Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для перитонеального діалізу, 4 лота
Очікувана вартість
3 346 922,10 UAH
UA-2021-09-30-003567-c 2af1597eebd345639cd81339a510e194
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Дві попередні процедури закупівлі витратних матеріалів для перитонеального діалізу (ідентифікатори UA-2021-06-24-011261-c, UA-2021-07-22-004720-c) було відмінено відповідно до пункту 1 частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з поданням для участі в процедурі закупівлі менше двох тендерних пропозицій, а саме: тільки товариством з обмеженою відповідальністю «ДІАВІТА». З метою безперебійного забезпечення пацієнтів нефрологічного профілю, прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2021 16:51
Оскарження наміру укласти договір: 11 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Строк поставки товарів: протягом 2021 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника).

Тендерна документація

30 вересня 2021 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1 - 33181520-3 Матеріали для ниркового діалізу - Розчин для перитонеального діалізу ДІАНІЛ ПД 4, з вмістом глюкози, по 5000 мл розчину у пластиковому мішку «Віафлекс» PL 146-3, одинарному, обладнаному ін’єкційним портом та з’єднувачем, вкладеному у прозорий пластиковий пакет, або еквівалент (35896 Діалізат перитонеального діалізу) - 4596 шт.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 532 444,28 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4596 шт
лот 1 - 33181520-3 Матеріали для ниркового діалізу - Розчин для перитонеального діалізу ДІАНІЛ ПД 4, з вмістом глюкози, по 5000 мл розчину у пластиковому мішку «Віафлекс» PL 146-3, одинарному, обладнаному ін’єкційним портом та з’єднувачем, вкладеному у прозорий пластиковий пакет, або еквівалент (35896 Діалізат перитонеального діалізу) - 4596 шт. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 35896 — Діалізат перитонеального діалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДІАВІТА"
#39246308
Переможець 1 532 444,28
UAH з ПДВ
30 вересня 2021 16:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2021 16:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДІАВІТА"
#39246308
1 532 444,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 14:12
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 18:06
Д у 2 до 127.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 18:04
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 17:12
Додаткова угода 1 до договору 127.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 17:08
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 09:43
Банк. гарантія.pdf укладений
21 жовтня 2021 09:28
Договір 127.pdf укладений
21 жовтня 2021 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.11.2 Договору № 127 про закупівлю товарів за державні кошти від 20.10.2021 року. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 4596 шт.
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.11.2 Договору № 127 про закупівлю товарів за державні кошти від 20.10.2021 року. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 4596 шт.
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 485 386,28
UAH (в тому числі ПДВ 97 174,80 UAH)