Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
49 800,00 UAH
UA-2021-10-04-000845-a 4a886aa3293f472b99a472be326f4117
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Островська Ганна Вікторівна

380442342586 ganna.ostrovska@shev.kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37405111
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Богдана Хмельницького, 24
Контактна особа: Островська Ганна Вікторівна
380442342586
ganna.ostrovska@shev.kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2021 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2021 09:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2021 09:00
Очікувана вартість: 49 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 498,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Предмет закупівлі (товар/послуга)-Офісні меблі (стелажі). Детальний опис товару, виконання робіт, послуг - відповідно до технічного завдання (додаток 1). Умови оплати-оплата здійснюється протягом десяти днів по факту постачання товару при наявності фінансування, а у разі затримки фінансування - протягом десяти банківських днів з дати отримання цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Кількість-24 шт.
Період поставки/виконання робіт/надання послуг-5 днів після підписання угоди
Адреса доставки/виконання робіт-вул. Б.Хмельницького, 24, бульв.Т.Шевченка, 26/4
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Офісні меблі (стелажі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Б.Хмельницького,24, бульв.Т.Г.Шевченкка,26/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом десяти днів по факту постачання товару при наявності фінансування, а у разі затримки фінансування - протягом десяти банківських днів з дати отримання цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 8 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2021 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2021 10:33
Кваліфікаційні критерії.docx
04 жовтня 2021 10:32
Технічні вимоги.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій