Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектні роботи з розробки кошторисної документації та здійснення авторського нагляду по об’єкту «Реконструкція системи ГВП з встановленням індивідуального водопідігрівача ГВП в житловому будинку № 39 по вул. Троїцька, м. Запоріжжя»
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2021-09-30-003048-c cd4eadbf04a14eeebff52d042c14784e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Олексій Олександрович

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69126, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Чумак Олексій Олександрович
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2021 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 600 грн. (сімсот) 00 коп.*, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП/ЕЦП гаранта. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Термін дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються чинними; • непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем закупівлі; • ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам оголошення. Рахунок для здійснення забезпечення пропозиції: UA748201720355119030024084397 Держказначейська служба України, м. Київ УДКСУ у м. Запоріжжі, МФО 820172. Пропозиція, що не супроводжується вищезазначеним забезпеченням, відхиляється замовником відповідно до статті 14 Закону.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Проектні роботи з розробки кошторисної документації та здійснення авторського нагляду по об’єкту «Реконструкція системи ГВП з встановленням індивідуального водопідігрівача ГВП в житловому будинку № 39 по вул. Троїцька, м. Запоріжжя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69126, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі підписаних ЗАМОВНИКОМ відповідних Актів виконаних робіт із виготовлення кошторисної документації та здійснення авторського нагляду у строк 10 календарних днів після надходження відповідного фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 600 грн. (сімсот) 00 коп.*, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП/ЕЦП гаранта. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Термін дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються чинними; • непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем закупівлі; • ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам оголошення. Рахунок для здійснення забезпечення пропозиції: UA748201720355119030024084397 Держказначейська служба України, м. Київ УДКСУ у м. Запоріжжі, МФО 820172. Пропозиція, що не супроводжується вищезазначеним забезпеченням, відхиляється замовником відповідно до статті 14 Закону.

Сума забезпечення: 600 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Банківська гарантія
30 вересня 2021 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2021 15:36
Оголошення Т39.doc
30 вересня 2021 15:36
Додаток 6 ТУ.pdf
30 вересня 2021 15:36
Додаток 5 Лист-згода.doc
30 вересня 2021 15:36
Додаток 4 проект договору.doc
30 вересня 2021 15:36
ДОДАТКИ 1-3.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "АЛСТЕП" 117 894,00
UAH з ПДВ
117 894,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 жовтня 2021 08:22
Електронний підпис
08 жовтня 2021 08:21
27.1 Лист-відгук.PDF
08 жовтня 2021 08:06
Електронний підпис
08 жовтня 2021 08:03
Лист_згода.pdf
08 жовтня 2021 08:03
25. витяг ПДВ.pdf
08 жовтня 2021 08:03
Протокол_Н1.7Z
08 жовтня 2021 08:03
Наказ_Фролова_Ю.1.7Z
08 жовтня 2021 08:03
Гарантiя_12680-21.7z
08 жовтня 2021 08:03
21 Зведений кошторис.pdf
08 жовтня 2021 08:03
Лист_здiйснення_БД.7Z
08 жовтня 2021 08:03
Лист_здiйснення_БД.7Z
08 жовтня 2021 08:03
Витяг_iз_Статут1.7z
08 жовтня 2021 08:03
16 Цінова пропозиція.pdf
08 жовтня 2021 08:03
9 Диплом Кирпа.pdf
08 жовтня 2021 08:03
30. Наказ Ярошенко.pdf
08 жовтня 2021 08:03
24. Виписка ЄДРПОУ.pdf
08 жовтня 2021 08:03
34. Квитанцiя_№2_Царенко.pdf
08 жовтня 2021 08:03
1 Лист-згода Царенко.pdf
08 жовтня 2021 08:03
39 Лист-пояснення.pdf
08 жовтня 2021 08:03
7 Диплом Ярошенко.pdf
08 жовтня 2021 08:03
31. Наказ Кирпа.pdf
08 жовтня 2021 08:03
17 Проект договору.pdf
08 жовтня 2021 08:03
23. Статут.pdf
08 жовтня 2021 08:03
5 Диплом Степаніщев.pdf
08 жовтня 2021 08:03
6 Лист-згода Ярошенко.pdf
08 жовтня 2021 08:03
8 Лист-згода Кирпа.pdf
08 жовтня 2021 08:03
12. Штатний розклад.pdf
08 жовтня 2021 08:03
42 Банківська гарантія.rar
08 жовтня 2021 08:03
29. Наказ Царенко.pdf
08 жовтня 2021 08:03
27. Акт до аналог.дог..pdf
08 жовтня 2021 08:03
2 Диплом Царенко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АЛСТЕП"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АЛСТЕП"
#31831060
Переможець 117 894,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2021 10:35

Документи

11 жовтня 2021 10:34
Електронний підпис
11 жовтня 2021 10:31
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2021 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АЛСТЕП"
#31831060
117 894,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2021 10:34
Електронний підпис
11 жовтня 2021 10:31
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Р-Т37_ПРБ.ДУ3.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 15:08
Р-Т37.ПРБ ду 2.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 13:43
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 16:24
Р-Т37.ПРБ_ду_1.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 15:54
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 13:55
Договір зміни до договору
01 листопада 2021 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви договору та внесення змін до доатків до договору
Номер договору про закупівлю: Р-Т37/ПРБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: Р-Т37/ПРБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: Р-Т37/ПРБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML