Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road of local significance О 140502 Zhydachiv - Verchany on the section km 13 + 400 - 24 + 900 of Lviv region (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Васьо Анна Орестівна +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration |
National ID: | 43493483 |
Contact point: |
Vaso Anna +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2021 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 14:34 |
Очікувана вартість: | 162 440 596,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 812 202,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 2 800 000 (два мільйони вісімсот тисяч) гривень 00 коп. Реквізити Замовника: р/р UA 41 820172 0 355159015088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником.Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2800000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності). Банківська гарантія надається переможцем через електронну систему закупівель у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності банківської гарантії або не підтвердження банківської гарантії кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності), подана учасником – переможцем тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена учасником до своєї тендерної пропозиції, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 відсотки вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Термін дії банківської гарантії повинен бути не меншим від терміну дії договору та/або терміну виконання усіх зобов’язань підрядника (Принципала – в банківській гарантії) щодо виконання договору про закупівлю. Гарантія має забезпечувати виконання взятих підрядником зобов’язань за договором про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання та/або неналежного виконання Підрядником зобов’язань за Договором. |
Publication date: | 29 вересня 2021 17:09 |
Enquiries until: | 21 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 27 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 31 жовтня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 162 440 596 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 812 203 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3), підписаних Сторонами. Здача до оплати наданих послуг може проводитись подекадно. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 вересня 2021 17:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 вересня 2021 17:10 |
ТД ПСР Жидачів Верчани.pdf | |
29 вересня 2021 17:10 |
ПД ПСР Жидачів Верчани.pdf |
29 вересня 2021 17:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 вересня 2021 17:10 |
ТД ПСР Жидачів Верчани.pdf
|
|||
29 вересня 2021 17:10 |
ПД ПСР Жидачів Верчани.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-21-000034 ● 58c177f16c73484c8b02a9848bcdd1d6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2023 15:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2023 № 59
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.02.2023 № 59
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-09-29-004638-c, 29.09.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-23 16:47:28
Запит про надання пояснення
Дата: 23.02.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2021-09-29-004638-c, яка проводилась Департаментом дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 2 частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Аналогічна умова міститься у частині 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону та тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-28 10:52:58
Пояснення
На Ваш запит про надання пояснення від 23.02.2023 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 140502 Жидачів – Верчани на ділянці км 13+400 – 24+900 Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-29-004638-c, Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації повідомляє наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 140502 Жидачів – Верчани на ділянці км 13+400 – 24+900 Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» формувались на основі проєктно-кошторисної документації (експертна оцінка (позитивний) щодо розгляду проектної документації філії ДП "Укрдержбуд-експертиза" №644.6976.21.5069 від 21 вересня 2021р.).
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 140502 Жидачів – Верчани на ділянці км 13+400 – 24+900 Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» формувалась на основі проєктно-кошторисної документації (експерний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації філії ДП "Укрдержбуд-експертиза" №644.6976.21.5069 від 21 вересня 2021р.).
Джерелом фінансування за предметом закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 140502 Жидачів – Верчани на ділянці км 13+400 – 24+900 Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» є державний бюджет України. Джерело фінансування може бути доповнено та/або змінено у разі прийняття органами місцевого самоврядування рішень щодо скерування додаткового фінансування.
Ознайомитись із обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 140502 Жидачів – Верчани на ділянці км 13+400 – 24+900 Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» можна за посиланням: https://loda.gov.ua/useful-info/29271?authorId=17107.
Щодо надання переможцем процедури закупівлі при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договорів про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності зазначаємо, що переможець процедури закупівлі – Товариство з обмеженою відповідальністю " Автомагістраль-Південь" надало вищезгадані документи відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації (додаються до листа).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-27 17:26:27
Запит про надання пояснення
Дата: 27.02.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2021-09-29-004638-c, яка проводилась Департаментом дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, за умовами тендерної документації (частина 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» визначено, що Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності).
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 відсотки вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору вноситься переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Термін дії банківської гарантії повинен бути не меншим від терміну дії договору та/або терміну виконання усіх зобов’язань підрядника (Принципала – в банківській гарантії) щодо виконання договору про закупівлю.
Гарантія має забезпечувати виконання взятих підрядником зобов’язань за договором про закупівлю.
Також, аналогічна вимога щодо надання у формі безвідкличної електронної банківської гарантії в розмірі 3 відсотки від суми договору міститься у розділі 7 «Порядок забезпечення виконання зобов’язань за Договором» проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації).
Слід зазначити, що за умовами тендерної документації строк надання послуг – до 31.12.2022.
На виконання вказаної умови тендерної документації Замовника ТОВ «Автомагістраль-Південь» завантажено через електронну систему закупівель забезпечення виконання договору у вигляді безвідкличної електронної банківської гарантії (Банківська гарантія №13855-21/6 від 07.12.2021, далі – Гарантія), виданої акціонерним товариством «Банк Альянс» (далі – Гарант).
Відповідно до умов Гарантії термін дії цієї гарантії минає 31.12.2022 включно. Будь-яка Вимога за цією гарантією повинна бути отримана Гарантом не пізніше зазначеної дати/закінчення строку/настання обставини.
Моніторингом встановлено, що відповідно до додаткової угоди 27.12.2022 №3 до договору від 14.12.2021 №126-12/21 сторони договору дійшли згоди, що у зв’язку із виникненням документального підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме у зв’язку із військовою агресією російської федерації проти України, продовжити строк дії договору до 31.12.2023, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати до моніторингу копії зміни/змін до банківської гарантії №13855-21/6 від 07.12.2021 до 31.12.2023 - у разі наявності.
2. Надати інформацію щодо наявності випадків часткового або повного не виконання своїх зобов’язань або неналежного виконання своїх зобов’язань за договором від 14.12.2021 №126-12/21?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-01 15:17:06
Пояснення
На Ваш запит про надання пояснення від 27.02.2023 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 140502 Жидачів – Верчани на ділянці км 13+400 – 24+900 Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-29-004638-c, департамент дорожнього господарства Львівської обласної адміністрації (далі - Департамент) повідомляє наступне.
Щодо надання копії зміни/змін до банківської гарантії №13855-21/6 від 07.12.2021 до 31.12.2023 звертаємо Вашу увагу на те що відповідно до пункту 4 частини другої статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Відповідно до пункту 7.4 Додаткової угоди № 5 від 31.01.2023 до Договору № 126-12/21 від 14 грудня 2021 року на закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 140502 Жидачів – Верчани на ділянці км 13+400 – 24+900 Львівської області (далі- Договір) замовник залишає за собою право повернення забезпечення у разі відсутності фінансування за цим Договором протягом поточного року, у розмірі 90 відсотків від суми забезпечення. Оскільки, Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX запроваджено воєнний стан на всій території країни, через що було призупинено виконання дорожньо-будівельних робіт, у зв’язку із відсутністю цільового призначення на ці заходи.
27.12.2022 року на адресу Департаменту надійшов лист вих.№ 0512-12 від 26 грудня 2022 року від підрядної організації – ТОВ «Автомагістраль - Південь», щодо повернення забезпечення виконання договору (додається) з гарантією повторного надання забезпечення виконання договору протягом 20 робочих днів, після закінчення обставин непереборної сили, або з дня отримання бюджетних асигнування.
Також повідомляємо, що випадки часткового або повного не виконання зобов’язань або неналежного виконання зобов’язань підрядної організації – ТОВ «Автомагістраль - Південь» за Договором – відсутні.
Додаток:
- Лист вих.№ 0512-12 від 26 грудня 2022 року – 2 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку моніторингу процедури закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 140502 Жидачів – Верчани на ділянці км 13+400 – 24+900 Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» від 13.03.2023 року Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Автомагістраль-Південь» щодо розірвання договору. Крім того вжити, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог частини третьої статті 10 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та статті 41 Закону – при внесенні змін до договору про закупівлю. Відповідно до статті 651 Цивільного Кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом, відтак, з метою дотримання норм чинного законодавства, департаментом дорожнього господарства Львівської облдержадміністрації було надіслано Товариству з обмеженою відповідальністю "Автомагістраль-Південь" запит № 1-1/168-6 від 17.03.2023 року щодо розірвання договору № 126-12/21 від 14 грудня 2021 року за згодою сторін. Також зазначаємо, що було проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому порушення вимог частини третьої статті 10 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та статті 41 Закону – при внесенні змін до договору про закупівлю. Отже, департаментом дорожнього господарства було виконано висновок Державної аудиторської служби України.
2023-03-20 15:09:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини третьої статті 10 Закону внаслідок не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації, визначеної пунктами 7, 8 та 9 частини другої статті 21 Закону англійською мовою)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПБС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ÖZGÜN YAPI SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2021 16:05
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
157 500 000,00
UAH з ПДВ
|
156 687 797,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПБС |
161 503 800,00
UAH з ПДВ
|
157 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
156 687 797,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2023 17:44
|
Угода про розірвання | укладений |
17 серпня 2023 17:41
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 11:59
|
ДУ 5 126-12.21.pdf | зміни до договору |
31 січня 2023 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2023 16:41
|
ДУ 4 126-12.21.pdf | зміни до договору |
13 січня 2023 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 17:46
|
ДУ3 126-12.21.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 17:11
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2022 10:20
|
ДУ 2 до Договору 126-12.21.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 10:45
|
ДУ 1 126-12.21.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2021 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 17:37
|
Договір № 126-12/21 | укладений |
14 грудня 2021 17:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | № 126-12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | № 126-12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору до 31.12.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | № 126-12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | № 126-12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | № 126-12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 грудня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Із дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та пункту 6.2 Договору Сторони домовились розірвати Договір 126-12/21 від 14 грудня 2021 року за згодою Сторін. |