Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні комп'ютерні крісла
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2021-10-01-007169-b 694413ebabf5478dabc12ce4e2115874
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Гоменюк

+380976872261 karpivkakult@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор культури та туризму виконавчого комітету Карпівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41807049
Місцезнаходження: 53742, Україна , Дніпропетровська обл., Широківський район, село Карпівка, вул. Центральна, 97-А
Контактна особа: Олена Гоменюк
+380976872261
karpivkakult@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2021 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2021 10:00
Очікувана вартість: 7 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 2 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника: 53742, Дніпропетровська обл., Широківський р-н, с.Карпівка, вул. Центральна, 97-А. Категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, зазначені у п.3 частини першої ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"(юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Назва товару предмета закупівлі, та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Усі документи, що подаються у складі пропозиції, повинні бути укладені українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Офісні комп'ютерні крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53742, Україна, Дніпропетровська область, Карпівка, вул.Центральна, 97-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Вид розрахунків – безготівковий. Розрахунки між Учасником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури наданого Учасником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 2 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника: 53742, Дніпропетровська обл., Широківський р-н, с.Карпівка, вул. Центральна, 97-А. Категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, зазначені у п.3 частини першої ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"(юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Назва товару предмета закупівлі, та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Усі документи, що подаються у складі пропозиції, повинні бути укладені українською мовою Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2021 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2021 14:41
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж» 6 720,00
UAH з ПДВ
6 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2021 14:13
Електронний підпис
12 жовтня 2021 14:12
Листи та довідки.pdf
12 жовтня 2021 14:12
Наказ Директор.PDF
12 жовтня 2021 14:12
Протокол №2.pdf
12 жовтня 2021 14:12
Договір оренди № 030622019.pdf
12 жовтня 2021 14:12
Довідка про МТБ.pdf
12 жовтня 2021 14:12
ІПН Кухар.pdf
12 жовтня 2021 14:12
Гарантійний лист 12 міс.pdf
12 жовтня 2021 14:12
Ліцензування.pdf
12 жовтня 2021 14:12
Виписка з ЄДР.pdf
12 жовтня 2021 14:12
Висновок ДСЕЕ клеї.pdf
12 жовтня 2021 14:12
Витяг ЄДР Престиж 28.09.pdf
12 жовтня 2021 14:12
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
12 жовтня 2021 14:12
ТУ стр1.jpeg
12 жовтня 2021 14:12
Довідка аналог. дог. 2020.pdf
12 жовтня 2021 14:12
таблиця порівняння.pdf
12 жовтня 2021 14:12
Статут.pdf
12 жовтня 2021 14:12
Договір оренди № 15122020.pdf
12 жовтня 2021 14:12
Довідка щодо ст. 17.pdf
12 жовтня 2021 14:12
Цінова пропозиція.pdf
12 жовтня 2021 14:12
Проект договору.pdf
12 жовтня 2021 14:12
Протокол №1.PDF
12 жовтня 2021 14:12
Довідка.zip
12 жовтня 2021 14:12
Довідка.zip
12 жовтня 2021 14:12
Сан.Гиг..jpg
12 жовтня 2021 14:12
Паспорт Кухар.pdf
12 жовтня 2021 14:12
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»
#42999483
Переможець 6 720,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2021 10:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2021 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»
#42999483
6 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 14:20
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 09:10
ДОГОВІР ОФІСНІ КОМП'ЮТЕРНІ КРІСЛА.pdf укладений
01 листопада 2021 09:08
Додаткова угода №1 Зміна назви.pdf укладений
01 листопада 2021 09:08

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісні комп'ютерні крісла 5 штуки 1 120,00
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 грудня 2021 10:28
6 720,00 UAH UA358201720344200003000023261
Сектор культури Карпівської с/р
UA733510050000026007878977312
ТОВ Свiтловодська мебл.фабр. "Престиж"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 720,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 120,00 UAH)