Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Труби поліетиленові, труби металопластикові, труби поліпропіленові, труби каналізаційні, труби сталеві та супутні до них вироби
Очікувана вартість
4 022 236,00 UAH
UA-2021-10-01-006799-b 454e1405f89f4062920d8fdaa2a1427e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малай Олег Йосифович

+380487057423 porto_franko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЖКС" Порто-Франківський"
Код ЄДРПОУ: 35303262
Місцезнаходження: 65023, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Льва Толстого,5
Контактна особа: Малай Олег Йосифович
+380487057423
porto_franko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
п.2, ч.1 ст. 40 Закону України - якщо було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації . Замовником двічі оголошувались, і двічі не відбувались торги на закупівлю, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-27-000961-b та UA-2021-09-14-002414-a. Потреба у здійсненні закупівлі послуги залишилася та є необхідною для забезпечення потреб виконання послуг КП «ЖКС «Порто – Франківський».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2021 15:05
Оскарження наміру укласти договір: 12 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15450 м
Труби поліетиленові, труби металопластикові, труби поліпропіленові, труби каналізаційні, труби сталеві та супутні до них вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Л.Толтого,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

01 жовтня 2021 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2021 14:23
протокол_засiдання(1).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-14-000011 ● 48a67bd21b574566a4e0af16366666d9
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2022 10:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

14.02.2022 № 54

Харків

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 14.02.2022 № 54
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-10-01-006799-b 01.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Доручення Держаудитслужби від 09.02.2022 №003100-18/1510-2022.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-16 16:30:31

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Труби поліетиленові, труби металопластикові, труби поліпропіленові, труби каналізаційні, труби сталеві та супутні до них вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-01-006799-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-22 11:51:51

Пояснення

Відповідно до статутної діяльності, КП «ЖКС «Порто-Франківський» як балансоутримувач та управитель, здійснює організацію забезпечення поточного утримання, санітарної очистки та ремонту житлового фонду, нежитлових споруд, їх інженерного обладнання, внутрішньо квартальних та внутрішньо дворових територій, об'єктів зовнішнього благоустрою та озеленення. Також згідно із статутом підприємства КП «ЖКС «Порто-Франківський» є комерційним і не є розпорядником бюджетних коштів. Враховуючи вищенаведене щодо коштів, за рахунок яких відбувається благоустрій територій м. Одеси, зазначаємо, що КП «ЖКС «Порто-Франківський» не є розпорядником бюджетних коштів, у зв’язку з чим не володіє відповідною інформацією. Повідомляємо що згідно фінансового плану підприємства КП «ЖКС «Порто-Франківський» на 2022 рік, а саме ст. 10.10 собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг) було здійснено обґрунтування розміру вартості предмета закупівлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-22 11:23:53

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Труби поліетиленові, труби металопластикові, труби поліпропіленові, труби каналізаційні, труби сталеві та супутні до них вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-01-006799-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та документів.
Відповідно до пункту 10.1 договору від 12.10.2021 № 133 строк дії даного договору до 31.12.2021 року, а в частині проведення розрахунків – до їх повного виконання сторонами.
Враховуючи відсутність в електронній системі закупівель звіту про виконання договору, додаткових угод щодо продовження строку дії договору, просимо надати (з копіями підтверджуючих документів) інформацію щодо стану виконання договору від 12.10.2021 № 133.
Інформацію, пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-28 14:14:39

Пояснення

Відповідно до пункту 10.1 договору від 12.10.2021 № 133 строк дії даного договору до 31.12.2021 року, а в частині проведення розрахунків – до їх повного виконання сторонами.
Договір від 12.10.2021 № 133 не виконано у повному обсязі, а саме не сплачено згідно даного договору. Договір буде виконано після сплати всієї суми . На сьогоднішній день борг складає 140861,97 грн.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-03-01 14:15:22

НАКАЗ

ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ВІД 24.02.2022 № 34 «ПРО ЗУПИНЕННЯ ЗАХОДІВ ДЕРЖАВНОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ»

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 квітня 2022
Кінцевий строк оскарження: 09 квітня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Сантехкомплект"
#20038832
Переможець 4 022 236,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2021 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2021 15:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Сантехкомплект"
#20038832
4 022 236,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 14:32
133 від 12.10.2021.pdf укладений
12 жовтня 2021 14:29