Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги
Очікувана вартість
199 988,30 UAH
UA-2021-09-30-000776-b 36de7c9bf76c46d78dc26b390990f30a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Тяжлова

+380665316128 internat18.2016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Краматорська спеціальна школа № 18 Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 25704771
Вебсайт: https://kramatorska-s18.klasna.com/
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Героїв Небесної Сотні, 25
Контактна особа: Вікторія Тяжлова
+380665316128
internat18.2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


послуги з організації гарячого харчування для учнів вікової категорії 6-10 років,10-13 років, 13 років та старші
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з організації гарячого харчування для учнів вікової категорії 6-10 років,10-13 років, 13 років та старші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, м. Караматорськ, вул. Героїв Небесної Сотні, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

30 вересня 2021 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СУГАК ГАЛИНА КОНОНІВНА
#2118405625
Переможець 199 988,30
UAH
30 вересня 2021 09:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 12:17
Додаткова №3.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 12:16
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2021 10:21
Додаткова №2.pdf зміни до договору
23 жовтня 2021 10:18
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2021 09:17
Додаткова №1.pdf зміни до договору
12 жовтня 2021 09:16
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 09:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору на 168,50 грн, у зв'язку зі зміною кількості /обсягів послуг.
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML