Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Modernization of the information and telecommunication system "Unified city platform for electronic interaction, data management and services"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Місцезнаходження: | 02192, Україна , м. Київ обл., Київ, Космічна, 12А |
Контактна особа: |
Страдна Анна Антонівна +380443668100 anna.stradna@kmda.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Тереверко Маріна Леонідівна +380443668100 maryna.tereverko@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME KP GIOTs |
National ID: | 04013755 |
Contact point: |
Stradna Anna Antonovna +380443668100 anna.stradna@kmda.gov.ua |
Additional contacts: |
Tereverko Marina Leonidivna +380443668100 maryna.tereverko@kyivcity.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2021 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2021 17:15 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2021 15:12 |
Очікувана вартість: | 11 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону, а саме: Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 5 Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 110000,00 грн. (сто десять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 110000 UAH |
Publication date: | 01 жовтня 2021 17:10 |
Enquiries until: | 22 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 листопада 2021 17:15 |
Information
Estimated total value: | 11 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 110 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник здійснює оплату Виконавцю за Договором поетапно у відповідності до Календарного плану, в розмірі вартості фактично наданого етапу Послуг в термін протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту прийому-передачі наданого етапу Послуг. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2021 18:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2021 18:37 |
Зміни до тендерної документації.doc | |
21 жовтня 2021 18:37 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
21 жовтня 2021 18:37 |
Тендерна документація (81).docx |
21 жовтня 2021 18:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 жовтня 2021 18:37 |
Зміни до тендерної документації.doc
|
|||
21 жовтня 2021 18:37 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx
|
|||
21 жовтня 2021 18:37 |
Тендерна документація (81).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-09-000016 ● 5221047decc74bc390bfbc93bb2058fc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2021 15:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2021 №705
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2021 року №003100-18/14939-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 09.12.2021 №705
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6. UA-2021-10-01-004284-a 01.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-20 14:29:32
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з модернізації інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами» (ДК 021:2015:72210000-0 – «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-01-004284-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-22 16:22:51
відповідь на запит
Про надання відповіді
на запит
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ) у відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 09 грудня 2021 року «Про надання пояснення», що надійшов в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі Модернізація інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-01-004284-a), який здійснюється відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 09 грудня 2021 року №705 «Про початок моніторингу закупівель», керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», надає наступні пояснення.
У відповідь на питання: «Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?» повідомляємо про таке.
Модернізація інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами» (далі – ІТС «Платформа») здійснюється на виконання пункту 14.1 «Розвиток та впровадження міської платформи управління даними та сервісами» заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18 грудня 2018 року № 461/6512.
Мета модернізації ІТС «Платформа» – надання програмним рішенням міста Києва (автоматизованим, інформаційним, інформаційно-телекомунікаційним системам, реєстрам та базам даних) можливості використання механізмів технологічної та інформаційної взаємодії за рахунок автоматизації бізнес-процесів обміну даними між програмними рішеннями міста Києва або між програмними рішеннями міста Києва і державними електронними інформаційними ресурсами шляхом створення й модернізації (розширення функціональності) сервісів ІТС «Платформа», створення Компонента обліку, управління користувачами та інформаційними системами.
Модернізація ІТС «Платформа» проводиться для покращення рівня обслуговування населення за рахунок централізації та спрощення доступу до інформаційних систем і сервісів, що впроваджені в місті Києві.
Модернізація ІТС «Платформа» здійснюється шляхом розширення функціональності Модуля електронної взаємодії програмних рішень міста Києва з державними електронними інформаційними ресурсами:
модернізацію існуючих сервісів електронної взаємодії з державними електронними інформаційними ресурсами;
створення сервісів електронної взаємодії з програмними рішеннями міста Києва;
створення Компонента обліку, управління користувачами та ІС.
Враховуючи зазначене, КП ГІОЦ за рахунок асигнувань передбачених Комплексною міською цільовою програмою «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, провело закупівлю послуг: «Модернізація інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення».
Технічні та якісні характеристики закупівлі (наведені в додатку 3 до Договору №5207 від 25 листопада 2021 року) визначались КП ГІОЦ, виходячи з заходів які мають бути виконані під час надання послуг з розширення функціональності Модуля електронної взаємодії програмних рішень міста Києва з державними електронними інформаційними ресурсами:
− створення та модернізація існуючих сервісів електронної взаємодії з державними електронними інформаційними ресурсами :
- розробка сервісів обміну даними з інформаційними системами Міністерства внутрішніх справ України:
• з Єдиним державним реєстром транспортних засобів – отримання даних про зареєстровані транспортні засоби, їх власників (співвласників), належних користувачів, закріплені номерні знаки та реєстраційні документи на такі транспортні засоби;
• з Реєстром адміністративних правопорушень – надсилання матеріалів про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху за фактами адміністративних правопорушень;
• з Єдиним державним демографічним реєстром – верифікація даних про особу та її документи;
- розробка сервісів обміну даними з інформаційними системами Міністерства юстиції України:
• з Державним реєстром речових прав на нерухоме майно – отримання даних про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження;
• з Державним реєстром обтяжень рухомого майна – отримання даних про виникнення, зміну, припинення обтяжень, а також про звернення стягнення на предмет обтяження;
• з Автоматизованою системою виконавчого провадження – отримання даних про виконавчі провадження;
• з Державним реєстром актів цивільного стану громадян – отримання даних про акти цивільного стану, внесені до них зміни і доповнення, видачу свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану;
- розробка сервісів обміну даними з інформаційними системами Міністерства освіти і науки України:
• з Реєстром студентських (учнівських) квитків Єдиної державної електронної бази з питань освіти – отримання даних для перевірки достовірності студентських і учнівських квитків закладів вищої і професійної (професійно-технічної) освіти;
- розробка сервісу обміну даними з інформаційною системою Міністерства фінансів України:
• з інформаційно-аналітичною системою управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів «LOGIKA» – отримання даних щодо управління плануванням та виконання основних показників бюджету міста Києва;
- розробка сервісу обміну даними з інформаційною системою Міністерства соціальної політки України:
• з Єдиним державним автоматизованим реєстром осіб, які мають право на пільги – отримання інформації про фізичних осіб, які мають право на пільги згідно із законами України та іншими нормативно-правовими актами;
- розробка сервісу обміну даними з інформаційною системою Державної митної служби України:
• отримання інформації щодо осіб, які ввезли транспортні засоби, зареєстровані за межами України, на територію України, за наявними даними про транспортні засоби;
- модернізація сервісу обміну даними з інформаційними системами Державної податкової служби України:
• виявлення помилок розшифрування повідомлень (помилок розшифрування транспортних контейнерів), перевірки підпису даних, опрацювання та кодування виявлених помилок, автоматизація процесу переходу на використання ключа КЕП з оновленим терміном дії, що використовується для захисту інформації в процесі обміну з ІТС ДПС;
- розробка сервісів обміну даними з програмними рішеннями міста Києва:
• з інформаційно-телекомунікаційною системою «Реєстр територіальної громади м. Києва» – отримання інформації про надання доступу до перегляду та/або зміну даних облікової картки особи за її запитом, даних про реєстрацію особи за її запитом, інформації щодо кількості зареєстрованих осіб за адресою реєстрації певної особи за її запитом; інформації щодо кількості зареєстрованих осіб у житловому будинку за певною адресою, приймання заяв на реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання особи;
• з автоматизованою системою «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» – отримання інформації про адресну ідентифікацію об’єктів нерухомості на території міста Києва, передмістя та Київської області та їх елементи;
• з автоматизованою системою централізованого контролю й управління комунальною технікою – отримання інформації про розташування та маршрут руху комунальної техніки;
• з автоматизованою системою контролю руху громадського транспорту – отримання інформації про розташування та маршрут руху громадського транспорту;
• з сервісом моніторингу вільних паркомісць – отримання та надання інформації про наявність вільних місць на паркувальних майданчиках;
- розробка сервісів взаємодії зі службами автоматизованої розсилки повідомлень операторів зв’язку:
• забезпечення масової автоматизованої розсилки коротких текстових повідомлень та автентифікації користувачів за допомогою пароля, що дійсний тільки для одного сеансу автентифікації;
− створення Компонента обліку, управління користувачами та ІС для забезпечення єдиної точки реєстрації, ідентифікації, автентифікації, авторизації програмних рішень міста Києва для участі в інформаційному обміні в межах Платформи та реєстрації, ідентифікації, автентифікації, авторизації осіб як користувачів таких систем :
− створення модуля електронної реєстрації, ідентифікації, автентифікації та авторизації користувачів програмних рішень міста Києва;
− створення модуля управління та авторизації інформаційних систем, підключених до Платформи.
Очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі», Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
За результатом аналізу ринку на підставі отриманих підприємством цінових пропозицій від чотирьох підприємств, які додаються, було визначено очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до пункту 3 частини 1 розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» Методики, а саме визначено очікувану ціну за одиницю як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розрахована за формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Очікувану вартість закупівлі визначено методом порівняння ринкових цін шляхом визначення середньоарифметичного значення: 11000500,00 + 10999000,00 + 10999800,00 + 11001000,00/ 4 = 11 000 075,00 грн (без ПДВ) та, враховуючи граничний розмір бюджетних планових призначень, передбачений паспортом бюджетної програми за пунктом заходу 14.1 Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2021 р. у сумі
11 000 000,00 грн, було оголошено закупівлю з очікуваною вартістю 11 000 000,00 грн (без ПДВ) з метою недопущення перевищення наявного граничного обсягу бюджетних планових призначень.
У відповідь на вимогу: «…надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі».
КП ГІОЦ є комунальним підприємством територіальної громади міста Києва, що не утворене органами державної влади та не використовує кошти державного бюджету при проведенні закупівель.
Відповідно до частини другої статті 22 Господарського кодексу України «2. Суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів».
Відповідно до частини третьої статті 24 Господарського кодексу України «3. Суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів».
КП ГІОЦ відповідно до свого статуту діє на основі лише комунальної власності, власником підприємства є територіальна громада міста Києва (копія статуту додається).
Отже, КП ГІОЦ не відноситься до суб'єктів господарювання державного сектору економіки. Також підприємство не є головним розпорядником бюджетних коштів чи розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Враховуючи зазначене, вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті не поширюються на КП ГІОЦ.
За таких підстав підприємство правомірно не розміщувало обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі на власному веб-сайті, розмістивши вичерпну інформацію щодо цієї закупівлі на Офіційному майданчику в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
Додаток:
1. Копія статуту КП ГІОЦ.
2. Копії цінових пропозицій.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 січня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Місцезнаходження: | 02192, Україна, м. Київ обл., Київ, Космічна, 12А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2021 15:35
|
ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП ЮГСТРОЙ 17 | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" |
10 998 800,00
UAH з ПДВ
|
10 998 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології |
11 000 000,00
UAH з ПДВ
|
11 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" #34239034 |
Переможець |
10 998 800,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 21:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 15:57
|
Договір | укладений |
25 листопада 2021 15:44
|