Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду вздовж будинку на вул. Комарова, 31-Д в м.Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Очікувана вартість
1 023 098,40 UAH
UA-2021-10-04-001715-b 958ac29be60f4c239e913fad264fb184
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Гулейчук

+380372524076 v.guleychuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Віталій Гулейчук
+380372524076
v.guleychuk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2021 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2021 12:40
Очікувана вартість: 1 023 098,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 115,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду вздовж будинку на вул. Комарова, 31-Д в м.Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Комарова, 31-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених на поточний рік, на строк не більше 2-х місяців. Попередня оплата здійснюється за рішенням Замовника протягом 10 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. У разі здійснення Замовником такої попередньої оплати, Підрядник зобов’язаний до спливу 2-х місячного терміну (але в будь якому випадку не пізніше 25 грудня бюджетного року) з дня отримання попередньої оплати документально підтвердити належне освоєння ним таких коштів актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). У разі не освоєння Підрядником в зазначені терміни коштів попередньої оплати, Підрядник зобов’язується в 2-х денний строк після спливу встановленого цим пунктом Договору терміну повернути кошти Замовнику з нарахуванням штрафу в розмірі, визначеному п. 8.5 Договору, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення) Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі, визначеному п.8.6 Договору. Попередня оплата здійснюється на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Рішення Замовника про виплату/невиплату попередньої оплати не впливає на хід виконання Підрядником своїх зобов’язань за Договором, зокрема на строки виконання робіт. Відповідно до Постанови КМУ від 02.12.2020р № 1198 на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 зі змінами Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Акти приймання виконаних робіт з підтверджуючими документами щодо вартості використаних матеріальних ресурсів та механізмів, з належно оформленою виконавчою документацією (загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів, документи щодо випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання, інші документи згідно з нормативною документацією на виконання конкретного виду будівельних робіт) готує Підрядник і нарочно та безпосередньо на будівельному майданчику передає їх для підписання уповноваженому представнику Замовника, що здійснює технічний нагляд, не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважені представники Замовника протягом трьох робочих днів перевіряють виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписують їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо необхідної техніки
Дата подання: 05 жовтня 2021 16:49
Дата відповіді: 05 жовтня 2021 17:10
Доброго дня. Згідно додатку №1 ( Вимоги до предмета закупівлі) щодо наявності відповідного обладнання та матеріально-технічної бази серед необхідної техніки (вимоги)є бетонозмішувач примусової дії ( не менше одного). Питання: Для чого бетонозмішувач, якщо в переліку найменування робіт, наданих технічним завданням - немає робіт, з необхідністю застосування бетонозмішувача. Просимо звернути увагу та внести корегування. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником буде розглянуто дане питання і, при необхідності, внесено зміни до додатку №1 ( вимоги до предмета закупівлі) в цій частині.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 06 жовтня 2021 14:07
Дата відповіді: 07 жовтня 2021 16:46
Відповідно до п. 11 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник, в складі своєї тендерної пропозиції, повинен надати інформаційну довідку із зазначенням замовників, з якими укладались аналогічні договори (не менше ніж за двома об’єктами) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в період від 2020 року по теперішній час (за Формою 4, що додається). Тобто, учасники зобов’язані подати не менше двох аналогічних договорів за останні два роки (2020 та 2021 рік). Таким чином, прийняти участь у цій процедурі закупівлі можуть тільки учасники, які мають повністю виконані аналогічні договори за 2020 та 2021 роки. Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України «Про публічні закупівлі». Також ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дана вимога позбавляє можливості прийняти участь у цій закупівлі тих Учасників, які мають аналогічні договори за попередні роки з 2016 року – з моменту введення в дію Закону України «Про публічні закупівлі». Також додатково повідомляємо, що вимога щодо надання аналогічних договорів за конкретні роки була визнана як дискримінаційна рішенням від 14.01.2021 № 511 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, посилання на вказане рішення https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-18-015905-c. З огляду на зазначене просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, виключивши вимогу про необхідність наявності в учасника аналогічних договорів за 2020 та 2021 роки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Дану вимогу Замовником встановлено для підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічних робіт, які відповідають чинним нормативним документам, зокрема ДБН, ДСТУ тощо.
На думку замовника, в учасника, що спеціалізується на даному виді робіт, і систематично здійснює свою господарську діяльністю, не виникне проблем стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2021 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОДНАРАШЕК ОЛЕКСІЙ ДМИТРОВИЧ" 880 537,48
UAH з ПДВ
880 537,48
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТЕХНОБУД-СЕРВІС" 915 220,80
UAH з ПДВ
915 220,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" 961 614,94
UAH з ПДВ
961 614,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2021 17:26
Електронний підпис
12 жовтня 2021 17:25
8.1. Досвід Білоусов.pdf
12 жовтня 2021 17:25
8. Аналог.договір.PDF
12 жовтня 2021 17:25
3. Захист довкілля.PDF
12 жовтня 2021 17:25
10. Паспорт, код.pdf
12 жовтня 2021 17:25
13. Форма 2 техніка.PDF
12 жовтня 2021 17:25
7. Проект договору.PDF
12 жовтня 2021 17:25
2. Лист згода-Перс.дані.PDF
12 жовтня 2021 17:25
14. Довідка працівники.PDF
12 жовтня 2021 17:25
4. Наказ.PDF
12 жовтня 2021 17:25
6. Попердня оплата.PDF
12 жовтня 2021 17:25
1. Тех.завд..PDF
12 жовтня 2021 17:25
11. Лист Томаш.pdf
12 жовтня 2021 17:25
13.1 Договір КАМАЗ.PDF
12 жовтня 2021 17:25
12. Cертифікати 2023.pdf
12 жовтня 2021 17:25
14.2. Квитанція 2.pdf
12 жовтня 2021 17:25
8.2. Договір досвід.PDF
12 жовтня 2021 17:25
14.1. Повідомлення.pdf
12 жовтня 2021 17:25
9. Витяг.pdf
12 жовтня 2021 17:25
7.1. Кошторис.PDF
12 жовтня 2021 17:25
5. Субпідрядники.PDF
12 жовтня 2021 17:25
15. Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

12 жовтня 2021 14:17
Електронний підпис
12 жовтня 2021 14:15
4 пропозиція.pdf
12 жовтня 2021 14:15
13.pdf
12 жовтня 2021 14:15
15 .pdf
12 жовтня 2021 14:15
12 Дог 809 ДОСВіД.pdf
12 жовтня 2021 14:15
7 ПАСПОРТ КОД СТАРИКОВ.PDF
12 жовтня 2021 14:15
10 Дог.pdf
12 жовтня 2021 14:15
14 Протокол плитка 511.PDF
12 жовтня 2021 14:15
11 ПРАЦІВНИКИ ДОК.pdf
12 жовтня 2021 14:15
12 Довідка досвід.pdf
12 жовтня 2021 14:15
14 Сертифікат плитка.PDF
12 жовтня 2021 14:15
14 сертифікати 2023.pdf
12 жовтня 2021 14:15
12 Дог 952 Досвід .pdf
12 жовтня 2021 14:15
10 Дог =.pdf
12 жовтня 2021 14:15
16 .pdf
12 жовтня 2021 14:15
1-2.pdf
12 жовтня 2021 14:15
15.pdf
12 жовтня 2021 14:15
5 розрахунок ДЦ .pdf
12 жовтня 2021 14:15
3 Статут.pdf
12 жовтня 2021 14:15
9 проект договору13.pdf
12 жовтня 2021 14:15
10 Дог._Платіс_Технобуд.pdf
12 жовтня 2021 14:15
10 бухгалтерська дов.pdf
12 жовтня 2021 14:15
8.pdf
12 жовтня 2021 14:15
14 file0001-5.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2021 22:02
Електронний підпис
11 жовтня 2021 22:02
Дозвіл з Держпраці.pdf
11 жовтня 2021 22:02
4-ДФ за ІІ квартал 2021.pdf
11 жовтня 2021 22:02
Загальновиробничі.pdf
11 жовтня 2021 22:02
Договірна ціна.pdf
11 жовтня 2021 22:02
Відомість ресурсів.pdf
11 жовтня 2021 22:02
Форма пропозиції.pdf
11 жовтня 2021 22:02
скан Николайчук С.І..pdf
11 жовтня 2021 22:02
Відгук Мілієве.pdf
11 жовтня 2021 22:02
Повний витяг 23.09.2021.pdf
11 жовтня 2021 22:02
Пояснювальна записка.pdf
11 жовтня 2021 22:02
Лист технагляд Пецей.pdf
11 жовтня 2021 22:02
Дипломи працівників.pdf
11 жовтня 2021 22:02
Рішення №2 Учасника.pdf
11 жовтня 2021 22:02
Відгук Надобоївці .pdf
11 жовтня 2021 22:02
ОПИС 2019 Статут ДорБуд.pdf
11 жовтня 2021 22:02
Накази на працівників.pdf
11 жовтня 2021 22:02
Лист попередня оплата.pdf
11 жовтня 2021 22:02
3КБ3 КБ2 Мілієве 206848,88.pdf
11 жовтня 2021 22:02
Розрахунок прибутку.pdf
11 жовтня 2021 22:02
Проект договору .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОДНАРАШЕК ОЛЕКСІЙ ДМИТРОВИЧ"

ПП "ТЕХНОБУД-СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОДНАРАШЕК ОЛЕКСІЙ ДМИТРОВИЧ"
#3113109798
Відхилено 880 537,48
UAH з ПДВ
21 жовтня 2021 11:45
ПП "ТЕХНОБУД-СЕРВІС"
#40252058
Відхилено 915 220,80
UAH з ПДВ
21 жовтня 2021 11:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"
#39794680
Відхилено 961 614,94
UAH з ПДВ
21 жовтня 2021 11:54

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій