Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічний нагляд за будівельними роботами на об'єкті: «Капітальний ремонт частини реанімаційного відділення та окремих приміщень хірургічного корпусу №1 КНП "Клінічна лікарня №5" СМР, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричинену коронавірусом Sars-Cov-2, за адресою м. Суми, вул. Марко Вовчок, 2.Коригування.»
Очікувана вартість
5 938,00 UAH
UA-2021-10-01-004038-b ● fbb68426576e451a9873acd15a068f9a
Закупівля без використання електронної системи
COVID-19
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
01 жовтня 2021
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02000317 |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Марко Вовчок, буд. 2 |
Контактна особа: |
Віра Коновалова +380542662806 knp5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля згідно Постанови КМУ «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 (зі змінами). місцезнаходження Замовника - 40007, м.Суми, вул.Марко Вовчок, 2. Категорія Замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі" , Розпорядженням Керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня пов’язаної з поширенням коронавірусної хвророби COVID-19 01.06.2021 р. КНП «Клінічна лікарня №5» СМР визначено закладом охорони здоров’я для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 COVID-19». Відповідний код ДК 021:2015 "71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт" (Технічний нагляд за будівельними роботами на об'єкті: «Капітальний ремонт частини реанімаційного відділення та окремих приміщень хірургічного корпусу №1 КНП "Клінічна лікарня №5" СМР, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричинену коронавірусом Sars-Cov-2, за адресою м. Суми, вул. Марко Вовчок, 2.Коригування.»)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за будівельними роботами на об'єкті: «Капітальний ремонт частини реанімаційного відділення та окремих приміщень хірургічного корпусу №1 КНП "Клінічна лікарня №5" СМР, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричинену коронавірусом Sars-Cov-2, за адресою м. Суми, вул. Марко Вовчок, 2.Коригування.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Тендерна документація
01 жовтня 2021 11:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ГЛУХ ВАДИМ ПЕТРОВИЧ #3027902413 |
Переможець |
5 938,00
UAH
|
01 жовтня 2021 11:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2021 12:37
|
ДУ2 дл дог 1106_Глух.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 11:49
|
ДУ тех.нагляд Коригування.pdf | укладений |
01 жовтня 2021 11:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ДУ до договору 1106 від 02.07.2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |