Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт із заміни віконних блоків на металопластикові у під'їзді № 1 житлового будинку за адресою: вул. Липова, 20
Очікувана вартість
136 800,00 UAH
UA-2021-10-01-008814-b 57df9d7a49f24eeba3b6a0d7be5e3e43
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Попович

+380631573125 yurviddil.iadm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛІВОБЕРЕЖНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44378972
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, будинок 51
Контактна особа: Інна Попович
+380631573125
yurviddil.iadm@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2021 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2021 15:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2021 15:59
Очікувана вартість: 136 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 368,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (такі, як довідки складені в довільній формі) повинні бути викладені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт із заміни віконних блоків на металопластикові у під’їзді № 1 житлового будинку за адресою: вул. Липова, 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Липова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником після здачі-приймання наданих послуг (підписання Сторонами акта приймання наданих послуг) на підставі довідки про вартість наданих послуг, за умови, що послуги надано належним чином і в погоджений строк, а устаткування відповідає вимогам Замовника. Розрахунки за послуги проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 30 днів з дати здачі-приймання наданих послуг, зазначеної в акті приймання наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2021 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТРАД БУД" 136 800,00
UAH з ПДВ
136 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2021 15:34
Електронний підпис
12 жовтня 2021 15:28
Скан транспорт.pdf
12 жовтня 2021 15:28
ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf
12 жовтня 2021 15:28
пропозиція.pdf
12 жовтня 2021 15:28
Декларація.pdf
12 жовтня 2021 15:28
Навчання_Інстрад.pdf
12 жовтня 2021 15:28
СТАТУТ ТОВ ІНСТРАД БУД.pdf
12 жовтня 2021 15:28
довідка працівники.pdf
12 жовтня 2021 15:28
Договір_транспорт.pdf
12 жовтня 2021 15:28
довідка МТЗ.pdf
12 жовтня 2021 15:28
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
12 жовтня 2021 15:28
Баланс год Инстрад.pdf
12 жовтня 2021 15:28
Держстат.pdf
12 жовтня 2021 15:28
проєкт доовору.pdf
12 жовтня 2021 15:28
ДОГОВІРНА ЦІНА .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСТРАД БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНСТРАД БУД"
#44040901
Переможець 136 800,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2021 17:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2021 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТРАД БУД"
#44040901
136 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 10:25
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 11:06
Додаткова угода №1 від 14.12.2021 до договору № 28-28 від 28.10.2021.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 11:05
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 15:05
Договір № 28-28 від 28.10.2021 Нова редакція.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 15:03
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 15:51
Договір № 28-28 від 28.10.2021.pdf укладений
28 жовтня 2021 15:50

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
15 грудня 2021 10:39
135 800,09 UAH UA288201720344240005000010261
Лівобережна адміністрація ДМР
UA423065000000026004300009013
ТОВ "ІНСТРАД БУД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У пункті 15 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» у Замовника вважати вірним IBAN № UA288201720344240005000010261
Номер договору про закупівлю: 28-28
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 28-28 від 28.10.2021 Нова редакція
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 28-28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 135 800,09
UAH (в тому числі ПДВ 22 633,34 UAH)