Господарського кодексу України передбачено, що майново-господарські зобов`язання, які виникають між суб`єктами господарювання або суб`єктами господарювання і не господарюючими суб`єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов`язаннями. Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором (ч. 1 ст. 188 ГК України). Відповідно до ст. 202 ГК України - господарське зобов`язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов`язання; у разі поєднання управненої та зобов`язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами. Господарське зобов`язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду. З метою усунення виявлених порушень Замовником направлено лист-повідомлення від 22.11.2022 р. № 861 про дострокове розірвання договору фінансового лізингу №21-7LL0005 від 20 грудня 2021 року (додається) керуючому філією АТ «Укрексімбанк» у місті Черкасах Богдану Скрипнику. На даний час відповідь не отримано.
2022-11-25 15:32:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710; За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення частини другої статті 24 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | УКП "Комунальник" |
Код ЄДРПОУ: | 03366285 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна, Черкаська область обл., місто Умань, вулиця Горького, будинок 19 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДА ІНВЕСТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2021 14:44
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2021 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" |
18 901 166,11
UAH з ПДВ
|
18 901 166,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДА ІНВЕСТ" |
20 432 105,72
UAH з ПДВ
|
20 432 105,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" #00032112 |
Переможець |
18 901 166,11
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2021 12:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2023 16:38
|
ДУ до договору фінансового лізингу.PDF | зміни до договору |
27 листопада 2023 16:36
|
Договір | зміни до договору |
27 листопада 2023 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 09:59
|
21-7LL0005-0001.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2022 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 17:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток 4 до Договору викласти в редакції, що наведена у Додатку до цієї Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 21-7LL0005 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21-7LL0005-0001 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням передумов та взаємних домовленостей сторони дійшли згоди внести зміни до Договору фінансового лізингу №21-7LL0005 від 20.12.2021 шляхом зменшення суми договору на одну одиницю техніки, яка придбається в лізинг, а саме компактора колісного самохідного (утрамбовувача твердих відходів) з неповоротним відвалом SHANTUI SR28MR. |
Номер договору про закупівлю: | 21-7LL0005 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21-7LL0005-0003 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |