Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з технічного нагляду під час капітального ремонту об’єкта ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (9 п.к.)»
Очікувана вартість
137 020,00 UAH
UA-2021-09-29-010035-b ● ede06eae75214492aab84c73ba8c972d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
Код ЄДРПОУ: | 40381452 |
Вебсайт: | https://nazk.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28 |
Контактна особа: |
Валерій Швець +380442000883 v.shvets@nazk.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2021 17:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 13 жовтня 2021 14:12 |
Очікувана вартість: | 137 020,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 685,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Публічне посилання на закупівлю «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (9 п.к.)»: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-01-009608-a
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з технічного нагляду під час капітального ремонту об’єкта ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (9 п.к.)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, та наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 07.08.2020 № 341/20 «Про затвердження Положення щодо здійснення Національним агентством з питань запобігання корупції в поточному бюджетному періоді попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду», Замовник здійснює у 2021 році попередню оплату Робіт у розмірі 100% від загальної вартості Робіт, яка визначена у Протокол погодження договірної ціни, протягом 10 (десяти) календарних днів після підписання Сторонами Договору строком на 150 (сто п’ятдесят) днів на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Виконавця в органі Державної казначейської служби України. Виконавець належним чином оформлює акт здачі-прийняття виконаних робіт з технічного нагляду. | Аванс | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2021 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2021 16:34 |
Нова редакція оголош. Тех нагляд 9 п.к. від 01.10.2021.docx |
01 жовтня 2021 16:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 жовтня 2021 16:34 |
Нова редакція оголош. Тех нагляд 9 п.к. від 01.10.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
договір добровільного страхування цивільної відповідальності
Дата подання: 30 вересня 2021 15:03
Дата відповіді: 30 вересня 2021 19:55
Доброго дня!
У ТД наявна вимога надати діючий договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на страхову суму не менше очікуваної вартості предмета закупівлі (в повному обсязі).
Не могли б Ви пояснити, Учасник у складі пропозиції може надати тільки один договір страхування цивільної відповідльності на одного інженера?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний запитувач! Дякуємо за запитання. Замовник мав на увазі надання Учасником діючого договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (діючого страхового полісу добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності) на кожного інженера з технічного нагляду зазначеного у довідці (Таблиця 2 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, пункт 2.3 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Вимоги
Дата подання: 04 жовтня 2021 17:39
Дата відповіді: 05 жовтня 2021 19:29
Доброго дня.
Прошу Вас відповідно до ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» надати роз’яснення щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
- Вимогами закупівлі передбачено надання Учасником в складі пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (в тому числі програмного забезпечення), які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами. Просимо надати роз’яснення яке саме обладнання (рулетки, нівеліри, циркулі, лінійки, тощо) та програмне забезпечення повинен буде надати або підтвердити Учасник або при відсутності якого обладнання та програмного забезпечення Учасник буде відхилений. Прошу зазначити нормативні законодавчі акти, які обов’язково вимагають наявність відповідного обладнання та програмного забезпечення в Учасника для надання відповідних послуг. Також в доповнення до вищевказаного прошу пояснити визначення спеціальне обладнання?
- Вимогами закупівлі передбачено надання учасниками скан-копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та/або наказів про прийняття на роботу таких осіб, копій трудових договорів або інших документів, що підтверджують трудові відносини на кожного працівника зазначеного в довідці. Тобто, умови закупівлі передбачають надання в складі пропозиції лише осіб які оформлені відповідно до кодексу закону про праці чи дозволяється подавати осіб які оформленні відповідно до цивільно правових угод? Прошу роз’яснити дане питання.
- При умові якщо кваліфікаційний сертифікат інженера з технічного нагляду закінчується в грудні 2021 року та його продовження можливе відповідно в грудні 2021 року, як на це дивиться Замовник та які будуть його дії при розгляді даної пропозиції?
- Якими нормативними документами України передбачено обовязкову наявність страхового полісу добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності для інженера з технічного нагляду та відповідно до чого сформовано щоб страхова сума була не менше очікуваної вартості?
- Якими нормативними документами України передбачено проходження атестації з питань охорони праці та техніки безпеки для інженера з технічного нагляду та чому на одного оскільки передбачається що працювати та приходити на об’єкт буде два працівники?
- Чи відома можливо кількість днів для здійснення тех. нагляду яка вказувалася при проектуванні або розрахунках до нього?
Розяснення прошу надавати з посиланням на відповідні нормативні документи, а не з причин "нам так хочеться"
З повагою, Учасник
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання №1
Доброго дня шановний запитувач! Замовник ретельно розглянув Вашу звернення та наголошує наступне:
Питання № 1 Вимогами закупівлі передбачено надання Учасником в складі пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (в тому числі програмного забезпечення), які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами.
- Просимо надати роз’яснення яке саме обладнання (рулетки, нівеліри, циркулі, лінійки, тощо) та програмне забезпечення повинне буде надати або підтвердити Учасник або при відсутності якого обладнання та програмного забезпечення Учасник буде відхилений.
Відповідь на питання №1
Доброго дня шановний запитувач! Замовник ретельно розглянув Вашу вимогу та наголошує наступне:
Відповідно до додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункту 2.3 «На підтвердження вимогам учасник спрощеної закупівлі до завершення періоду прийняття пропозицій завантажує в електронному (сканованому) вигляді (PDF формат) наступні документи:» Таблиці 1 «Учасник в складі пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (в тому числі програмного забезпечення), які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі», тобто шановний Запитувач, що стосується документального підтвердження наявності обладнання, то в оголошенні ніде не зазначено обов’язкового, або приблизного переліку обладнання. Замовника цікавить наявність того інструменту, обладнання чи програмного забезпечення ( наприклад АВК), яке необхідне Учаснику для якісного та у повному обсязі виконати роботи з технічного нагляду під час капітального ремонту об’єкта ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» Замовник усвідомлює, що жоден лінійний параметр, чи то висотні або площинні відхилення без вимірювальних приладів різного призначення виявити неможливо. Теж саме стосується кошторисної документації, яку на сьогоднішній день, без відповідного програмного комплексу перевірити безпомилково виконавцю майже не можливо.
- Прошу зазначити нормативні законодавчі акти, які обов’язково вимагають наявність відповідного обладнання та програмного забезпечення в Учасника для надання відповідних послуг. Також в доповнення до вищевказаного прошу пояснити визначення спеціальне обладнання?
Мета замовника - не дотриматись формальностей, а отримати у найкоротшій термін отримати якісні послуги, які будуть надані відповідними кваліфікованими спеціалістами за допомогою відповідної якості вимірювальної техніки, обладнання, яке має бути повірено на весь термін надання послуги згідно вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та Постанови КМУ від 04.06.2015 року № 374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці». Окрім того, визначення термінів спеціального обладнання відображено в Наказі МІНІСТЕРСТВА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ від 28.12.2017 № 2072, «Про затвердження Вимог безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 23 січня 2018 р. за № 97/31549.
Питання №2 Вимогами закупівлі передбачено надання учасниками скан-копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та/або наказів про прийняття на роботу таких осіб, копій трудових договорів або інших документів, що підтверджують трудові відносини на кожного працівника зазначеного в довідці. Тобто, умови закупівлі передбачають надання в складі пропозиції лише осіб які оформлені відповідно до кодексу закону про праці чи дозволяється подавати осіб які оформленні відповідно до цивільно правових угод? Прошу роз’яснити дане питання.
Відповідь на питання №2
Замовник розглянувши ваше звернення наголошує наступне:
Учасники обов’язково включають у довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно вимог до предмета закупівлі (Додаток 2) сертифікованих на виконання відповідних робіт щодо об'єктів класу наслідків (відповідальності), не нижче СС2 для здійснення технічного нагляду, в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче, а саме:
- сертифікований інженер з технічного нагляду за будівництвом будівель та споруд будівництва, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд будівництва об’єктів класу наслідків не нище СС2 - не менше 2 особ.
Для документального підтвердження наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі, учасник в складі пропозиції надає:
- скан-копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та/або наказів про прийняття на роботу таких осіб, копій трудових договорів або інших документів, що підтверджують трудові відносини на кожного працівника зазначеного в довідці;
Замовник відповідно до умов закупівлі передбачає надання у складі пропозиції Учасником лише осіб які оформлені відповідно до Кодексу Законів про працю України. Замовник використовуючи своє право як замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» не розглядає у пропозиції осіб поданих Учасником, які оформленні відповідно до цивільно правових угод.
Питання №3 При умові якщо кваліфікаційний сертифікат інженера з технічного нагляду закінчується в грудні 2021 року та його продовження можливе відповідно в грудні 2021 року, як на це дивиться Замовник та які будуть його дії при розгляді даної пропозиції?
Відповідь на питання №3
Замовник розглянувши ваше звернення наголошує наступне:
Учасники обов’язково включають у довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно вимог до предмета закупівлі (Додаток 2) сертифікованих на виконання відповідних робіт щодо об'єктів класу наслідків (відповідальності), не нижче СС2 для здійснення технічного нагляду та/або обов’язково свідоцтво про підвищення кваліфікації за відповідним напрямом у разі якщо дата видачі кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт(послуг) пов’язаних із створенням об’єкта архітектури більше ніж п’ять рокі, відповідно до вимог «ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» «строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п'ять років».
- Якщо Учасником для документального підтвердження наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід буде надано КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ (безкатегорійний) відповідального виконавця окремих видів робіт(послуг) виданих до 01.01.2016 року (до введення в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженої наказом Мінрегіону від 27.01.2014 № 26) та СВІДОТЦТВО ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ за відповідним напрямом (термін дії якого не більше ніж п’ять років), згідно вимог «ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» «строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п'ять років», то Замовник буде вважати такі КВАЛІФІКАЦІЙНІ СЕРТИФІКАТИ (безкатегорійні) відповідального виконавця окремих видів робіт(послуг), як такі що ВІДПОВІДАЮТЬ вимогам пункт 2.3, додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Вищезазначені кваліфікаційні сертифікати повинні бути дійсний впродовж всього періоду здійснення технічного нагляду на Об’єкті Замовника.
Питання №4 Якими нормативними документами України передбачено обов’язкову наявність страхового полісу добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності для інженера з технічного нагляду та відповідно до чого сформовано щоб страхова сума була не менше очікуваної вартості?
Відповідь на питання №4
Замовник розглянувши ваше звернення наголошує наступне:
ПРИЙНЯТО
Правлінням Громадської організації
«Гільдія інженерів технічного нагляду за
будівництвом об’єктів архітектури»
(протокол від 11.06.2014 № № 6/1/14).
Стандарт професійної діяльності 3
«Відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок
виконання(надання) членами Громадської організації
«Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури»
робіт (послуг) неналежної якості»
Стаття 1. Предмет регулювання Стандарту
1. Цей Стандарт визначає механізм відшкодування збитків, завданих споживачам
унаслідок виконання (надання) членами Громадської організації «Гільдія інженерів
технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури» («ГІТН») робіт (послуг)
неналежної якості.
2. Механізм відшкодування збитків – це система заходів, спрямованих на покриття
«ГІТН» збитків, завданих споживачам унаслідок виконання (надання) членом «ГІТН»
робіт (послуг) неналежної якості, за рахунок страхового відшкодування згідно із
договором страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності останнього перед
споживачем, компенсаційної виплати.
3. Вимоги Стандарту є обов’язковими для виконання всіма членами «ГІТН».
4. Цей Стандарт, у разі набуття у встановленому законодавством порядку «ГІТН» статусу саморегульованою організації (СРО), є стандартом професійної діяльності цієї СРО обов’язковим для всіх членів «ГІТН», які у зв’язку з цим набувають статусу членів СРО.
Стаття 2. Визначення термінів
1. У цьому Стандарті наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
1.1 збитки – витрати, що є наслідком винного неналежного виконання (надання)
членом «ГІТН» робіт (послуг) щодо об’єкта архітектури, яких споживач зазнав у зв’язку із
знищенням або пошкодженням об’єкта архітектури, а також витрати, які, у зв’язку із цим,
споживач зробив або мусить зробити для відновлення свого порушеного речового права
на об’єкт а
Доброго дня шановний запитувач! Замовник ретельно розглянув Вашу звернення та наголошує наступне:
Питання № 1 Вимогами закупівлі передбачено надання Учасником в складі пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (в тому числі програмного забезпечення), які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами.
- Просимо надати роз’яснення яке саме обладнання (рулетки, нівеліри, циркулі, лінійки, тощо) та програмне забезпечення повинне буде надати або підтвердити Учасник або при відсутності якого обладнання та програмного забезпечення Учасник буде відхилений.
Відповідь на питання №1
Доброго дня шановний запитувач! Замовник ретельно розглянув Вашу вимогу та наголошує наступне:
Відповідно до додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункту 2.3 «На підтвердження вимогам учасник спрощеної закупівлі до завершення періоду прийняття пропозицій завантажує в електронному (сканованому) вигляді (PDF формат) наступні документи:» Таблиці 1 «Учасник в складі пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (в тому числі програмного забезпечення), які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі», тобто шановний Запитувач, що стосується документального підтвердження наявності обладнання, то в оголошенні ніде не зазначено обов’язкового, або приблизного переліку обладнання. Замовника цікавить наявність того інструменту, обладнання чи програмного забезпечення ( наприклад АВК), яке необхідне Учаснику для якісного та у повному обсязі виконати роботи з технічного нагляду під час капітального ремонту об’єкта ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» Замовник усвідомлює, що жоден лінійний параметр, чи то висотні або площинні відхилення без вимірювальних приладів різного призначення виявити неможливо. Теж саме стосується кошторисної документації, яку на сьогоднішній день, без відповідного програмного комплексу перевірити безпомилково виконавцю майже не можливо.
- Прошу зазначити нормативні законодавчі акти, які обов’язково вимагають наявність відповідного обладнання та програмного забезпечення в Учасника для надання відповідних послуг. Також в доповнення до вищевказаного прошу пояснити визначення спеціальне обладнання?
Мета замовника - не дотриматись формальностей, а отримати у найкоротшій термін отримати якісні послуги, які будуть надані відповідними кваліфікованими спеціалістами за допомогою відповідної якості вимірювальної техніки, обладнання, яке має бути повірено на весь термін надання послуги згідно вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та Постанови КМУ від 04.06.2015 року № 374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці». Окрім того, визначення термінів спеціального обладнання відображено в Наказі МІНІСТЕРСТВА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ від 28.12.2017 № 2072, «Про затвердження Вимог безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 23 січня 2018 р. за № 97/31549.
Питання №2 Вимогами закупівлі передбачено надання учасниками скан-копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та/або наказів про прийняття на роботу таких осіб, копій трудових договорів або інших документів, що підтверджують трудові відносини на кожного працівника зазначеного в довідці. Тобто, умови закупівлі передбачають надання в складі пропозиції лише осіб які оформлені відповідно до кодексу закону про праці чи дозволяється подавати осіб які оформленні відповідно до цивільно правових угод? Прошу роз’яснити дане питання.
Відповідь на питання №2
Замовник розглянувши ваше звернення наголошує наступне:
Учасники обов’язково включають у довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно вимог до предмета закупівлі (Додаток 2) сертифікованих на виконання відповідних робіт щодо об'єктів класу наслідків (відповідальності), не нижче СС2 для здійснення технічного нагляду, в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче, а саме:
- сертифікований інженер з технічного нагляду за будівництвом будівель та споруд будівництва, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд будівництва об’єктів класу наслідків не нище СС2 - не менше 2 особ.
Для документального підтвердження наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі, учасник в складі пропозиції надає:
- скан-копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та/або наказів про прийняття на роботу таких осіб, копій трудових договорів або інших документів, що підтверджують трудові відносини на кожного працівника зазначеного в довідці;
Замовник відповідно до умов закупівлі передбачає надання у складі пропозиції Учасником лише осіб які оформлені відповідно до Кодексу Законів про працю України. Замовник використовуючи своє право як замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» не розглядає у пропозиції осіб поданих Учасником, які оформленні відповідно до цивільно правових угод.
Питання №3 При умові якщо кваліфікаційний сертифікат інженера з технічного нагляду закінчується в грудні 2021 року та його продовження можливе відповідно в грудні 2021 року, як на це дивиться Замовник та які будуть його дії при розгляді даної пропозиції?
Відповідь на питання №3
Замовник розглянувши ваше звернення наголошує наступне:
Учасники обов’язково включають у довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно вимог до предмета закупівлі (Додаток 2) сертифікованих на виконання відповідних робіт щодо об'єктів класу наслідків (відповідальності), не нижче СС2 для здійснення технічного нагляду та/або обов’язково свідоцтво про підвищення кваліфікації за відповідним напрямом у разі якщо дата видачі кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт(послуг) пов’язаних із створенням об’єкта архітектури більше ніж п’ять рокі, відповідно до вимог «ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» «строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п'ять років».
- Якщо Учасником для документального підтвердження наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід буде надано КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ (безкатегорійний) відповідального виконавця окремих видів робіт(послуг) виданих до 01.01.2016 року (до введення в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженої наказом Мінрегіону від 27.01.2014 № 26) та СВІДОТЦТВО ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ за відповідним напрямом (термін дії якого не більше ніж п’ять років), згідно вимог «ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» «строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п'ять років», то Замовник буде вважати такі КВАЛІФІКАЦІЙНІ СЕРТИФІКАТИ (безкатегорійні) відповідального виконавця окремих видів робіт(послуг), як такі що ВІДПОВІДАЮТЬ вимогам пункт 2.3, додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Вищезазначені кваліфікаційні сертифікати повинні бути дійсний впродовж всього періоду здійснення технічного нагляду на Об’єкті Замовника.
Питання №4 Якими нормативними документами України передбачено обов’язкову наявність страхового полісу добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності для інженера з технічного нагляду та відповідно до чого сформовано щоб страхова сума була не менше очікуваної вартості?
Відповідь на питання №4
Замовник розглянувши ваше звернення наголошує наступне:
ПРИЙНЯТО
Правлінням Громадської організації
«Гільдія інженерів технічного нагляду за
будівництвом об’єктів архітектури»
(протокол від 11.06.2014 № № 6/1/14).
Стандарт професійної діяльності 3
«Відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок
виконання(надання) членами Громадської організації
«Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури»
робіт (послуг) неналежної якості»
Стаття 1. Предмет регулювання Стандарту
1. Цей Стандарт визначає механізм відшкодування збитків, завданих споживачам
унаслідок виконання (надання) членами Громадської організації «Гільдія інженерів
технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури» («ГІТН») робіт (послуг)
неналежної якості.
2. Механізм відшкодування збитків – це система заходів, спрямованих на покриття
«ГІТН» збитків, завданих споживачам унаслідок виконання (надання) членом «ГІТН»
робіт (послуг) неналежної якості, за рахунок страхового відшкодування згідно із
договором страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності останнього перед
споживачем, компенсаційної виплати.
3. Вимоги Стандарту є обов’язковими для виконання всіма членами «ГІТН».
4. Цей Стандарт, у разі набуття у встановленому законодавством порядку «ГІТН» статусу саморегульованою організації (СРО), є стандартом професійної діяльності цієї СРО обов’язковим для всіх членів «ГІТН», які у зв’язку з цим набувають статусу членів СРО.
Стаття 2. Визначення термінів
1. У цьому Стандарті наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
1.1 збитки – витрати, що є наслідком винного неналежного виконання (надання)
членом «ГІТН» робіт (послуг) щодо об’єкта архітектури, яких споживач зазнав у зв’язку із
знищенням або пошкодженням об’єкта архітектури, а також витрати, які, у зв’язку із цим,
споживач зробив або мусить зробити для відновлення свого порушеного речового права
на об’єкт а
Вимоги
Дата подання: 04 жовтня 2021 17:39
Дата відповіді: 05 жовтня 2021 19:46
Доброго дня.
Прошу Вас відповідно до ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» надати роз’яснення щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
- Вимогами закупівлі передбачено надання Учасником в складі пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (в тому числі програмного забезпечення), які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами. Просимо надати роз’яснення яке саме обладнання (рулетки, нівеліри, циркулі, лінійки, тощо) та програмне забезпечення повинен буде надати або підтвердити Учасник або при відсутності якого обладнання та програмного забезпечення Учасник буде відхилений. Прошу зазначити нормативні законодавчі акти, які обов’язково вимагають наявність відповідного обладнання та програмного забезпечення в Учасника для надання відповідних послуг. Також в доповнення до вищевказаного прошу пояснити визначення спеціальне обладнання?
- Вимогами закупівлі передбачено надання учасниками скан-копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та/або наказів про прийняття на роботу таких осіб, копій трудових договорів або інших документів, що підтверджують трудові відносини на кожного працівника зазначеного в довідці. Тобто, умови закупівлі передбачають надання в складі пропозиції лише осіб які оформлені відповідно до кодексу закону про праці чи дозволяється подавати осіб які оформленні відповідно до цивільно правових угод? Прошу роз’яснити дане питання.
- При умові якщо кваліфікаційний сертифікат інженера з технічного нагляду закінчується в грудні 2021 року та його продовження можливе відповідно в грудні 2021 року, як на це дивиться Замовник та які будуть його дії при розгляді даної пропозиції?
- Якими нормативними документами України передбачено обовязкову наявність страхового полісу добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності для інженера з технічного нагляду та відповідно до чого сформовано щоб страхова сума була не менше очікуваної вартості?
- Якими нормативними документами України передбачено проходження атестації з питань охорони праці та техніки безпеки для інженера з технічного нагляду та чому на одного оскільки передбачається що працювати та приходити на об’єкт буде два працівники?
- Чи відома можливо кількість днів для здійснення тех. нагляду яка вказувалася при проектуванні або розрахунках до нього?
Розяснення прошу надавати з посиланням на відповідні нормативні документи, а не з причин "нам так хочеться"
З повагою, Учасник
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання №1
Доброго дня шановний запитувач! Замовник ретельно розглянув Вашу звернення та наголошує наступне:
Відповідь на питання №1
Доброго дня шановний запитувач! Замовник ретельно розглянув Вашу вимогу та наголошує наступне:
Відповідно до додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункту 2.3 «На підтвердження вимогам учасник спрощеної закупівлі до завершення періоду прийняття пропозицій завантажує в електронному (сканованому) вигляді (PDF формат) наступні документи:» Таблиці 1 «Учасник в складі пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (в тому числі програмного забезпечення), які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі», тобто шановний Запитувач, що стосується документального підтвердження наявності обладнання, то в оголошенні ніде не зазначено обов’язкового, або приблизного переліку обладнання. Замовника цікавить наявність того інструменту, обладнання чи програмного забезпечення ( наприклад АВК), яке необхідне Учаснику для якісного та у повному обсязі виконати роботи з технічного нагляду під час капітального ремонту об’єкта ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» Замовник усвідомлює, що жоден лінійний параметр, чи то висотні або площинні відхилення без вимірювальних приладів різного призначення виявити неможливо. Теж саме стосується кошторисної документації, яку на сьогоднішній день, без відповідного програмного комплексу перевірити безпомилково виконавцю майже не можливо.
Мета замовника - не дотриматись формальностей, а отримати у найкоротшій термін отримати якісні послуги, які будуть надані відповідними кваліфікованими спеціалістами за допомогою відповідної якості вимірювальної техніки, обладнання, яке має бути повірено на весь термін надання послуги згідно вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та Постанови КМУ від 04.06.2015 року № 374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці». Окрім того, визначення термінів спеціального обладнання відображено в Наказі МІНІСТЕРСТВА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ від 28.12.2017 № 2072, «Про затвердження Вимог безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 23 січня 2018 р. за № 97/31549.
Відповідь на питання №2
Замовник розглянувши ваше звернення наголошує наступне:
Учасники обов’язково включають у довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно вимог до предмета закупівлі (Додаток 2) сертифікованих на виконання відповідних робіт щодо об'єктів класу наслідків (відповідальності), не нижче СС2 для здійснення технічного нагляду, в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче, а саме:
- сертифікований інженер з технічного нагляду за будівництвом будівель та споруд будівництва, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд будівництва об’єктів класу наслідків не нище СС2 - не менше 2 особ.
Для документального підтвердження наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі, учасник в складі пропозиції надає:
- скан-копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та/або наказів про прийняття на роботу таких осіб, копій трудових договорів або інших документів, що підтверджують трудові відносини на кожного працівника зазначеного в довідці;
Замовник відповідно до умов закупівлі передбачає надання у складі пропозиції Учасником лише осіб які оформлені відповідно до Кодексу Законів про працю України. Замовник використовуючи своє право як замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» не розглядає у пропозиції осіб поданих Учасником, які оформленні відповідно до цивільно правових угод.
Відповідь на питання №3
Замовник розглянувши ваше звернення наголошує наступне:
Учасники обов’язково включають у довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно вимог до предмета закупівлі (Додаток 2) сертифікованих на виконання відповідних робіт щодо об'єктів класу наслідків (відповідальності), не нижче СС2 для здійснення технічного нагляду та/або обов’язково свідоцтво про підвищення кваліфікації за відповідним напрямом у разі якщо дата видачі кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт(послуг) пов’язаних із створенням об’єкта архітектури більше ніж п’ять рокі, відповідно до вимог «ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» «строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п'ять років».
- Якщо Учасником для документального підтвердження наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід буде надано КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ (безкатегорійний) відповідального виконавця окремих видів робіт(послуг) виданих до 01.01.2016 року (до введення в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженої наказом Мінрегіону від 27.01.2014 № 26) та СВІДОТЦТВО ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ за відповідним напрямом (термін дії якого не більше ніж п’ять років), згідно вимог «ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» «строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п'ять років», то Замовник буде вважати такі КВАЛІФІКАЦІЙНІ СЕРТИФІКАТИ (безкатегорійні) відповідального виконавця окремих видів робіт(послуг), як такі що ВІДПОВІДАЮТЬ вимогам пункт 2.3, додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Вищезазначені кваліфікаційні сертифікати повинні бути дійсний впродовж всього періоду здійснення технічного нагляду на Об’єкті Замовника.
Відповідь на питання №4
Замовник розглянувши ваше звернення наголошує наступне:
Стандарт професійної діяльності 3 «Відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок виконання(надання) членами Громадської організації «Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури» робіт (послуг) неналежної якості»
ПРИЙНЯТО: Правлінням Громадської організації «Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури» (протокол від 11.06.2014 № № 6/1/14).
Стаття 1. Предмет регулювання Стандарту
1. Цей Стандарт визначає механізм відшкодування збитків, завданих споживачам
унаслідок виконання (надання) членами Громадської організації «Гільдія інженерів
технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури» («ГІТН») робіт (послуг)
неналежної якості.
2. Механізм відшкодування збитків – це система заходів, спрямованих на покриття
«ГІТН» збитків, завданих споживачам унаслідок виконання (надання) членом «ГІТН»
робіт (послуг) неналежної якості, за рахунок страхового відшкодування згідно із
договором страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності останнього перед
споживачем, компенсаційної виплати.
3. Вимоги Стандарту є обов’язковими для виконання всіма членами «ГІТН».
Договір страхування укладається між визначеним «ГІТН» страховиком з однієї
сторони та членом «ГІТН» (страхувальником), від імені та в інтересах якого на підставі
договору доручення діє «ГІТН», в особі її керівника, з другої сторони. Порядок
визначення страховика (страховиків) затверджується «ГІТН».
3. Положення частин 1, 2 цієї статті не позбавляє члена «ГІТН» права додатково
застрахувати свою цивільно-правову (майнову) відповідальність перед споживачем.
4. Договір страхування укладається у трьох примірниках: один для страховика, один
для страхувальника, один для «ГІТН».
5. Від імені та в інтересах страхувальника «ГІТН» вносить страховику страховий
платіж, за рахунок сплачених членом «ГІТН» згідно із Положенням про членські внески до
«ГІТН» членських внесків.
6. В установлений договором страхування строк «ГІТН» має бути письмово
повідомлене страховиком та страхувальником про настання страхового випадку.
7. Договір страхування укладається мінімум на рік.
3. У разі невиконання або неналежного виконання членом «ГІТН» обов’язку
вказаного у частині 2 цієї статті, «ГІТН» зобов’язує інших своїх членів, згідно із
Положенням про членськівнески до «ГІТН», сплатити цільові членські внески для
відновлення розміру компенсаційного фонду. Розмір вказаного внеску для кожного із членів розраховується за
формулою: Рцчв = Свкф/(Кіч – 1), де:
Рцчв – розмір цільового членського внеску, що підлягає сплаті,
Свкф – сума відновлення компенсаційного фонду,
Кіч – кількість членів «ГІТН».
При цьому, для відновлення розміру компенсаційного фонду, зменшеного
проведенням:
- однієї компенсаційної виплати, сума відновлення компенсаційного фонду
визначається за формулою: Свкф = Рнцчв, де Рнцчв – розмір вчасно несплаченого членом
«ГІТН» цільового членського внеску, вказаного у частині 2 цієї статті;
- двох або більше компенсаційних виплат, сума відновлення компенсаційного фонду
визначається за формулою: Свкф = Мркф - Ркфпкв, де:
Мркф – мінімальний розмір компенсаційного фонду,
Ркфпкв – розмір компенсаційного фонду після проведення усіх компенсаційних виплат.
Стандарт професійної діяльності 1 «Вимоги до членів Громадської організації «Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури» та до якості виконуваних .(надаваних) ними робіт (послуг)». ПРИЙНЯТО: Правлінням Громадської організації «Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури» (протокол від 11.06.2014 № 6/1/14). Стаття 1. Предмет регулювання Стандарту
1. Цей Стандарт визначає вимоги до членів Громадської організації «Гільдія
інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури»» («ГІТН») та до
якості виконуваних (надаваних) ними робіт (послуг).
2. Вимоги
Доброго дня шановний запитувач! Замовник ретельно розглянув Вашу звернення та наголошує наступне:
Відповідь на питання №1
Доброго дня шановний запитувач! Замовник ретельно розглянув Вашу вимогу та наголошує наступне:
Відповідно до додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункту 2.3 «На підтвердження вимогам учасник спрощеної закупівлі до завершення періоду прийняття пропозицій завантажує в електронному (сканованому) вигляді (PDF формат) наступні документи:» Таблиці 1 «Учасник в складі пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (в тому числі програмного забезпечення), які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі», тобто шановний Запитувач, що стосується документального підтвердження наявності обладнання, то в оголошенні ніде не зазначено обов’язкового, або приблизного переліку обладнання. Замовника цікавить наявність того інструменту, обладнання чи програмного забезпечення ( наприклад АВК), яке необхідне Учаснику для якісного та у повному обсязі виконати роботи з технічного нагляду під час капітального ремонту об’єкта ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» Замовник усвідомлює, що жоден лінійний параметр, чи то висотні або площинні відхилення без вимірювальних приладів різного призначення виявити неможливо. Теж саме стосується кошторисної документації, яку на сьогоднішній день, без відповідного програмного комплексу перевірити безпомилково виконавцю майже не можливо.
Мета замовника - не дотриматись формальностей, а отримати у найкоротшій термін отримати якісні послуги, які будуть надані відповідними кваліфікованими спеціалістами за допомогою відповідної якості вимірювальної техніки, обладнання, яке має бути повірено на весь термін надання послуги згідно вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та Постанови КМУ від 04.06.2015 року № 374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці». Окрім того, визначення термінів спеціального обладнання відображено в Наказі МІНІСТЕРСТВА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ від 28.12.2017 № 2072, «Про затвердження Вимог безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 23 січня 2018 р. за № 97/31549.
Відповідь на питання №2
Замовник розглянувши ваше звернення наголошує наступне:
Учасники обов’язково включають у довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно вимог до предмета закупівлі (Додаток 2) сертифікованих на виконання відповідних робіт щодо об'єктів класу наслідків (відповідальності), не нижче СС2 для здійснення технічного нагляду, в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче, а саме:
- сертифікований інженер з технічного нагляду за будівництвом будівель та споруд будівництва, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд будівництва об’єктів класу наслідків не нище СС2 - не менше 2 особ.
Для документального підтвердження наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі, учасник в складі пропозиції надає:
- скан-копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та/або наказів про прийняття на роботу таких осіб, копій трудових договорів або інших документів, що підтверджують трудові відносини на кожного працівника зазначеного в довідці;
Замовник відповідно до умов закупівлі передбачає надання у складі пропозиції Учасником лише осіб які оформлені відповідно до Кодексу Законів про працю України. Замовник використовуючи своє право як замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» не розглядає у пропозиції осіб поданих Учасником, які оформленні відповідно до цивільно правових угод.
Відповідь на питання №3
Замовник розглянувши ваше звернення наголошує наступне:
Учасники обов’язково включають у довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно вимог до предмета закупівлі (Додаток 2) сертифікованих на виконання відповідних робіт щодо об'єктів класу наслідків (відповідальності), не нижче СС2 для здійснення технічного нагляду та/або обов’язково свідоцтво про підвищення кваліфікації за відповідним напрямом у разі якщо дата видачі кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт(послуг) пов’язаних із створенням об’єкта архітектури більше ніж п’ять рокі, відповідно до вимог «ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» «строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п'ять років».
- Якщо Учасником для документального підтвердження наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід буде надано КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ (безкатегорійний) відповідального виконавця окремих видів робіт(послуг) виданих до 01.01.2016 року (до введення в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженої наказом Мінрегіону від 27.01.2014 № 26) та СВІДОТЦТВО ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ за відповідним напрямом (термін дії якого не більше ніж п’ять років), згідно вимог «ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» «строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п'ять років», то Замовник буде вважати такі КВАЛІФІКАЦІЙНІ СЕРТИФІКАТИ (безкатегорійні) відповідального виконавця окремих видів робіт(послуг), як такі що ВІДПОВІДАЮТЬ вимогам пункт 2.3, додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Вищезазначені кваліфікаційні сертифікати повинні бути дійсний впродовж всього періоду здійснення технічного нагляду на Об’єкті Замовника.
Відповідь на питання №4
Замовник розглянувши ваше звернення наголошує наступне:
Стандарт професійної діяльності 3 «Відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок виконання(надання) членами Громадської організації «Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури» робіт (послуг) неналежної якості»
ПРИЙНЯТО: Правлінням Громадської організації «Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури» (протокол від 11.06.2014 № № 6/1/14).
Стаття 1. Предмет регулювання Стандарту
1. Цей Стандарт визначає механізм відшкодування збитків, завданих споживачам
унаслідок виконання (надання) членами Громадської організації «Гільдія інженерів
технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури» («ГІТН») робіт (послуг)
неналежної якості.
2. Механізм відшкодування збитків – це система заходів, спрямованих на покриття
«ГІТН» збитків, завданих споживачам унаслідок виконання (надання) членом «ГІТН»
робіт (послуг) неналежної якості, за рахунок страхового відшкодування згідно із
договором страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності останнього перед
споживачем, компенсаційної виплати.
3. Вимоги Стандарту є обов’язковими для виконання всіма членами «ГІТН».
Договір страхування укладається між визначеним «ГІТН» страховиком з однієї
сторони та членом «ГІТН» (страхувальником), від імені та в інтересах якого на підставі
договору доручення діє «ГІТН», в особі її керівника, з другої сторони. Порядок
визначення страховика (страховиків) затверджується «ГІТН».
3. Положення частин 1, 2 цієї статті не позбавляє члена «ГІТН» права додатково
застрахувати свою цивільно-правову (майнову) відповідальність перед споживачем.
4. Договір страхування укладається у трьох примірниках: один для страховика, один
для страхувальника, один для «ГІТН».
5. Від імені та в інтересах страхувальника «ГІТН» вносить страховику страховий
платіж, за рахунок сплачених членом «ГІТН» згідно із Положенням про членські внески до
«ГІТН» членських внесків.
6. В установлений договором страхування строк «ГІТН» має бути письмово
повідомлене страховиком та страхувальником про настання страхового випадку.
7. Договір страхування укладається мінімум на рік.
3. У разі невиконання або неналежного виконання членом «ГІТН» обов’язку
вказаного у частині 2 цієї статті, «ГІТН» зобов’язує інших своїх членів, згідно із
Положенням про членськівнески до «ГІТН», сплатити цільові членські внески для
відновлення розміру компенсаційного фонду. Розмір вказаного внеску для кожного із членів розраховується за
формулою: Рцчв = Свкф/(Кіч – 1), де:
Рцчв – розмір цільового членського внеску, що підлягає сплаті,
Свкф – сума відновлення компенсаційного фонду,
Кіч – кількість членів «ГІТН».
При цьому, для відновлення розміру компенсаційного фонду, зменшеного
проведенням:
- однієї компенсаційної виплати, сума відновлення компенсаційного фонду
визначається за формулою: Свкф = Рнцчв, де Рнцчв – розмір вчасно несплаченого членом
«ГІТН» цільового членського внеску, вказаного у частині 2 цієї статті;
- двох або більше компенсаційних виплат, сума відновлення компенсаційного фонду
визначається за формулою: Свкф = Мркф - Ркфпкв, де:
Мркф – мінімальний розмір компенсаційного фонду,
Ркфпкв – розмір компенсаційного фонду після проведення усіх компенсаційних виплат.
Стандарт професійної діяльності 1 «Вимоги до членів Громадської організації «Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури» та до якості виконуваних .(надаваних) ними робіт (послуг)». ПРИЙНЯТО: Правлінням Громадської організації «Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури» (протокол від 11.06.2014 № 6/1/14). Стаття 1. Предмет регулювання Стандарту
1. Цей Стандарт визначає вимоги до членів Громадської організації «Гільдія
інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури»» («ГІТН») та до
якості виконуваних (надаваних) ними робіт (послуг).
2. Вимоги
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 жовтня 2021 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛЬДРІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ |
87 750,00
UAH з ПДВ
|
87 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза" |
136 080,00
UAH з ПДВ
|
136 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛЬДРІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ #2961501254 |
Переможець |
87 750,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2021 18:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2023 17:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2023 16:50
|
131_21_ду9.pdf | зміни до договору |
19 червня 2023 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2023 11:21
|
д у 8 до договору 131 21.pdf | зміни до договору |
16 травня 2023 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2023 10:23
|
131_21_ду7.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2023 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2022 15:38
|
131_21_ду6.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2022 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2022 12:45
|
131_21_ду5.pdf | зміни до договору |
24 червня 2022 12:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 травня 2022 19:44
|
Додаткова угода № 4 від 28.04.2022 до Договору від 10.11.2021 № 131-20.pdf | зміни до договору |
02 травня 2022 19:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2022 21:04
|
131_21_ду3.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 21:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 19:25
|
131_21_ду2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 19:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2021 11:22
|
131_21_ду1.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2021 17:27
|
131_21 (9 п.к.).pdf | укладений |
12 листопада 2021 17:26
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
26 листопада 2021 13:47
|
87 750,00 UAH | UA618201720343190001000093634 Національне агентство |
UA088201720355969000000710658 ФОП Гольдрін Сергій Вікторович |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання виконання робіт, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 131/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до договору № 131/21 від 10.11.2021 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення без зміни кількості (обсягу) робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 131/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова Угода № 2 до договору від 10.11.2021 року № 131/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів договору |
Номер договору про закупівлю: | 131/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №3 до договору № 131/21 від 10.11.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 131/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 131/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | -продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; -погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 131/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" а саме, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 131/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 131/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 131/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |