Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплект мультимедійного обладнання Тип 3 (інтерактивна панель з базовим програмним забезпеченням)
Очікувана вартість
89 300,00 UAH
UA-2021-10-01-004858-b 67d4b23288bb4096842f94cea7176371
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Салогуб

+380981731094 buhcpprk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр підготовки і перепідготовки робітничих кадрів № 1 м.Кривий Ріг
Код ЄДРПОУ: 02541390
Місцезнаходження: 50005, Україна , Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул.Каховська,13 Б
Контактна особа: Марина Салогуб
+380981731094
buhcpprk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2021 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2021 12:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2021 12:19
Очікувана вартість: 89 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 446,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3
А) Інтерактивна панель:
мінімальна діагональ 65″;
мінімальна роздільна здатність зображення 3840 × 2160 пікселів;
дотикова технологія управління контентом за допомогою дотиків пальців руки або стилуса/маркера;
захисне, загартоване, антиблікове скло екрану;
ресурс роботи матриці не менше 20000 годин;
вбудована акустична система потужністю не менше 10 Вт (за потребою);
наявність зовнішніх інтерфейсів USB, VGA, HDMI та LAN (RJ45);
настінне кріплення та/або мобільний стенд для транспортування в приміщенні;
за наявності вбудованого ПК: об’єм оперативної пам’яті не менше
ніж 4 Гб, об’єм накопичувач не менше 240 Гб SSD або 500 Гб HDD та підтримувати стандарти IEEE не гірше 802.11 n;
Б) Базове програмне забезпечення для інтерактивної панелі попередньо встановлена ОС з безкоштовними оновленнями (за умови наявності комп’ютерного модуля);
можливість створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту.
Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими за вказані
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
комплект мультимедійного обладнання Тип 3 (інтерактивна панель з базовим програмним забезпеченням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50005, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Каховська, 13 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2021  —  08 листопада 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2021 08:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2021 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2021 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2021 08:51
Вимоги на КЕКВ 3110.DOC
04 жовтня 2021 10:39
Вимоги на КЕКВ 3110.DOC
01 жовтня 2021 12:19
Вимоги на КЕКВ 3110.DOC
01 жовтня 2021 12:19
Технічні характеристики мультимедійна панель.docx
01 жовтня 2021 12:19
Специфікація комплект мультимедійна панель.xls
01 жовтня 2021 12:19
Договір мультимедійна панель.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Рекомендації
Дата подання: 05 жовтня 2021 10:18
Дата відповіді: 06 жовтня 2021 08:50
Шановний Замовник! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивну панель та інтерактивну дошку та Гриф МОН України на базове програмне забезпечення «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти». Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні панелі дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 2. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (що співпадає з торговельною маркою інтерактивних панелей та дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. 3. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну панель та програмне забезпечення до інтерактивної панелі. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за Ваші рекомендації. Зміни в вимоги внесені.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 жовтня 2021 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ" 89 280,00
UAH з ПДВ
89 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2021 15:22
Електронний підпис
11 жовтня 2021 15:18
28.ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf
11 жовтня 2021 15:18
6.НАКАЗ.pdf
11 жовтня 2021 15:18
20.ГРИФ МОН НА ПЗ.pdf
11 жовтня 2021 15:18
4.СТАТУТ.pdf
11 жовтня 2021 15:18
29.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 89 280,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2021 11:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2021 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
89 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 11:29
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 13:04
д-у № 2 договір інтерактивна панель.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 13:03
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2021 11:52
д у 71.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 11:08
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2021 15:09
Договір мультимедійна панель.pdf укладений
25 жовтня 2021 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна в реквізитах Покупця
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна дати поставки всієї партії Товару
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 89 280,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 880,00 UAH)