Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комплект мультимедійного обладнання Тип 3 (інтерактивна панель з базовим програмним забезпеченням)
Очікувана вартість
89 300,00 UAH
UA-2021-10-01-004858-b ● 67d4b23288bb4096842f94cea7176371
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центр підготовки і перепідготовки робітничих кадрів № 1 м.Кривий Ріг |
Код ЄДРПОУ: | 02541390 |
Місцезнаходження: | 50005, Україна , Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул.Каховська,13 Б |
Контактна особа: |
Марина Салогуб +380981731094 buhcpprk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2021 12:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2021 12:19 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2021 12:19 |
Очікувана вартість: | 89 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 446,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3
А) Інтерактивна панель:
мінімальна діагональ 65″;
мінімальна роздільна здатність зображення 3840 × 2160 пікселів;
дотикова технологія управління контентом за допомогою дотиків пальців руки або стилуса/маркера;
захисне, загартоване, антиблікове скло екрану;
ресурс роботи матриці не менше 20000 годин;
вбудована акустична система потужністю не менше 10 Вт (за потребою);
наявність зовнішніх інтерфейсів USB, VGA, HDMI та LAN (RJ45);
настінне кріплення та/або мобільний стенд для транспортування в приміщенні;
за наявності вбудованого ПК: об’єм оперативної пам’яті не менше
ніж 4 Гб, об’єм накопичувач не менше 240 Гб SSD або 500 Гб HDD та підтримувати стандарти IEEE не гірше 802.11 n;
Б) Базове програмне забезпечення для інтерактивної панелі попередньо встановлена ОС з безкоштовними оновленнями (за умови наявності комп’ютерного модуля);
можливість створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту.
Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими за вказані
Розгорнути
Згорнути
А) Інтерактивна панель:
мінімальна діагональ 65″;
мінімальна роздільна здатність зображення 3840 × 2160 пікселів;
дотикова технологія управління контентом за допомогою дотиків пальців руки або стилуса/маркера;
захисне, загартоване, антиблікове скло екрану;
ресурс роботи матриці не менше 20000 годин;
вбудована акустична система потужністю не менше 10 Вт (за потребою);
наявність зовнішніх інтерфейсів USB, VGA, HDMI та LAN (RJ45);
настінне кріплення та/або мобільний стенд для транспортування в приміщенні;
за наявності вбудованого ПК: об’єм оперативної пам’яті не менше
ніж 4 Гб, об’єм накопичувач не менше 240 Гб SSD або 500 Гб HDD та підтримувати стандарти IEEE не гірше 802.11 n;
Б) Базове програмне забезпечення для інтерактивної панелі попередньо встановлена ОС з безкоштовними оновленнями (за умови наявності комп’ютерного модуля);
можливість створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту.
Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими за вказані
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
комплект мультимедійного обладнання Тип 3 (інтерактивна панель з базовим програмним забезпеченням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50005, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Каховська, 13 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 жовтня 2021
—
08 листопада 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 жовтня 2021 08:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 жовтня 2021 08:51 |
Вимоги на КЕКВ 3110.DOC | |
01 жовтня 2021 12:19 |
Технічні характеристики мультимедійна панель.docx | |
01 жовтня 2021 12:19 |
Специфікація комплект мультимедійна панель.xls | |
01 жовтня 2021 12:19 |
Договір мультимедійна панель.docx |
06 жовтня 2021 08:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 жовтня 2021 08:51 |
Вимоги на КЕКВ 3110.DOC
|
||||||
01 жовтня 2021 12:19 |
Технічні характеристики мультимедійна панель.docx
|
||||||
01 жовтня 2021 12:19 |
Специфікація комплект мультимедійна панель.xls
|
||||||
01 жовтня 2021 12:19 |
Договір мультимедійна панель.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Рекомендації
Дата подання: 05 жовтня 2021 10:18
Дата відповіді: 06 жовтня 2021 08:50
Шановний Замовник!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивну панель та інтерактивну дошку та Гриф МОН України на базове програмне забезпечення «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти».
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні панелі дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
2. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (що співпадає з торговельною маркою інтерактивних панелей та дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
3. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну панель та програмне забезпечення до інтерактивної панелі.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за Ваші рекомендації. Зміни в вимоги внесені.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Переможець |
89 280,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2021 11:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 13:04
|
д-у № 2 договір інтерактивна панель.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 13:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2021 11:52
|
д у 71.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2021 15:09
|
Договір мультимедійна панель.pdf | укладений |
25 жовтня 2021 15:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна в реквізитах Покупця |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна дати поставки всієї партії Товару |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |