Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Східне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків |
Код ЄДРПОУ: | 43968079 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Поля Олександра,57 |
Контактна особа: |
Образцов Сергій Іванович +380677485749 dniprobig1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2021 19:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2021 11:37 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 3.1. Замовник зобов’язаний оплатити виконані Підрядником послуги в розмірі, передбаченому п. 2.1. цього Договору, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі виконаних послуг. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2021 19:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2021 19:14 |
ТД строи_ка 2021.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-09-000026 ● a6964c554ef9426f9edafe060fe3564c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2021 15:01 |
12.11.2021 № 566
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.11.2021 № 566
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2021-09-30-008525-b 30.09.2021 Східне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків (код ЄДРПОУ 43968079) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-16 10:55:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі поточного ремонту приміщень та адмінбудинків за адресою м. Дніпро, пр. О. Поля, 57 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-30-008525-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Згідно із частиною четвертою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи, зокрема, проект договору відповідно до наданої форми з приміткою Учасника «Згодні з умовами договору» з підписом та відтиском печатки учасника (при наявності печатки).
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що умови укладеного договору від 03.11.2021р. №14/2021 (далі – Договір) відрізняються від змісту Проекту Договору підписаного та затвердженого у складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі, ТОВ «НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ», що порушує вимоги частини четвертої статті 41 Закону, а саме:
- пункти 4.5, 7.2, 7.3 Договору відрізняються від змісту проекту договору надану переможцем процедури закупівлі ТОВ «НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ»;
- пункти 3.3, 7.4 Договору відсутні в проекті договору наданого переможцем процедури закупівлі ТОВ «НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ».
Чому умови Договору від 03.11.2021р. №14/2021 відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-11-18 11:28:24
Пояснення з власної ініціативи
Східному офісу Державної аудиторської служби
Про надання роз’яснення щодо рішення
про моніторинг процедури закупівлі
(UA-2021-09-30-008525-b)
У відповідь на рішення про моніторинг процедури закупівлі (UA-2021-09-30-008525-b) оприлюднений 16.11.2021, повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов`язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі».
В пункті 3 розділу VI тендерної документації до процедури закупівлі (UA-2021-09-30-008525-b) зазначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
В пункті 4 розділу VI тендерної документації зазначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі
Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до частини першої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Зміст тендерної пропозиції учасника - ТОВ «НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ», що подана в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм, містила у собі всі необхідні відомості, та документи, що вимагалися тендерною документацією та Законом.
Таким чином, умови договору про закупівлю послуги з поточного ремонту №14/2021 від 03.11.2021, укладеного за результатами процедури закупівлі (UA-2021-09-30-008525-b) не відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця зазначеної процедури закупівлі.
Тендерна пропозиція учасника (в частині визначення істотних умов договору) містить у собі лише умови щодо предмету закупівлі та цінову пропозицію, яка і є єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів (питома вага критерію - 100%).
Замовник та Учасник торгів під час підписання договору дійшли згоди, щодо приведення неістотних умов договору у відповідність тендерній пропозиції, про що уклали Додаткову угоду за № 1 від 03.11.2021р. до договору № 14/2021 від 03.11.2021р.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладався відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Уповноважена особа з організації та
проведення процедур закупівлі Східного
міжрегіонального управління ДПС
по роботі з ВПП /КЕП/ /М.В. Свиридонова/
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2021-11-19 09:44:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі поточного ремонту приміщень та адмінбудинків за адресою м. Дніпро, пр. О. Поля, 57 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-30-008525-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-25 10:18:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі поточного ремонту приміщень та адмінбудинків за адресою м. Дніпро, пр. О. Поля, 57 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-30-008525-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-25 10:18:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі поточного ремонту приміщень та адмінбудинків за адресою м. Дніпро, пр. О. Поля, 57 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-30-008525-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-25 19:07:28
Пояснення
Східному офісу Державної аудиторської служби
Про надання роз’яснення щодо приводу рішення
про моніторинг процедури закупівлі
(UA-2021-09-30-008525-b)
У відповідь на привод рішення про моніторинг процедури закупівлі (UA-2021-09-30-008525-b) оприлюднений 16.11.2021, повідомляємо про наступне.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Розміщені на сторінку власного веб-сайту Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків www.sdpi.gov.ua.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС ПО РОБОТІ З ВЕЛИКИМИ ПЛАТНИКАМИ ПОДАТКІВ П Р О Т О К О Л проведення заняття з працівниками відділу інфраструктури та бухгалтерського обліку щодо дотримання вимог законодавства передбаченого Законом України від 25.12.2015 №922 «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) 06.12.2021 Місце проведення: Східне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків Головуючий: Заступник начальника відділу інфраструктури та бухгалтерського обліку – Сергій ОБРАЗЦОВ Доповідач: Завідувач сектору матеріально-технічного забезпечення відділу інфраструктури та бухгалтерського обліку – Марина СВИРИДОНОВА Присутні: Начальник відділу інфраструктури та бухгалтерського обліку – головний бухгалтер Олена ГУК, головний державний інспектор сектору матеріально-технічного забезпечення відділу інфраструктури та бухгалтерського обліку Владислав КИРИЧЕНКО, головний державний інспектор сектору матеріально-технічного забезпечення відділу інфраструктури та бухгалтерського обліку Наталя ТАБОРОВЕЦЬ, головний державний інспектор відділу інфраструктури та бухгалтерського обліку Оксана МИХАЙСЬКА, головний державний інспектор відділу інфраструктури та бухгалтерського обліку Олена УДАЛОВА, головний державний інспектор відділу інфраструктури та бухгалтерського обліку Лариса МОЛЧАНОВА Порядок денний: проведення навчання з працівниками відділу інфраструктури та бухгалтерського обліку Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків на тему: «Дотримання вимог законодавства передбаченого Законом України від 25.12.2015 №922 «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями)» СЛУХАЛИ: Марину СВИРИДОНОВУ, яка довела до присутніх зміст Закону України від 14.10.2014 № 1700-VII «Про запобігання корупції» та статті 1, 17, 26, 41 Закону від 25.12.2015 №922 «Про публічні закупівлі», статтею 628 Цивільного кодексу України. Увагу присутніх було зосереджено на наступному: Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов`язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Також, відповідно до частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. При цьому, статтею 628 Цивільного кодексу України визначено, що зміст договору становить умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Таким чином, визначення в укладеному договорі з переможцем процедури закупівлі додаткових умов щодо зменшення відповідальності замовника, з урахуванням норм Цивільного та Господарського кодексів України, не є порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Заступник начальника відділу інфраструктури та бухгалтерського обліку Сергій ОБРАЗЦОВ
2021-12-09 11:02:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної документації встановлено розбіжності.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2021 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ" |
999 499,99
UAH з ПДВ
|
999 499,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЦЕНТРІНО ГРУП" |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ" #43286650 |
Переможець |
999 499,99
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2021 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2021 14:02
|
Підсумкова відомість.pdf | укладений |
04 листопада 2021 13:56
|
Додаток до договору 14.pdf | укладений |
04 листопада 2021 13:56
|
Локальний кошторис 2.pdf | укладений |
04 листопада 2021 13:55
|
Локальний кошторис.pdf | укладений |
04 листопада 2021 13:55
|
Договор | укладений |
04 листопада 2021 13:55
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 грудня 2021 17:56
|
999 499,99 UAH | UA888201720343141001600177077 Східне міжрегіональне управління |
UA843052990000026000050515225 ТОВ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ" |
Оплачений |