Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "6-а міська поліклініка м.Львова" |
Код ЄДРПОУ: | 01996674 |
Місцезнаходження: | 79038, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Медової Печери, 1 |
Контактна особа: |
Сенів Назар Ярославович 380322514687 bugalt6mp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2021 09:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2021 13:54 |
Очікувана вартість: | 1 893 761,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 468,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: становить 5 500, 00 грн. Реквізити для оформлення забезпечення пропозиції: р/р UA703253210000026009053744397 в АТ КБ «Приватбанк», одержувач: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «6-а міська поліклініка м. Львова», код ЄДРПОУ 01996674. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом терміну дії пропозиції. Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файл в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) фінансової установи (у розширенні *.p7s), через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості їх перевірки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи (у разі наявності), у розширенні p7s. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником пропозиції, відповідно до вимог закупівлі, з обов’язковим посиланням на номер закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством. Учасник торгів під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка містить посилання на офіційний сайт Нацкомфінпослуг та підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); - внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил»). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник сплачує Виконавцю кошти після виконання робіт, протягом 20 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі. Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для надання послуг матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості послуг. Виконавець зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 30 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Виконавець повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Залік авансу здійснюється на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано «Акти приймання виконаних будівельних робіт», або у наступному за поточним. Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Виконавцю, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу. На період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.». | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2021 23:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 23:09 |
Перелік змін (1).docx | |
13 жовтня 2021 23:09 |
Додаток_6.docx | |
13 жовтня 2021 23:09 |
ДОДАТОК 1.docx | |
13 жовтня 2021 23:09 |
ДОДАТОК 4.docx | |
13 жовтня 2021 23:09 |
Додаток_5_Проєкт_договору.doc | |
13 жовтня 2021 23:09 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.docx | |
30 вересня 2021 10:36 |
ДОДАТОК 3.docx | |
30 вересня 2021 10:36 |
ДОДАТОК 2.docx |
13 жовтня 2021 23:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 жовтня 2021 23:09 |
Перелік змін (1).docx
|
|||
13 жовтня 2021 23:09 |
Додаток_6.docx
|
|||
13 жовтня 2021 23:09 |
ДОДАТОК 1.docx
|
|||
13 жовтня 2021 23:09 |
ДОДАТОК 4.docx
|
|||
13 жовтня 2021 23:09 |
Додаток_5_Проєкт_договору.doc
|
|||
13 жовтня 2021 23:09 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.docx
|
|||
30 вересня 2021 10:36 |
ДОДАТОК 3.docx
|
|||
30 вересня 2021 10:36 |
ДОДАТОК 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
,
Скарги до процедури
Дата подання: 05 листопада 2021 12:48
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-28-000028 ● 4ceda28df5354f7bb5d73defc17aea0d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 червня 2022 12:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.06.2022 Одеса № 170
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 28.06.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.06.2022 № 170
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2021-09-30-000464-c 30.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-29 16:52:37
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-04 16:35:59
Відповідь на Запит замовнику на пояснення, отриманого 29.06.2022 року від Південного офісу Держаудитслужби
У відповідь на Запит замовнику на пояснення, отриманого 29.06.2022 року від Південного офісу Держаудитслужби, повідомляємо наступне:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Технічні та якісні характеристики в даному випадку склали Відомості обсягів робіт та ресурсів, що є невід’ємною частиною Локального кошторису, затвердженого Експертним звітом. Очікувану вартість закупівлі було виведено із суми Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва, зокрема, із вирахуванням суми глав 10 та 12 із включенням до неї податку на додану вартість.
Щодо посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Беручи до уваги той факт, що у відповідності до підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», в якому вказано «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;»; ця норма має виключно рекомендаційний характер, а відтак, не зобов’язує Замовника цієї закупівлі оприлюднювати такі відомості на власному веб-сайті. Тож, оскільки, норма є рекомендацією, Замовником не було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-01 18:21:20
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» умовам тендерної документації та визначення його переможцем процедури закупівлі у той час, коли учасником у складі тендерної пропозицій не надано документи про освіту та копії договорів цивільно-правового характеру щодо працівників Литвин Богдан Петрович та Мех Роман Богданович, яких учасник планує залучити до виконання робіт відповідно до довідки учасника від 11.10.2021 № 118/б/н, що не відповідає вимогам розділу 2 додатку 1 до тендерної документації?
2. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.11.2021 № 26/11 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «ФЛОРІАН Л» з наступної підстави: «При перевірці тендерної пропозиції ПП «ФЛОРІАН Л» встановлено, що учасник обслуговується в АТ «ПРИВАТБАНК». Отже, учасником надано неповну інформацію щодо обслуговуючих банків та не заповнену форму «Відомості про учасника» у визначений Замовником спосіб».
Яким чином Замовник переконався у тому, що учасник ПП «ФЛОРІАН Л» обслуговується в АТ «ПРИВАТБАНК»? Надати підтверджуючі документи.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-06 14:47:24
Відповідь на Запит замовнику на пояснення, отриманий 01 липня 2022 року від Південного офісу Держаудитслужби
У відповідь на Запит замовнику на пояснення, отриманий 01 липня 2022 року від Південного офісу Держаудитслужби, повідомляємо наступне:
1. Щодо відсутності документів про освіту та копій договорів цивільно-правового характеру щодо працівників Литвин Богдан Петрович та Мех Роман Богданович, яких учасник ТОВ "ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ" планує залучити до виконання робіт відповідно до довідки учасника від 11.10.2021 № 118/б/н.
У Розділі № 2. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, визначено, що учасник в складі тендерної пропозиції, повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за зразком, поданим в цьому Додатку, для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати: оригінал штатного розпису або витягу зі штатного розпису; документи про освіту; трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази на прийняття на роботу /або копії договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій.
На відповідність вище описаній вимозі тендерної документації, учасником подано Довідку № 123 від 11.10.2021 року «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в якій вказано інформацію про директора Бикоріз С.Л. та головного інженера-налагоджувальника КВП Кошилович З.М. Відомості про цих працівників підтверджено у відповідності до вимог Розділу 2 Додатку 1 тендерної документації, шляхом подання в складі тендерної пропозиції документів про освіту цих працівників, наказів про їх прийняття на роботу та штатного розпису.
Також, у Додатку 1 тендерної документації, зокрема, у пункті 6 Розділу №5 «Інші документи» вказано, що Учасник для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, може залучати осіб на підставі цивільно-правових договорів. Ця інформація подається у довільній формі, із зазначенням прізвища, ініціали працівника, посада, № та дата договору ЦПХ. Саме на відповідність цій вказаній вимозі учасником ТОВ "ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ" подано довідку № 118/б/н «Про осіб, яких залучено на підставі цивільно-правових договорів» від 11.10.2021 року, в якій вказано про намір залучити до виконання робіт, які є предметом закупівлі, майстрів ЕТЛ Литвин Б.П. та Мех Р.Б. Відтак, ТОВ "ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ" не подано в складі тендерної пропозиції документів про освіту та копій договорів цивільно-правового характеру щодо працівників Литвин Богдан Петрович та Мех Роман Богданович, оскільки тендерна документація не передбачала таких вимог щодо осіб, що залучаються учасником для виконання робіт, на підставі договорів цивільно-правового характеру
2. Щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ФЛОРІАН Л», у зв’язку з тим, що ним надано неповну інформацію щодо обслуговуючих банків та не заповнену форму «Відомості про учасника» у визначений Замовником спосіб.
У відповідності до вимог пункту 8 Розділу №5 «Інші документи» Додатку 1 до тендерної документації, передбачено потребу підтвердження наявності фінансової спроможності шляхом подання в складі тендерної пропозиції сканованих з оригіналів копій довідок з усіх обслуговуючих банків про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датованих або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами).
Учасником у складі тендерної пропозиції подано довідки лише з АТ «Кредобанк». Замовником встановлено, що АТ КБ «ПРИВАТБАНК» також є обслуговуючим банком ПП "ФЛОРІАН Л".
ПП "ФЛОРІАН Л" було оголошено переможцем по закупівлі: «51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-26-016141-a. У складі тендерної пропозиції по закупівлі «51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування», ПП "ФЛОРІАН Л" подає банківську гарантію видану АТ КБ «ПРИВАТБАНК.
Відповідно до п. 3.7.1.1.8. Умов та правила надання банківських послуг (https://privatbank.ua/terms) рішення про надання гарантії / контргарантії та умови її видачі приймається банком-гарантом / банком-контргарантом відповідно до своїх внутрішніх нормативних документів.
Відповідно до п. 3.7.1.1.3. Умов та правила надання банківських послуг банківська гарантія - це спосіб забезпечення виконання зобов'язань принципала, письмове зобов'язання банку-гаранта, видане за заявою свого клієнта (принципала) виплатити певну суму грошових коштів третій стороні (бенефіціару), у разі невиконання принципалом умов договору з оплати, поставки товару або іншим зобов'язанням та у разі пред’явлення бенефіціаром вимоги платежу з дотриманням всіх вимог, передбачених умовами гарантії.
АТ КБ «ПРИВАТБАНК» встановлює у внутрішніх нормативних документах умову, яка передбачає відкриття банківського рахунку юридичної особи для отримання гарантії. Отримати банківську гарантію можуть лише клієнти АТ КБ «ПРИВАТБАНК», що підтверджується інформацією з офіційного сайту АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Враховуючи вищезазначене, встановлено, що ПП "ФЛОРІАН Л" не надано копії довідок з усіх обслуговуючих банків про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, а саме не подано довідок з АТ КБ «ПРИВАТБАНК, чим порушено п.8 розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-07-18 23:55:50
Заперечення на висновок моніторингу!
Суть виявлених зауважень ДАСУ;
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, повноти виконання рішення органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «6-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.09.2021 № 30/09, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.10.2021 № 13/10 (далі – ТД), перелік змін, що вносяться до тендерної документації, тендерні пропозиції учасників товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОФЕСТ», приватне підприємство «ФЛОРІАН Л» (далі – ПП «ФЛОРІАН Л»), приватне підприємство «ЮЛКОМ-СЕРВІС», товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.10.2021 № 27/10 та від 26.11.2021 № 26/11, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднені в електронній системі закупівель 30.10.2021 та 26.11.2021, скаргу ПП «ФЛОРІАН Л» до процедури закупівлі, оприлюднену в електронній системі закупівель 05.11.2021, рішення органу оскарження від 23.11.2021 № 26228-р/пк-пз, повідомлення від 29.10.2021 з вимогою про усунення невідповідностей в інформаціях та/або документах, поданих учасником ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» у тендерній пропозиції, виправлення учасником ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» виявлених Замовником невідповідностей, укладений договір про закупівлю від 07.12.2021 № 07/12, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднені в електронній системі закупівель 13.12.2021 та 22.12.2021, додаткові угоди від 09.12.2021 № 1 та від 17.12.2021 № 2, пояснення та документи надані Замовником 04.07.2022 та 06.07.2022 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі не здійснювався щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду органом оскарження.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено наступне. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. При цьому, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Наказ № 710), затверджено вичерпний перелік формальних помилок. Проте, ТД Замовника не відповідає вимогам Наказу № 710 в частині зазначення у пункті 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД таких формальних помилок, як «недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам Замовника за змістом; зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника», чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.11.2021 № 26/11 тендерну пропозицію учасника ПП «ФЛОРІАН Л» відхилено з наступної підстави: «Тендерною документацією Замовника (п.3 Розділом 5 Додатку 1) встановлено вимогу у формі «Відомості про Учасника» зазначити реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому обслуговується учасник. При перевірці тендерної пропозиції ПП «ФЛОРІАН Л» встановлено, що учасник обслуговується в АТ «ПРИВАТБАНК». Отже, учасником надано неповну інформацію щодо обслуговуючих банків та не заповнену форму «Відомості про учасника» у визначений Замовником спосіб». Так, відповідно до пункту 3 розділу 5 «Інші документи» Додатку 1 до ТД Замовником встановлено, що учасники повинні подати у складі тендерної пропозиції відомості про учасника за встановленою Замовником формою, в пункті 10 якої зазначаються реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник. Відповідно до пункту 8 розділу 5 «Інші документи» Додатку 1 до ТД Замовником встановлено, що на підтвердження наявності фінансової спроможності учасникам необхідно подати у складі тендерної пропозиції скановані з оригіналів копії довідок з усіх обслуговуючих банків про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами). Учасником ПП «ФЛОРІАН Л» на виконання вимог пункту 3 розділу 5 «Інші документи» Додатку 1 до ТД надано у складі тендерної пропозиції довідку від 20.10.2021 № 22 «Відомості про учасника» за встановленою Замовником формою, у пункті 10 якої учасником зазначено реквізити рахунку, відкритого у АТ «Кредобанк».
Також учасником ПП «ФЛОРІАН Л» на виконання вимог пункту 8 розділу 5 «Інші документи» Додатку 1 до ТД надано у складі тендерної пропозиції довідку від 07.10.2021 № 248-33492/21 з АТ «Кредобанк» про відкриття рахунку та довідку від 07.10.2021 № 248-33497/21 з АТ «Кредобанк» про відсутність діючих кредитних договорів. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Південним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит про надання пояснення яким чином Замовник переконався у тому, що учасник ПП «ФЛОРІАН Л» обслуговується в АТ «ПРИВАТБАНК», із наданням підтверджуючих документів. Замовником 06.07.2022 через електронну систему закупівель надано пояснення, що «Замовником встановлено, що АТ КБ «ПРИВАТБАНК» також є обслуговуючим банком ПП «ФЛОРІАН Л». ПП «ФЛОРІАН Л» було оголошено переможцем по закупівлі: «51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-26-016141-a. У складі тендерної пропозиції по закупівлі «51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування», ПП «ФЛОРІАН Л» подає банківську гарантію видану АТ КБ «ПРИВАТБАНК». Отримати банківську гарантію можуть лише клієнти АТ КБ «ПРИВАТБАНК», що підтверджується інформацією з офіційного сайту АТ КБ «ПРИВАТБАНК». Враховуючи вищезазначене, встановлено, що ПП «ФЛОРІАН Л» обслуговується в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»».
Однак, Замовником проводилась процедура закупівлі за предметом закупівлі: Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у будівлі Комунального некомерційного підприємства «6-а міська поліклініка м. Львова» за адресою: м. Львів, вул. Медової Печери, 1. (Коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 1 893 761,60 грн з ПДВ. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-30-000464-c. В свою чергу учасником ПП «ФЛОРІАН Л» подано тендерну пропозицію у межах процедури закупівлі за номером UA-2021-09-30-000464-c відповідно до вимог тендерної документації Замовника 20.10.2021. Слід зазначити, що учасником ПП «ФЛОРІАН Л» пропозицію у межах іншої процедури закупівлі за номером UA-2021-08-26-016141-a подано 10.09.2021. При цьому, Замовником не доведено та документально не підтверджено, що станом на момент проведення процедури закупівлі за номером UA-2021-09-30-000464-c учасник ПП «ФЛОРІАН Л» не закрив рахунок в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» та на цей момент обслуговується в АТ КБ «ПРИВАТБАНК». Отже, учасником ПП «ФЛОРІАН Л» надані у складі тендерної пропозиції документи цілком відповідають вимогам тендерної документації Замовника. Таким чином, Замовником на порушення абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «ФЛОРІАН Л» не у відповідності до вимог Закону (безпідставно відхилено). Також, за результатами аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» встановлено, що учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Так, відповідно до розділу 2 Додатку 1 до ТД Замовником встановлено, що учасники на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинні надати у складі тендерної пропозиції довідки за формами, встановленими Замовником – Таблиця Б «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та Таблиця В «Довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення». А також, для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати: - оригінал штатного розпису або витягу зі штатного розпису; - документи про освіту; - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази на прийняття на роботу /або копії договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій. Відповідно до пункту 6 розділу 5 «Інші документи» Додатку 1 до ТД Замовником вставлено, що «учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі може залучати осіб на підставі цивільно-правових договорів. Ця інформація подається у довільній формі, із зазначенням прізвища, ініціали працівника, посада, № та дата договору ЦПХ». Так, учасником ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» у складі тендерної пропозиції надано довідки від 11.10.2021 № 123 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та від 11.10.2021 № 124 «Довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення» за встановленими Замовникам формами. Відповідно до довідки від 11.10.2021 № 124 учасник повідомляє про наявність в організації двох майстрів ЕТЛ. Також, учасником ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 11.10.2021 № 118/б/н, згідно з якою учасник повідомляє про залучення на підставі цивільно-правових договорів двох майстрів ЕТЛ – Литвина Богдана Петровича та Меха Романа Богдановича. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» не надано документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази на прийняття на роботу /або копії договорів цивільно-правового характеру щодо двох майстрів ЕТЛ, які зазначені у довідці від 11.10.2021 № 124, що не відповідає вимогам розділу 2 Додатку 1 до ТД та, відповідно, учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Південним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит про надання пояснення із зазначеного питання. Замовником 06.07.2022 через електронну систему закупівель надано пояснення, що «учасником подано Довідку № 123 від 11.10.2021 року «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в якій вказано інформацію про директора Бикоріз С.Л. та головного інженераналагоджувальника КВП Кошилович З.М. Відомості про цих працівників підтверджено у відповідності до вимог Розділу 2 Додатку 1 тендерної документації, шляхом подання в складі тендерної пропозиції документів про освіту цих працівників, наказів про їх прийняття на роботу та штатного розпису. Також, у Додатку 1 тендерної документації, зокрема, у пункті 6 Розділу №5 «Інші документи» вказано, що Учасник для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, може залучати осіб на підставі цивільноправових договорів. Ця інформація подається у довільній формі, із зазначенням прізвища, ініціали працівника, посада, № та дата договору ЦПХ. Саме на відповідність цій вказаній вимозі учасником ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» подано довідку № 118/б/н «Про осіб, яких залучено на підставі цивільно-правових договорів» від 11.10.2021 року, в якій вказано про намір залучити до виконання робіт, які є предметом закупівлі, майстрів ЕТЛ Литвин Б.П. та Мех Р.Б. Відтак, ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» не подано в складі тендерної пропозиції документів про освіту та копій договорів цивільноправового характеру щодо працівників Литвин Богдан Петрович та Мех Роман Богданович, оскільки тендерна документація не передбачала таких вимог щодо осіб, що залучаються учасником для виконання робіт, на підставі договорів цивільно-правового характеру». При цьому Замовник у своїх поясненнях не зазначає про довідку учасника ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» від 11.10.2021 № 124, згідно з якою учасник повідомляє про наявність в організації двох майстрів ЕТЛ, та щодо яких учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази на прийняття на роботу /або копії договорів цивільно-правового характеру відповідно до вимог розділу 2 Додатку 1 до ТД. Отже, надане Замовником пояснення не спростовує факт виявленого порушення. Таким чином, Замовником на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» у той час коли, учасник ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
1.Так, відповідно до наказу №710 Міністерства розвиту економіки, розвідки та сільського господарства України від 15.04.2020 року був затверджений вичерпний перелік формальних помилок, про що замовник жодним чином не заперечує. Однак, хочу зазначити, що дискваліфікація учасників не здійснювалась на підставі допущення учасникам помилок, які відносяться до формальних, а отже кваліфіковане Вами правопорушення не несе жодних наслідників
2. У відповідності до вимог пункту 8 Розділу №5 «Інші документи» Додатку 1 до тендерної документації, передбачено потребу підтвердження наявності фінансової спроможності шляхом подання в складі тендерної пропозиції сканованих з оригіналів копій довідок з усіх обслуговуючих банків про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датованих або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами).
Учасником у складі тендерної пропозиції подано довідки лише з АТ «Кредобанк». Замовником встановлено, що АТ КБ «ПРИВАТБАНК» також є обслуговуючим банком ПП "ФЛОРІАН Л".
ПП "ФЛОРІАН Л" було оголошено переможцем по закупівлі: «51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-26-016141-a. У складі тендерної пропозиції по закупівлі «51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування», ПП "ФЛОРІАН Л" подає банківську гарантію видану АТ КБ «ПРИВАТБАНК.
Відповідно до п. 3.7.1.1.8. Умов та правила надання банківських послуг (https://privatbank.ua/terms) рішення про надання гарантії / контргарантії та умови її видачі приймається банком-гарантом / банком-контргарантом відповідно до своїх внутрішніх нормативних документів.
Відповідно до п. 3.7.1.1.3. Умов та правила надання банківських послуг банківська гарантія - це спосіб забезпечення виконання зобов'язань принципала, письмове зобов'язання банку-гаранта, видане за заявою свого клієнта (принципала) виплатити певну суму грошових коштів третій стороні (бенефіціару), у разі невиконання принципалом умов договору з оплати, поставки товару або іншим зобов'язанням та у разі пред’явлення бенефіціаром вимоги платежу з дотриманням всіх вимог, передбачених умовами гарантії.
АТ КБ «ПРИВАТБАНК» встановлює у внутрішніх нормативних документах умову, яка передбачає відкриття банківського рахунку юридичної особи для отримання гарантії. Отримати банківську гарантію можуть лише клієнти АТ КБ «ПРИВАТБАНК», що підтверджується інформацією з офіційного сайту АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Враховуючи вищезазначене, встановлено, що ПП "ФЛОРІАН Л" не надано копії довідок з усіх обслуговуючих банків про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, а саме не подано довідок з АТ КБ «ПРИВАТБАНК, чим порушено п.8 розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином учасник повинен був подати інформацію про те, що він в інших банківських установах не обслуговується (мені це речення є незрозумілим).
.
3. Щодо ненадання у складі тендерної пропозиції документів про освіту на Литвина та Меха:
Щодо відсутності документів про освіту та копій договорів цивільно-правового характеру щодо працівників Литвин Богдан Петрович та Мех Роман Богданович, яких учасник ТОВ "ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ" планує залучити до виконання робіт відповідно до довідки учасника від 11.10.2021 № 118/б/н. У Розділі № 2. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, визначено, що учасник в складі тендерної пропозиції, повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за зразком, поданим в цьому Додатку, для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати: оригінал штатного розпису або витягу зі штатного розпису; документи про освіту; трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази на прийняття на роботу /або копії договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій.
На відповідність вище описаній вимозі тендерної документації, учасником подано Довідку № 123 від 11.10.2021 року «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в якій вказано інформацію про директора Бикоріз С.Л. та головного інженера-налагоджувальника КВП Кошилович З.М. Відомості про цих працівників підтверджено у відповідності до вимог Розділу 2 Додатку 1 тендерної документації, шляхом подання в складі тендерної пропозиції документів про освіту цих працівників, наказів про їх прийняття на роботу та штатного розпису.
Також, у Додатку 1 тендерної документації, зокрема, у пункті 6 Розділу №5 «Інші документи» вказано, що Учасник для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, може залучати осіб на підставі цивільно-правових договорів. Ця інформація подається у довільній формі, із зазначенням прізвища, ініціали працівника, посада, № та дата договору ЦПХ. Саме на відповідність цій вказаній вимозі учасником ТОВ "ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ" подано довідку № 118/б/н «Про осіб, яких залучено на підставі цивільно-правових договорів» від 11.10.2021 року, в якій вказано про намір залучити до виконання робіт, які є предметом закупівлі, майстрів ЕТЛ Литвин Б.П. та Мех Р.Б. Відтак, ТОВ "ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ" не подано в складі тендерної пропозиції документів про освіту та копій договорів цивільно-правового характеру щодо працівників Литвин Богдан Петрович та Мех Роман Богданович, оскільки тендерна документація не передбачала таких вимог щодо осіб, що залучаються учасником для виконання робіт, на підставі договорів цивільно-правового характеру.
Виходячи з вищенаведеного хочу сказати, що вищенаведені порушення є надуманими і не відповідають справжній проблематиці даної закупівлі, однак, мною було прийнято рішення про припинення зобов’язань з ТОВ «Галицька компанії», що підтверджується листом від 14.07.2022 року за № 317, який за своїм змістом просить ТОВ «Галицька компанії» розірвати договір по об’єкту «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у будівлі Комунального некомерційного підприємства "6-а міська поліклініка м. Львова" за адресою: м. Львів, вул. Медової Печери, 1. (Коригування)» (ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок моніторингу! Суть виявлених зауважень ДАСУ; Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, повноти виконання рішення органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «6-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.09.2021 № 30/09, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.10.2021 № 13/10 (далі – ТД), перелік змін, що вносяться до тендерної документації, тендерні пропозиції учасників товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОФЕСТ», приватне підприємство «ФЛОРІАН Л» (далі – ПП «ФЛОРІАН Л»), приватне підприємство «ЮЛКОМ-СЕРВІС», товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.10.2021 № 27/10 та від 26.11.2021 № 26/11, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднені в електронній системі закупівель 30.10.2021 та 26.11.2021, скаргу ПП «ФЛОРІАН Л» до процедури закупівлі, оприлюднену в електронній системі закупівель 05.11.2021, рішення органу оскарження від 23.11.2021 № 26228-р/пк-пз, повідомлення від 29.10.2021 з вимогою про усунення невідповідностей в інформаціях та/або документах, поданих учасником ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» у тендерній пропозиції, виправлення учасником ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» виявлених Замовником невідповідностей, укладений договір про закупівлю від 07.12.2021 № 07/12, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднені в електронній системі закупівель 13.12.2021 та 22.12.2021, додаткові угоди від 09.12.2021 № 1 та від 17.12.2021 № 2, пояснення та документи надані Замовником 04.07.2022 та 06.07.2022 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі не здійснювався щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду органом оскарження. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено наступне. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. При цьому, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Наказ № 710), затверджено вичерпний перелік формальних помилок. Проте, ТД Замовника не відповідає вимогам Наказу № 710 в частині зазначення у пункті 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД таких формальних помилок, як «недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам Замовника за змістом; зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника», чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.11.2021 № 26/11 тендерну пропозицію учасника ПП «ФЛОРІАН Л» відхилено з наступної підстави: «Тендерною документацією Замовника (п.3 Розділом 5 Додатку 1) встановлено вимогу у формі «Відомості про Учасника» зазначити реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому обслуговується учасник. При перевірці тендерної пропозиції ПП «ФЛОРІАН Л» встановлено, що учасник обслуговується в АТ «ПРИВАТБАНК». Отже, учасником надано неповну інформацію щодо обслуговуючих банків та не заповнену форму «Відомості про учасника» у визначений Замовником спосіб». Так, відповідно до пункту 3 розділу 5 «Інші документи» Додатку 1 до ТД Замовником встановлено, що учасники повинні подати у складі тендерної пропозиції відомості про учасника за встановленою Замовником формою, в пункті 10 якої зазначаються реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник. Відповідно до пункту 8 розділу 5 «Інші документи» Додатку 1 до ТД Замовником встановлено, що на підтвердження наявності фінансової спроможності учасникам необхідно подати у складі тендерної пропозиції скановані з оригіналів копії довідок з усіх обслуговуючих банків про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами). Учасником ПП «ФЛОРІАН Л» на виконання вимог пункту 3 розділу 5 «Інші документи» Додатку 1 до ТД надано у складі тендерної пропозиції довідку від 20.10.2021 № 22 «Відомості про учасника» за встановленою Замовником формою, у пункті 10 якої учасником зазначено реквізити рахунку, відкритого у АТ «Кредобанк». Також учасником ПП «ФЛОРІАН Л» на виконання вимог пункту 8 розділу 5 «Інші документи» Додатку 1 до ТД надано у складі тендерної пропозиції довідку від 07.10.2021 № 248-33492/21 з АТ «Кредобанк» про відкриття рахунку та довідку від 07.10.2021 № 248-33497/21 з АТ «Кредобанк» про відсутність діючих кредитних договорів. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Південним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит про надання пояснення яким чином Замовник переконався у тому, що учасник ПП «ФЛОРІАН Л» обслуговується в АТ «ПРИВАТБАНК», із наданням підтверджуючих документів. Замовником 06.07.2022 через електронну систему закупівель надано пояснення, що «Замовником встановлено, що АТ КБ «ПРИВАТБАНК» також є обслуговуючим банком ПП «ФЛОРІАН Л». ПП «ФЛОРІАН Л» було оголошено переможцем по закупівлі: «51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-26-016141-a. У складі тендерної пропозиції по закупівлі «51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування», ПП «ФЛОРІАН Л» подає банківську гарантію видану АТ КБ «ПРИВАТБАНК». Отримати банківську гарантію можуть лише клієнти АТ КБ «ПРИВАТБАНК», що підтверджується інформацією з офіційного сайту АТ КБ «ПРИВАТБАНК». Враховуючи вищезазначене, встановлено, що ПП «ФЛОРІАН Л» обслуговується в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»». Однак, Замовником проводилась процедура закупівлі за предметом закупівлі: Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у будівлі Комунального некомерційного підприємства «6-а міська поліклініка м. Львова» за адресою: м. Львів, вул. Медової Печери, 1. (Коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 1 893 761,60 грн з ПДВ. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-30-000464-c. В свою чергу учасником ПП «ФЛОРІАН Л» подано тендерну пропозицію у межах процедури закупівлі за номером UA-2021-09-30-000464-c відповідно до вимог тендерної документації Замовника 20.10.2021. Слід зазначити, що учасником ПП «ФЛОРІАН Л» пропозицію у межах іншої процедури закупівлі за номером UA-2021-08-26-016141-a подано 10.09.2021. При цьому, Замовником не доведено та документально не підтверджено, що станом на момент проведення процедури закупівлі за номером UA-2021-09-30-000464-c учасник ПП «ФЛОРІАН Л» не закрив рахунок в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» та на цей момент обслуговується в АТ КБ «ПРИВАТБАНК». Отже, учасником ПП «ФЛОРІАН Л» надані у складі тендерної пропозиції документи цілком відповідають вимогам тендерної документації Замовника. Таким чином, Замовником на порушення абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «ФЛОРІАН Л» не у відповідності до вимог Закону (безпідставно відхилено). Також, за результатами аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» встановлено, що учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Так, відповідно до розділу 2 Додатку 1 до ТД Замовником встановлено, що учасники на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинні надати у складі тендерної пропозиції довідки за формами, встановленими Замовником – Таблиця Б «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та Таблиця В «Довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення». А також, для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати: - оригінал штатного розпису або витягу зі штатного розпису; - документи про освіту; - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази на прийняття на роботу /або копії договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій. Відповідно до пункту 6 розділу 5 «Інші документи» Додатку 1 до ТД Замовником вставлено, що «учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі може залучати осіб на підставі цивільно-правових договорів. Ця інформація подається у довільній формі, із зазначенням прізвища, ініціали працівника, посада, № та дата договору ЦПХ». Так, учасником ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» у складі тендерної пропозиції надано довідки від 11.10.2021 № 123 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та від 11.10.2021 № 124 «Довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення» за встановленими Замовникам формами. Відповідно до довідки від 11.10.2021 № 124 учасник повідомляє про наявність в організації двох майстрів ЕТЛ. Також, учасником ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 11.10.2021 № 118/б/н, згідно з якою учасник повідомляє про залучення на підставі цивільно-правових договорів двох майстрів ЕТЛ – Литвина Богдана Петровича та Меха Романа Богдановича. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» не надано документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази на прийняття на роботу /або копії договорів цивільно-правового характеру щодо двох майстрів ЕТЛ, які зазначені у довідці від 11.10.2021 № 124, що не відповідає вимогам розділу 2 Додатку 1 до ТД та, відповідно, учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Південним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит про надання пояснення із зазначеного питання. Замовником 06.07.2022 через електронну систему закупівель надано пояснення, що «учасником подано Довідку № 123 від 11.10.2021 року «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в якій вказано інформацію про директора Бикоріз С.Л. та головного інженераналагоджувальника КВП Кошилович З.М. Відомості про цих працівників підтверджено у відповідності до вимог Розділу 2 Додатку 1 тендерної документації, шляхом подання в складі тендерної пропозиції документів про освіту цих працівників, наказів про їх прийняття на роботу та штатного розпису. Також, у Додатку 1 тендерної документації, зокрема, у пункті 6 Розділу №5 «Інші документи» вказано, що Учасник для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, може залучати осіб на підставі цивільноправових договорів. Ця інформація подається у довільній формі, із зазначенням прізвища, ініціали працівника, посада, № та дата договору ЦПХ. Саме на відповідність цій вказаній вимозі учасником ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» подано довідку № 118/б/н «Про осіб, яких залучено на підставі цивільно-правових договорів» від 11.10.2021 року, в якій вказано про намір залучити до виконання робіт, які є предметом закупівлі, майстрів ЕТЛ Литвин Б.П. та Мех Р.Б. Відтак, ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» не подано в складі тендерної пропозиції документів про освіту та копій договорів цивільноправового характеру щодо працівників Литвин Богдан Петрович та Мех Роман Богданович, оскільки тендерна документація не передбачала таких вимог щодо осіб, що залучаються учасником для виконання робіт, на підставі договорів цивільно-правового характеру». При цьому Замовник у своїх поясненнях не зазначає про довідку учасника ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» від 11.10.2021 № 124, згідно з якою учасник повідомляє про наявність в організації двох майстрів ЕТЛ, та щодо яких учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази на прийняття на роботу /або копії договорів цивільно-правового характеру відповідно до вимог розділу 2 Додатку 1 до ТД. Отже, надане Замовником пояснення не спростовує факт виявленого порушення. Таким чином, Замовником на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» у той час коли, учасник ТОВ «ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. 1.Так, відповідно до наказу №710 Міністерства розвиту економіки, розвідки та сільського господарства України від 15.04.2020 року був затверджений вичерпний перелік формальних помилок, про що замовник жодним чином не заперечує. Однак, хочу зазначити, що дискваліфікація учасників не здійснювалась на підставі допущення учасникам помилок, які відносяться до формальних, а отже кваліфіковане Вами правопорушення не несе жодних наслідників 2. У відповідності до вимог пункту 8 Розділу №5 «Інші документи» Додатку 1 до тендерної документації, передбачено потребу підтвердження наявності фінансової спроможності шляхом подання в складі тендерної пропозиції сканованих з оригіналів копій довідок з усіх обслуговуючих банків про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датованих або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами). Учасником у складі тендерної пропозиції подано довідки лише з АТ «Кредобанк». Замовником встановлено, що АТ КБ «ПРИВАТБАНК» також є обслуговуючим банком ПП "ФЛОРІАН Л". ПП "ФЛОРІАН Л" було оголошено переможцем по закупівлі: «51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-26-016141-a. У складі тендерної пропозиції по закупівлі «51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування», ПП "ФЛОРІАН Л" подає банківську гарантію видану АТ КБ «ПРИВАТБАНК. Відповідно до п. 3.7.1.1.8. Умов та правила надання банківських послуг (https://privatbank.ua/terms) рішення про надання гарантії / контргарантії та умови її видачі приймається банком-гарантом / банком-контргарантом відповідно до своїх внутрішніх нормативних документів. Відповідно до п. 3.7.1.1.3. Умов та правила надання банківських послуг банківська гарантія - це спосіб забезпечення виконання зобов'язань принципала, письмове зобов'язання банку-гаранта, видане за заявою свого клієнта (принципала) виплатити певну суму грошових коштів третій стороні (бенефіціару), у разі невиконання принципалом умов договору з оплати, поставки товару або іншим зобов'язанням та у разі пред’явлення бенефіціаром вимоги платежу з дотриманням всіх вимог, передбачених умовами гарантії. АТ КБ «ПРИВАТБАНК» встановлює у внутрішніх нормативних документах умову, яка передбачає відкриття банківського рахунку юридичної особи для отримання гарантії. Отримати банківську гарантію можуть лише клієнти АТ КБ «ПРИВАТБАНК», що підтверджується інформацією з офіційного сайту АТ КБ «ПРИВАТБАНК». Враховуючи вищезазначене, встановлено, що ПП "ФЛОРІАН Л" не надано копії довідок з усіх обслуговуючих банків про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, а саме не подано довідок з АТ КБ «ПРИВАТБАНК, чим порушено п.8 розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином учасник повинен був подати інформацію про те, що він в інших банківських установах не обслуговується (мені це речення є незрозумілим). . 3. Щодо ненадання у складі тендерної пропозиції документів про освіту на Литвина та Меха: Щодо відсутності документів про освіту та копій договорів цивільно-правового характеру щодо працівників Литвин Богдан Петрович та Мех Роман Богданович, яких учасник ТОВ "ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ" планує залучити до виконання робіт відповідно до довідки учасника від 11.10.2021 № 118/б/н. У Розділі № 2. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, визначено, що учасник в складі тендерної пропозиції, повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за зразком, поданим в цьому Додатку, для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати: оригінал штатного розпису або витягу зі штатного розпису; документи про освіту; трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази на прийняття на роботу /або копії договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій. На відповідність вище описаній вимозі тендерної документації, учасником подано Довідку № 123 від 11.10.2021 року «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в якій вказано інформацію про директора Бикоріз С.Л. та головного інженера-налагоджувальника КВП Кошилович З.М. Відомості про цих працівників підтверджено у відповідності до вимог Розділу 2 Додатку 1 тендерної документації, шляхом подання в складі тендерної пропозиції документів про освіту цих працівників, наказів про їх прийняття на роботу та штатного розпису. Також, у Додатку 1 тендерної документації, зокрема, у пункті 6 Розділу №5 «Інші документи» вказано, що Учасник для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, може залучати осіб на підставі цивільно-правових договорів. Ця інформація подається у довільній формі, із зазначенням прізвища, ініціали працівника, посада, № та дата договору ЦПХ. Саме на відповідність цій вказаній вимозі учасником ТОВ "ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ" подано довідку № 118/б/н «Про осіб, яких залучено на підставі цивільно-правових договорів» від 11.10.2021 року, в якій вказано про намір залучити до виконання робіт, які є предметом закупівлі, майстрів ЕТЛ Литвин Б.П. та Мех Р.Б. Відтак, ТОВ "ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ" не подано в складі тендерної пропозиції документів про освіту та копій договорів цивільно-правового характеру щодо працівників Литвин Богдан Петрович та Мех Роман Богданович, оскільки тендерна документація не передбачала таких вимог щодо осіб, що залучаються учасником для виконання робіт, на підставі договорів цивільно-правового характеру. Виходячи з вищенаведеного хочу сказати, що вищенаведені порушення є надуманими і не відповідають справжній проблематиці даної закупівлі, однак, мною було прийнято рішення про припинення зобов’язань з ТОВ «Галицька компанії», що підтверджується листом від 14.07.2022 року за № 317, який за своїм змістом просить ТОВ «Галицька компанії» розірвати договір по об’єкту «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у будівлі Комунального некомерційного підприємства "6-а міська поліклініка м. Львова" за адресою: м. Львів, вул. Медової Печери, 1. (Коригування)» (ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
2022-07-18 23:53:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710.)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 15-0066/2022/пр |
Дата публікації: | 26 серпня 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/463/1697/22 |
Дата відкриття провадження: | 06 вересня 2022 |
Документи:
12 вересня 2022 14:25
|
Електронний підпис |
26 серпня 2022 16:56
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2021 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ" |
1 479 972,00
UAH з ПДВ
|
1 399 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ФЛОРІАН Л" |
1 499 993,00
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Юлком-Сервіс |
1 757 573,57
UAH з ПДВ
|
1 757 573,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ" |
1 889 987,83
UAH з ПДВ
|
1 889 987,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Гарант Плюс" |
1 890 000,00
UAH з ПДВ
|
1 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ" #37610680 |
Рішення скасоване |
1 399 990,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 17:18
|
|
ПП "ФЛОРІАН Л" #43221221 |
Рішення скасоване |
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 17:18
|
|
ПП Юлком-Сервіс #34856197 |
Рішення скасоване |
1 757 573,57
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 17:18
|
|
ТОВ "ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ" #40202515 |
Рішення скасоване |
1 889 987,83
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 17:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 жовтня 2021 02:33
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ" #37610680 |
Відхилено |
1 399 990,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 17:32
|
|
ПП "ФЛОРІАН Л" #43221221 |
Відхилено |
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 17:36
|
|
ПП Юлком-Сервіс #34856197 |
Відхилено |
1 757 573,57
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 17:40
|
|
ТОВ "ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ" #40202515 |
Переможець |
1 889 987,83
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 17:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:41
|
Загальновиробничі витрати.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:16
|
Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:16
|
Договірна.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:16
|
Зведений кошторис.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:16
|
КБ-3_2.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:16
|
КБ-3.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:16
|
Локальний кошторис.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:16
|
Підсумкова відомість.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:16
|
Пояснювальна записка.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:16
|
Додаткова угода.jpg | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 12:38
|
1639391095185348.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 12:35
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 21:46
|
договір про закупівлю (1).pdf | укладений |
07 грудня 2021 21:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягів фінансування на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 07/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення у новій редакції Розділу 5 та додатків до договору |
Номер договору про закупівлю: | 07/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |