Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини у смт. Запитів Кам’янка-Бузького району по вул. Київській, 119 Львівської області» (Коригування)
Очікувана вартість
1 230 860,40 UAH
UA-2021-09-30-003862-c 6fab8899cad54061941412fe621a25a8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тис Ольга Федорівна

080680100319 n.yarychiv_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новояричівська селищна рада Львівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04374134
Місцезнаходження: 80465, Україна , Львівська обл., Кам'янка-Бузький р-н, селище міського типу Новий Яричів, пл. Єдності будинок 22
Контактна особа: Тис Ольга Федорівна
080680100319
n.yarychiv_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2021 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2021 17:00
Очікувана вартість: 1 230 860,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 154,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Умови надання забезпечення пропозицій учасників визначено в п. 2.16 Оголошення
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини у смт. Запитів Кам’янка-Бузького району по вул. Київській, 119 Львівської області» (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Умови надання забезпечення пропозицій учасників визначено в п. 2.16 Оголошення

Сума забезпечення: 6000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії
Вимоги до документу: 2.16.1 Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 2.16.8. пункту 2.16 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в підпункті 2.16.3 пункту 2.16 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 348999980314060593000013885 в Дксу м. Київ ГУК Львів/Новояричівська тг/21082400 ЄДРПОУ 38008294. 2.16.2. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. 2.16.3. Розмір забезпечення пропозиції: 6 000,00 грн. 2.16.4. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше строку, протягом якого пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання пропозицій. 2.16.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Додатково надати документ з банку, який підтверджує отримання коштів під грошове покриття баком-гарантом. 2.16.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 2.16.7. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п.2 ч. 13 статті 14 Закону. 2.16.8. Забезпечення пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
30 вересня 2021 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2021 17:27
Додаток №3 Технічна специфікація.docx
30 вересня 2021 17:27
Додаток №1 Пропозиція.docx
30 вересня 2021 17:27
Додаток №5 Форма банківської гарантії.docx
30 вересня 2021 17:27
Оголошення.docx
30 вересня 2021 17:27
Додаток №4 Проект договору.docx
30 вересня 2021 17:27
Додаток №2 Інші вимоги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
"Граніт" УТОГ 1 205 492,17
UAH з ПДВ
1 205 492,17
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 жовтня 2021 14:26
Електронний підпис
11 жовтня 2021 14:24
Рух.грош.коштів 2020рік.PDF
11 жовтня 2021 14:24
лист істотні умови.PDF
11 жовтня 2021 14:24
15 анал.договора.PDF
11 жовтня 2021 14:24
10 анал.договора.PDF
11 жовтня 2021 14:24
Сертифікат ISO 9001.pdf
11 жовтня 2021 14:24
працівники довідка.PDF
11 жовтня 2021 14:24
працівники.pdf
11 жовтня 2021 14:24
ліцензія.pdf
11 жовтня 2021 14:24
форма пропозиції.PDF
11 жовтня 2021 14:24
кошторис0002.PDF
11 жовтня 2021 14:24
ПД_6000_07.10.2021.pdf
11 жовтня 2021 14:24
Статут.PDF
11 жовтня 2021 14:24
кошторис.PDF
11 жовтня 2021 14:24
19 анал.договора.PDF
11 жовтня 2021 14:24
16 анал.договора.PDF
11 жовтня 2021 14:24
18 анал.договора.PDF
11 жовтня 2021 14:24
8 анал.договора.PDF
11 жовтня 2021 14:24
13 анал.договора.PDF
11 жовтня 2021 14:24
декларація МТБ.PDF
11 жовтня 2021 14:24
працівники0001.PDF
11 жовтня 2021 14:24
кошторис0003.PDF
11 жовтня 2021 14:24
довідки ст 17.PDF
11 жовтня 2021 14:24
штатний розпис-1.pdf
11 жовтня 2021 14:24
20 анал.договора Ф3.PDF
11 жовтня 2021 14:24
виписка ЄДР.PDF
11 жовтня 2021 14:24
12 анал.договора.PDF
11 жовтня 2021 14:24
11 анал.договора.PDF
11 жовтня 2021 14:24
Баланс 2020 рік.PDF
11 жовтня 2021 14:24
кошторис.PDF
11 жовтня 2021 14:24
кошторис0002.PDF
11 жовтня 2021 14:24
кошторис0003.PDF
11 жовтня 2021 14:24
кошторис0001.PDF
11 жовтня 2021 14:24
17 анал.договора.PDF
11 жовтня 2021 14:24
гарантійні листи.PDF
11 жовтня 2021 14:24
відгук унів.Франка.pdf
11 жовтня 2021 14:24
ШЕВЦОВА довіреність.7z
11 жовтня 2021 14:24
працівники0002.PDF
11 жовтня 2021 14:24
упов.особа.PDF
11 жовтня 2021 14:24
штатний розпис 2.pdf
11 жовтня 2021 14:24
відгук Хуст.PDF
11 жовтня 2021 14:24
14 анал.договора.PDF
11 жовтня 2021 14:24
кошторис0004.PDF
11 жовтня 2021 14:24
кошторис0004.PDF
11 жовтня 2021 14:24
кошторис0001.PDF
11 жовтня 2021 14:24
Довідки ГРАНІТ_01.10.pdf
11 жовтня 2021 14:24
довідки листи-1.pdf
11 жовтня 2021 14:24
9 анал.договора.PDF
11 жовтня 2021 14:24
працівники0003.PDF
11 жовтня 2021 14:24
довідка звіт з праці.pdf
11 жовтня 2021 14:24
ліцензія ТАСКОМБАНК.7z
11 жовтня 2021 14:24
МТБ довідка.PDF
11 жовтня 2021 14:24
св.ПДВ пільга.PDF
11 жовтня 2021 14:24
виписка 6000 гарантія.pdf
11 жовтня 2021 14:24
дозвіл небезпека.pdf
11 жовтня 2021 14:24
договора довідка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"Граніт" УТОГ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
"Граніт" УТОГ
#20824594
Переможець 1 205 492,17
UAH з ПДВ
12 жовтня 2021 17:30

Документи

12 жовтня 2021 17:30
Електронний підпис
12 жовтня 2021 17:29
Xerox_Scan_011.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2021 17:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"Граніт" УТОГ
#20824594
1 205 492,17
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2021 17:30
Електронний підпис
12 жовтня 2021 17:29
Xerox_Scan_011.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 10:52
Xerox_Scan_002.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 10:51
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 18:05
Xerox_Scan_017.pdf укладений
21 жовтня 2021 18:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21/10-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 205 492,17
UAH (в тому числі ПДВ 72 705,85 UAH)