Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за будівельними роботами на об'єкті: «Капітальний ремонт частини реанімаційного відділення та окремих приміщень хірургічного корпусу №1 КНП "Клінічна лікарня №5" СМР, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричинену коронавірусом Sars-Cov-2, за адресою м. Суми, вул. Марко Вовчок, 2.Коригування.»
Очікувана вартість
5 938,00 UAH
UA-2021-10-01-004038-b fbb68426576e451a9873acd15a068f9a
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Коновалова

+380542662806 knp5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02000317
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Марко Вовчок, буд. 2
Контактна особа: Віра Коновалова
+380542662806
knp5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля згідно Постанови КМУ «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 (зі змінами). місцезнаходження Замовника - 40007, м.Суми, вул.Марко Вовчок, 2. Категорія Замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі" , Розпорядженням Керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня пов’язаної з поширенням коронавірусної хвророби COVID-19 01.06.2021 р. КНП «Клінічна лікарня №5» СМР визначено закладом охорони здоров’я для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 COVID-19». Відповідний код ДК 021:2015 "71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт" (Технічний нагляд за будівельними роботами на об'єкті: «Капітальний ремонт частини реанімаційного відділення та окремих приміщень хірургічного корпусу №1 КНП "Клінічна лікарня №5" СМР, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричинену коронавірусом Sars-Cov-2, за адресою м. Суми, вул. Марко Вовчок, 2.Коригування.»)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за будівельними роботами на об'єкті: «Капітальний ремонт частини реанімаційного відділення та окремих приміщень хірургічного корпусу №1 КНП "Клінічна лікарня №5" СМР, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричинену коронавірусом Sars-Cov-2, за адресою м. Суми, вул. Марко Вовчок, 2.Коригування.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

01 жовтня 2021 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГЛУХ ВАДИМ ПЕТРОВИЧ
#3027902413
Переможець 5 938,00
UAH
01 жовтня 2021 11:46

Документи

01 жовтня 2021 11:46
Електронний підпис
01 жовтня 2021 11:45
Бенефіціар_Глух.docx
01 жовтня 2021 11:44
Звіт з ЄДР (припинено)
01 жовтня 2021 11:44
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 15:54
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 12:37
ДУ2 дл дог 1106_Глух.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 11:53
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 11:49
ДУ тех.нагляд Коригування.pdf укладений
01 жовтня 2021 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: ДУ до договору 1106 від 02.07.2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 375,44
UAH