Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Technical inspection and testing services (common procurement vocabulary code - 71630000-3) (Expert inspection (technical diagnostics) of technological equipment and pipelines of production divisions of JSC Ukrtransnafta).
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Вебсайт: | https://www.ukrtransnafta.com |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2 |
Контактна особа: |
Богдана Фединець +380322919948 b.fedynets@ukrtransnafta.com |
Додаткові контактні особи: |
Білоус Олексій Сергійович +380674838940 o.bilous@ukrtransnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Join Stock Company "Ukrtransnafta" |
National ID: | 31570412 |
Contact point: |
Bohdana Fedynets +380322919948 b.fedynets@ukrtransnafta.com |
Additional contacts: |
Білоус Олексій Сергійович +380674838940 o.bilous@ukrtransnafta.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2021 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2021 14:34 |
Очікувана вартість: | 8 466 616,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 84 666,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог п.3.2. Розділу 3 тендерної документації та Додатку 12 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 253990 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог п.6.6 Розділу 6 тендерної документації. |
Publication date: | 04 жовтня 2021 10:54 |
Enquiries until: | 26 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 листопада 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 8 466 616 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 84 666 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Платежі здійснюються замовником по кожному окремому етапу шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (Десяти) календарних днів з дати складання електронного первинного документа, підписаного Сторонами. Детальні умови оплати та розрахунків, передбачено проектом договору у додатку 3 до тендерної документації. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно п.10 «Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ N 76 від 11.02.2016), який затверджений Постановою КМУ № 687 від 26.05.2004 (далі – Порядок), що первинний та позачерговий технічний огляд устатковання проводить уповноважена організація у разі закінчення граничного строку експлуатації, виникнення аварії або пошкодження, спричиненого надзвичайною ситуацією природного чи техногенного характеру. Дійсно, наказом Міністерства соціальної політики України № 981 від 05.09.2016 скасовано наказ Держнаглядохоронпраці № 87 від 17.05.2005 року «Про затвердження Порядку визначення уповноважених організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 №687». Тобто скасовано механізм визначення уповноваженої організації, а не статус уповноваженої організації, які передбачені Порядком. Реєстр уповноважених організацій (всього 74 організації різних форм власності), які передбачені Порядком, розміщений на офіційному сайті Держпраці України (https://dsp.gov.ua/reiestr-upovnovazhenykh-orhanizatsii-pe/) з відомостями про дату видачі та номер відповідного наказу про призначення уповноваженою організацією. Таким чином, наявність чинного наказу Держпраці (Держгірпромнагляду) України про призначення Учасника уповноваженою організацією, що зазначені на сайті Держпраці України, не суперечить законодавству та не може трактуватися як створення зі сторони Замовника штучних перешкод для суб’єктів господарювання чи створення адміністративних бар’єрів щодо доступу на ринок, що не порушує Закон України «Про захист економічної конкуренції». Відповідно до вищевказаного, відсутні підстави для скасування вимоги п. 1.2 Додатку 6 до тендерної документації.
Наявність чинного наказу Держпраці (Держгірпромнагляду) України про призначення Учасника уповноваженою організацією, що зазначені на сайті Держпраці України, підтверджує те, що Учасник є уповноваженою організацією, статус якої і функції, які вона здійснює, чітко визначено чинною Постановою КМУ № 687 від 26.05.2004 (пп.10, 11, 17 абз.3, 43). Відповідно до п.43 Постанови КМУ № 687 від 26.05.2004 Держпраці оприлюднює відомості про уповноважені організації на власному веб-сайті.
Питання щодо надання пояснень про порядок визначення статусу уповноважених організацій або змін до положень Порядку, що затверджений Постановою КМУ № 687 від 26.05.2004, не відносяться до компетенції АТ «Укртранснафта», яке діє виключно в рамках чинного законодавства України. Внесення змін до тендерної документації не передбачається.
Відповідно п.10 «Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ N 76 від 11.02.2016), який затверджений Постановою КМУ № 687 від 26.05.2004 (далі – Порядок), що первинний та позачерговий технічний огляд устатковання проводить уповноважена організація у разі закінчення граничного строку експлуатації, виникнення аварії або пошкодження, спричиненого надзвичайною ситуацією природного чи техногенного характеру. Дійсно, наказом Міністерства соціальної політики України № 981 від 05.09.2016 скасовано наказ Держнаглядохоронпраці № 87 від 17.05.2005 року «Про затвердження Порядку визначення уповноважених організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 №687». Тобто скасовано механізм визначення уповноваженої організації, а не статус уповноваженої організації, які передбачені Порядком. Реєстр уповноважених організацій (всього 74 організації різних форм власності), які передбачені Порядком, розміщений на офіційному сайті Держпраці України (https://dsp.gov.ua/reiestr-upovnovazhenykh-orhanizatsii-pe/) з відомостями про дату видачі та номер відповідного наказу про призначення уповноваженою організацією. Таким чином, наявність чинного наказу Держпраці (Держгірпромнагляду) України про призначення Учасника уповноваженою організацією, що зазначені на сайті Держпраці України, не суперечить законодавству та не може трактуватися як створення зі сторони Замовника штучних перешкод для суб’єктів господарювання чи створення адміністративних бар’єрів щодо доступу на ринок, що не порушує Закон України «Про захист економічної конкуренції». Відповідно до вищевказаного, відсутні підстави для скасування вимоги п. 1.2 Додатку 6 до тендерної документації. Наявність чинного наказу Держпраці (Держгірпромнагляду) України про призначення Учасника уповноваженою організацією, що зазначені на сайті Держпраці України, підтверджує те, що Учасник є уповноваженою організацією, статус якої і функції, які вона здійснює, чітко визначено чинною Постановою КМУ № 687 від 26.05.2004 (пп.10, 11, 17 абз.3, 43). Відповідно до п.43 Постанови КМУ № 687 від 26.05.2004 Держпраці оприлюднює відомості про уповноважені організації на власному веб-сайті. Питання щодо надання пояснень про порядок визначення статусу уповноважених організацій або змін до положень Порядку, що затверджений Постановою КМУ № 687 від 26.05.2004, не відносяться до компетенції АТ «Укртранснафта», яке діє виключно в рамках чинного законодавства України. Внесення змін до тендерної документації не передбачається.
Обладання, що перераховане в Додатку 1 до тендерної документації "Технічна специфікація...", яке підлягає експертному обстеженню (технічному діагностуванню), знаходиться в працездатному стані, термін якого продовжено відповідно до чиного законодавства та не перебуває в стані післяаварійного чи пошкодженого внаслідок надзвичайної ситуаціії природного чи техногенного характеру.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник здійснює закупівлю Послуг з технічного огляду та випробовувань відповідно до коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі (п.2 ч.2 статті 4 Закону). Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. (ч.3 статті 22 Закону). Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). (ч.1 статті 23 Закону). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. (ч.3 статті 23 Закону). Зокрема, п.3.5. Додатку 1 до ТД передбачена чітка вимога щодо виконання позачергового технічного огляду, відповідно до Порядку.
У раніше наданій відповіді відповідно до питання було надано інформацію про ПОТОЧНИЙ стан, а саме: обладнання, що перераховане в Додатку 1 до тендерної документації "Технічна специфікація...", яке підлягає експертному обстеженню (технічному діагностуванню), знаходиться в працездатному стані, термін якого продовжено відповідно до чинного законодавства та не перебуває в стані післяаварійного чи пошкодженого внаслідок надзвичайної ситуації природного чи техногенного характеру.
Дана закупівля організована, у зв’язку із ЗАКІНЧЕННЯМ у 2022 році продовженого відповідним чином ГРАНИЧНОГО строку експлуатації, з метою зазначеною у розділі 1 додатку 1 до Тендерної документації (Технічної специфікації).
Експертне обстеження та позачерговий технічний огляд устатковання проводитиметься у разі закінчення граничного строку експлуатації. Дана інформація зокрема зазначена у пунктах 3.5, 3.7, 3.8 додатку 1 до Тендерної документації (Технічної специфікації).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-27-000012 ● 0231ed28bbab4624aa7ef26cc52fed6f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2022 13:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2022 № 155
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2021-10-04-002193-b 04.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-03 10:13:12
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з технічного огляду та випробовувань (код 71630000-3 за ДК 021:2015) (Експертне обстеження (технічне діагностування) технологічного обладнання і трубопроводів виробничих підрозділів АТ «Укртранснафта») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-04-002193-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Науково-виробнича фірма «Зонд» умов пункту 6.6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-05 15:29:15
Відповідь на електронний запит від 03.08.2022 про надання пояснень.
*Даний текст дублюється у прикріпленому файлі.
На ваш електронний запит від 03.08.2022 про надання пояснень повідомляємо наступне:
І. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
- Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані на основі вимог постанови КМУ від 26 травня 2004 року № 687 «Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» та СОУ 49.5-31570412-027:2015 “Магістральні нафтопроводи. Нафтоперекачувальні станції, морські термінали. Технічний огляд, експертне обстеження технологічного устаткування і трубопроводів. Методи і методики”.
- Щодо обґрунтування витрат та очікуваної вартості:
Обґрунтування розміру витрат здійснено на основі даних при отриманні комерційних пропозицій та, відповідно, розрахунку очікуваної вартості згідно «Інструкції з визначення очікуваної вартості товарів, робіт і послуг в АТ «Укртранснафта», яка є Додатком 1 до «Регламенту взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг», затвердженого наказом Товариства від 03.03.2021 № 87, згідно з рішенням головного акціонера АТ «Укртранснафта» - НАК «Нафтогаз України» (витяг з Протоколу № 81 засідання правління акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» від 27.02.2020р.).
ІІ. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі — постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. У пункті 41 постанови № 710 наведено перелік замовників, яким необхідно оприлюднювати обґрунтування до предмета закупівлі. Відповідно до пункту 41 постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити:
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
• оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель (далі — обґрунтування предмета закупівлі).
І. Головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня)
Відповідно до статті 1 Бюджетного кодексу України (далі — БКУ):
• головні розпорядники бюджетних коштів — бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень;
• розпорядник бюджетних коштів — бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до частини 2 статті 22 БКУ Головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1. за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, — установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2. за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, — уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників; 3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, — місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів доступний на офіційній вебсторінці Казначейства в розділі «Казначейство інформує» — «Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів» або за інтернет-посиланням https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv
Крім цього, інформацію про розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в розрізі областей України, їх підпорядкування та іншу інформацію можна знайти на офіційному сайті Державного вебпорталу бюджету для громадян у розділі «Розпорядники» або за інтернет-посиланням https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic .
ІІ. Суб’єкти господарювання державного сектору економіки
Відповідно до частини 2 статті 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектору економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
Реєстр (перелік) суб’єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об’єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) можна знайти на офіційному вебсайті Фонду державного майна України у розділі «Єдиний реєстр об’єктів державної власності» — «Суб’єкти господарювання» або за інтернет-посиланням http://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.html .
Висновок:
Враховуючи викладену вище інформацію, зокрема:
опису «цільової аудиторії» у абзаці першому даного Пояснення з преамбули Постанови № 710, розділах І та ІІ даного Пояснення та наступні об’єктивні обставини:
- АТ Укртранснафта не належить до розпорядників (перелік яких визначено згідно з Єдиним реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів) та суб’єктів господарювання державного сектору (згідно з реєстром, розміщеним на сайті Фонду державного майна України).
- інформації про АТ Укртранснафта немає у переліку пункту 41 постанови № 710;
- АТ Укртранснафта не входить у «Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів» https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv ;
- АТ Укртранснафта не входить у Реєстр (перелік) суб’єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об’єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) цей Реєстр можна знайти на офіційному вебсайті Фонду державного майна України, за посиланням : http://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.htm ,
доходимо до висновку, що дія Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджується на АТ Укртранснафта в т.ч. не розповсюджується на АТ Укртранснафта і вимога щодо забезпечення:
а) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
б) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Враховуючи надані вище Пояснення, обов’язкове забезпечення Товариством документів та дій по оприлюдненню (перелічені вище в пункті а) та б) цього Пояснення) чинним Законодавством для Товариства - не передбачено.
Таким чином відсутні законодавчі підстави для обов’язкової наявності самого розміщення та можливості надання Товариством посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи надані вище пояснення, вимога щодо надання Товариством на Запит Держаудитслужби посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, обґрунтовано не може бути виконана Товариством.
ІІІ. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Науково-виробнича фірма «Зонд» умов пункту 6.6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
На виконання пункту 6.6 розділу VI тендерної документації ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «ЗОНД» надало забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії (банківська гарантія G1221/3994 від 21 грудня 2021 додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-04-002193-b повідомляємо, що замовником проведено із уповноваженою особою роз’яснювальні заходи щодо недопущення в майбутньому помилок. Окрім того, замовником АТ «Укртранснафта» прийнято наказ «Про вжиття заходів щодо недопущення порушень при розгляді та оцінці пропозицій учасників публічних закупівель» №417 від 25 серпня 2022 року (додається).
2022-08-25 18:10:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, м. Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Науково-виробнича фірма "Зонд" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2021 16:09
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Науково-виробнича фірма "Зонд" |
7 196 623,00
UAH з ПДВ
|
7 196 623,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС" |
8 206 440,00
UAH з ПДВ
|
8 206 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Науково-виробнича фірма "Зонд" #02829777 |
Переможець |
7 196 623,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2022 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2022 14:59
|
1_221004_04_10_2022.zip | зміни до договору |
04 жовтня 2022 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 12:07
|
3956НК_2021_211228_28_12_2021.zip | укладений |
28 грудня 2021 12:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною платіжних реквізитів, Сторони дійшли згоди викласти місцезнаходження та реквізити Сторін в розділі 16 Договору у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 3956НК/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |