Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання сучасних меблів для класів нової української школи - стелажи. Відповідно п.8 ч.7 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Таїровський заклад загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області. Місцезнаходження Закладу: вул.40-річчя Перемоги, 24, Одеська область, Одеський район, смт Таїрове, 65496.
Очікувана вартість
53 954,00 UAH
UA-2021-10-01-001653-c ff033642c38e4641ac3c511b15c22820
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ходорчук Оксана Валеріївна

380684935080 tenderingfinn_o@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТАЇРОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42963923
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., Таїрове, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 27
Контактна особа: Ходорчук Оксана Валеріївна
380684935080
tenderingfinn_o@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Придбання сучасних меблів для класів нової української школи - стелажи. Відповідно п.8 ч.7 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Таїровський заклад загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області. Місцезнаходження Закладу: вул.40-річчя Перемоги, 24, Одеська область, Одеський район, смт Таїрове, 65496.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт.
Мобільний стелаж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
2 шт.
Стелаж напівпрозорий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в безготівковій формі на поточний рахунок Продавця Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

01 жовтня 2021 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"
#32153207
Переможець 53 954,00
UAH
01 жовтня 2021 15:18

Документи

01 жовтня 2021 15:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 20:45
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 15:19

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Мобільний стелаж 4 шт. 7 866,00
UAH
Стелаж напівпрозорий 2 шт. 11 245,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 грудня 2021 11:10
53 954,00 UAH UA878201720344271016100162297
Управл.гуман.політики Таїровської с/р
UA523288450000026005300344794
П-во,яке засн.на влас.ОГ"ЕЛКОН-ДIЗАЙН"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 53 954,00
UAH