Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015 - 66110000-4 - Banking services (Financial leasing services for purchase - Road machine combined with interchangeable equipment (with vacuum sweeper, sand - salt spreading equipment and rotary dump); all-season machine with equipment for application of liquid reagents summer and winter road maintenance.)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УКП "Комунальник" |
Код ЄДРПОУ: | 03366285 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська область обл., місто Умань, вулиця Горького, будинок 19 |
Контактна особа: |
Скляренко Ірина Юріївна +380474433241 komunalnyk_uman@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Uman communal enterprise "Komunalnyk" |
National ID: | 03366285 |
Contact point: |
+380474433241 komunalnyk_uman@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2021 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 грудня 2021 14:17 |
Очікувана вартість: | 21 988 116,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 109 940,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 04 жовтня 2021 16:34 |
Enquiries until: | 12 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 листопада 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 21 988 116 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 109 941 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Аванс | 30 | Календарні | 20 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2021 09:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2021 09:29 |
Перелік змін.PDF | |
12 листопада 2021 09:29 |
Додаток 1_Тендерна пропозиція.doc | |
12 листопада 2021 09:29 |
ТД_фiнансовий_лiзинг зі ЗМІНАМИ.docx | |
05 листопада 2021 12:51 |
Перелік змін.PDF | |
05 листопада 2021 12:51 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
28 жовтня 2021 10:50 |
Перелік змін.PDF | |
28 жовтня 2021 10:50 |
Додаток 2 перелік документів зі ЗМІНАМИ.docx | |
04 жовтня 2021 16:34 |
Додаток 3 Технічні вимоги.doc |
12 листопада 2021 09:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
12 листопада 2021 09:29 |
Перелік змін.PDF
|
|||||||||
12 листопада 2021 09:29 |
Додаток 1_Тендерна пропозиція.doc
|
|||||||||
12 листопада 2021 09:29 |
ТД_фiнансовий_лiзинг зі ЗМІНАМИ.docx
|
|||||||||
05 листопада 2021 12:51 |
Перелік змін.PDF
|
|||||||||
05 листопада 2021 12:51 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||||||||
28 жовтня 2021 10:50 |
Перелік змін.PDF
|
|||||||||
28 жовтня 2021 10:50 |
Додаток 2 перелік документів зі ЗМІНАМИ.docx
|
|||||||||
04 жовтня 2021 16:34 |
Додаток 3 Технічні вимоги.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-02-000003 ● ebf655408d124daf95e0a2d65084655e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 11:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.12.2022 № 48-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 01.12.2022 № 48-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-10-04-004617-a від 04.10.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-05 10:38:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015 - 66110000-4 – Банківські послуги (Послуги фінансового лізингу на придбання - Машина дорожня комбінована зі змінним обладнанням (з вакуумним підмітальним, піско – соле розкидальним обладнанням та поворотним відвалом); всесезонна машина з обладнанням для внесення рідких реагентів літнього та зимового утримання доріг.) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-04-004617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-07 14:06:14
Відповідь на запит
За результатами розгляду вашого запиту про надання пояснення, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі по тексту – Закон № 922) УМАНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОМУНАЛЬНИК» щодо кожного питання повідомляє таке:
1. Під час проведення закупівлі, предметом якої є: код ДК 021:2015 - 66110000-4 – Банківські послуги (Послуги фінансового лізингу на придбання - Машина дорожня комбінована зі змінним обладнанням (з вакуумним підмітальним, піско – соле розкидальним обладнанням та поворотним відвалом); всесезонна машина з обладнанням для внесення рідких реагентів літнього та зимового утримання доріг.), УКП «КОМУНАЛЬНИК» здійснив обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик виходячи зі змісту рішення сесії Уманської міської ради «Про надання дозволу УМАНСЬКОМУ КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «КОМУНАЛЬНИК» на закупівлю транспортних засобів на умовах фінансового лізингу у новій редакції» від 30 вересня 2021 року № 1-23/8 (далі – Рішення №1-23/8), керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням вимог законів України «Про фінансовий лізинг», «Про публічні закупівлі», «Про автомобільний транспорт», постановою Кабінету Міністрів України від 11.08.2021 року № 883 «Питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток комунальної інфраструктури, у тому числі на придбання комунальної техніки».
У Рішенні № 1-23/8 зазначені умови укладення договору лізингу та перелік техніки, який необхідно придбати на умовах фінансового лізингу. Рішення оприлюднено на веб-сайті Уманської міської ради за посиланням - https://uman-rada.gov.ua/index.php/dokumenty/rishennia-miskoi-rady/item/18970-rishennia-23-pozacherhovoi-sesii-umanskoi-miskoi-rady-viii-sklykannia-vid-30-veresnia-2021-roku.
Розрахунок очікуваної вартості послуг фінансового лізингу проводився на підставі комерційної пропозиції виробника техніки та за результатами дослідження відкритих даних з мережі Інтернет, сайтів банків щодо надання лізингових кредитів з урахуванням вимог, зазначених у Рішенні № 1-23/8. Розрахунок додається.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
у пункті 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова) наведено вичерпний перелік замовників, яким необхідно оприлюднювати обґрунтування до предмету закупівлі, а саме: головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки. Оскільки, відповідно до бюджетного законодавства УКП «Комунальник» є одержувачем, а не розпорядником бюджетних коштів, та відповідно до Статуту підприємство діє на праві комунальної власності територіальної громади, не включено до «Єдиного реєстру об’єктів державної власності» (не є суб’єктом державного сектору економіки), тому обґрунтування стосовно предмета закупівлі не оприлюднювалось.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноважена особа зобов’язується не допускати порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон) при складанні тендерної документації, відповідно до Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області по процедурі закупівлі: процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 66110000-4 – Банківські послуги (Послуги фінансового лізингу на придбання - Машина дорожня комбінована зі змінним обладнанням (з вакуумним підмітальним, піско – соле розкидальним обладнанням та поворотним відвалом); всесезонна машина з обладнанням для внесення рідких реагентів літнього та зимового утримання доріг) [номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-10-04-004617-a]. Також з уповноваженою особою УКП «Комунальник» було проведено роз’яснювальну роботу, щодо недопущення подібних порушень в подальших процедурах закупівель, а також уповноважену особу буде направлено на навчання з публічних закупівель для Замовників.
2022-12-28 17:11:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | УКП "Комунальник" |
Код ЄДРПОУ: | 03366285 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна, Черкаська область обл., місто Умань, вулиця Горького, будинок 19 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДА ІНВЕСТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2021 09:26
|
Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2021 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" |
20 215 304,55
UAH з ПДВ
|
20 215 304,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДА ІНВЕСТ" |
21 895 976,69
UAH з ПДВ
|
21 895 976,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" #00032112 |
Переможець |
20 215 304,55
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2021 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 16:47
|
ДУ _1.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 15:56
|
договір | укладений |
21 грудня 2021 15:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток 4 до Договору викласти в редакції, що наведена у Додатку до цієї Додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 21-7LL0002 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21-7LL0002 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |