Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт із заміни віконних блоків на металопластикові у під'їзді № 3 житлового будинку за адресою: вул. Іларіонівська, 3
Очікувана вартість
127 500,00 UAH
UA-2021-10-01-009241-b a6ce552212e5427e843a1f484accba41
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Попович

+380631573125 yurviddil.iadm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛІВОБЕРЕЖНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44378972
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, будинок 51
Контактна особа: Інна Попович
+380631573125
yurviddil.iadm@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2021 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2021 16:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2021 16:41
Очікувана вартість: 127 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (такі, як довідки складені в довільній формі) повинні бути викладені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт із заміни віконних блоків на металопластикові у під'їзді № 3 житлового будинку за адресою: вул. Іларіонівська, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Іларіонівська, 3, під’їзд № 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником після здачі-приймання наданих послуг (підписання Сторонами акта приймання наданих послуг) на підставі довідки про вартість наданих послуг, за умови, що послуги надано належним чином і в погоджений строк, а устаткування відповідає вимогам Замовника. Розрахунки за послуги проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 30 днів з дати здачі-приймання наданих послуг, зазначеної в акті приймання наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2021 16:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТРАД БУД" 127 500,00
UAH з ПДВ
127 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2021 16:35
Електронний підпис
12 жовтня 2021 16:33
довідка працівники.pdf
12 жовтня 2021 16:33
проєкт договору.pdf
12 жовтня 2021 16:33
Договір_транспорт.pdf
12 жовтня 2021 16:33
ДОГОВІРНА ЦІНА .pdf
12 жовтня 2021 16:33
пропозиція.pdf
12 жовтня 2021 16:33
Навчання_Інстрад.pdf
12 жовтня 2021 16:33
Декларація.pdf
12 жовтня 2021 16:33
Баланс год Инстрад.pdf
12 жовтня 2021 16:33
довідка МТЗ.pdf
12 жовтня 2021 16:33
СТАТУТ ТОВ ІНСТРАД БУД.pdf
12 жовтня 2021 16:33
Скан транспорт.pdf
12 жовтня 2021 16:33
Держстат.pdf
12 жовтня 2021 16:33
ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf
12 жовтня 2021 16:33
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСТРАД БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНСТРАД БУД"
#44040901
Переможець 127 500,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2021 12:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2021 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТРАД БУД"
#44040901
127 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:42
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 15:07
Договір № 23-28 від 28.10.2021 Нова редакція.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 14:51
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 14:50
Договір № 23-28 від 28.10.2021.pdf укладений
28 жовтня 2021 14:49

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 грудня 2021 10:24
127 500,00 UAH UA288201720344240005000010261
Лівобережна адміністрація ДМР
UA423065000000026004300009013
ТОВ "ІНСТРАД БУД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У пункті 15 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» у Замовника вважати вірним IBAN № UA288201720344240005000010261
Номер договору про закупівлю: 23-28
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 23-28 від 28.10.2021 Нова редакція
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 127 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 250,00 UAH)